Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kun puit tämän sanoiksi. En lähde arvuuttelemaan tässä kenenkään identiteettiä mutta yleisesti ottaen just näin. Hirveän lokeroivaa ajattelua, uh ärsy.
En sanoisi kuitenkaan bifoobiseksi tuolla perustella. Muistelen vaan kun itselleni lyöty foobisen leimaa tilanteissa, joissa minulla ei vain ole vielä ollut tarpeeksi tietoa asioista. Ei tunnu kivalta sekään.
 
vierailija
Kommentti voi olla homo- tai bifoobinen ilman, että sen esittäjä on. Yhteiskunta iskoistaa meihin kaikenlaisia ennakkoasenteita, eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä. Sellaiset asenteet on hyvä tiedostaa, koska jos vain ajattelee, että "No enhän minä ole homofoobikko", se estää tunnistamasta sellaisia ajatusmalleja.
 
vierailija
Olen varma, että jotain seksuaalista on tapahtunut J&B välillä.
Se oli se yksi "retkahdus", johon saivat J:n houkuteltua Liverpoolissa. Sen jälkeen fiilis oli ihan erilainen, J alkoi sekoilla puheissaan ja käyttäytyä ihan oudosti. Puhui Carppe dieemistä, kun piti puhua violetista matosta, silmätkin alkoivat loistaa aivan eri tavalla.

Tuskin siellä nyt mitään kovin lopullista on tapahtunut, mutta joka tapauksessa jotain sellaista, jota J ei ollut aiemmin kokenut ja joka herätti hänessä jotain aiemmin piilossa olleita tunteita.
 
vierailija
Se oli se yksi "retkahdus", johon saivat J:n houkuteltua Liverpoolissa. Sen jälkeen fiilis oli ihan erilainen, J alkoi sekoilla puheissaan ja käyttäytyä ihan oudosti. Puhui Carppe dieemistä, kun piti puhua violetista matosta, silmätkin alkoivat loistaa aivan eri tavalla.

Tuskin siellä nyt mitään kovin lopullista on tapahtunut, mutta joka tapauksessa jotain sellaista, jota J ei ollut aiemmin kokenut ja joka herätti hänessä jotain aiemmin piilossa olleita tunteita.
Eikös se todennut, että "strange things happens" jossain haastattelussa siellä matolla?
 
vierailija
B: You took a shower with Tommy?
J: Yes, is that some problem? I have been in the shower with you too. Don't you remember Liverpool? And Helsinki after we sang CCC together. Remember?
B: They were totally different things. We were drunk and dirty, they were just a shower.
J: What do you think this was? Just a shower and a little bit filming.
B: Jere, I don't believe you. You are lying. Tommy is looking at you as I usually do. And you almost kissed him. Jere, I am crying.
J: No, don't. You just don't understand. I will never kiss him. Only you, You know that.
B: I thought I know, but now I am not sure anymore. Oh, I'm so angry and disapointed.
J: Do you want me to come to Ljubljana? Tommy and I will make a new video tomorrow morning, I can fly in the evening.
B: Jere. Why are you doing this to me?
J: I will come. Can you pick me up from the airport?
B: Jere. Listen to me.
J: Yes, yes. Love u. See you tomorrow.
 
vierailija
Eihän se K:n vika ole että ihmiset vetää Bojanin tähän mukaan. Ne kommentit ja vitsit pitäisi jättää Kärtsän someista pois, ei se K ole niistä kommenteista vastuussa.
Ei vastuussa tietenkään, mutta esim toi suihkuverhon vetäminen kyllä aika nopeasti yhdistää ajatukset siihen B ja K lippukohtaukseen. Jotenkin käy vähän B sääliksi, ei voi mitään.
 
vierailija
Ei vastuussa tietenkään, mutta esim toi suihkuverhon vetäminen kyllä aika nopeasti yhdistää ajatukset siihen B ja K lippukohtaukseen. Jotenkin käy vähän B sääliksi, ei voi mitään.
Ymmärrän tämän mielipiteen, enkä halua lytätä kenenkään mielipidettä todellakaan, mutta olisi hyvä ettei mennä liikaa B:n pään sisään ja loukkaannuta hänen puolestaan. Itselleni ei tullut kyllä se lippuvideo edes mieleen, jotenkin itse ajattelen että nämä videot on selkeää markkinointia musiikillisesta yhteistyöstä että en siksi yhdistänyt sitä K/B videoihin.
 
vierailija
Niin selvästihän nämä uusimmat tiktokit on markkinointia musavideota varten ja eipä B nyt varmasti ammattilaisena tästä yhteistyöstä ja materiaaleista loukkaannu ja miksi pitäisikään. Vaikka nuo tiktokin kommentit itkevästä B:stä olisikin vitsejä (ainakin toivottavasti) niin ois kyllä nuo kommentoijat voineet hieman ajatella, mutta taitavat olla nuorempaa porukkaa
 
vierailija
Ymmärrän tämän mielipiteen, enkä halua lytätä kenenkään mielipidettä todellakaan, mutta olisi hyvä ettei mennä liikaa B:n pään sisään ja loukkaannuta hänen puolestaan. Itselleni ei tullut kyllä se lippuvideo edes mieleen, jotenkin itse ajattelen että nämä videot on selkeää markkinointia musiikillisesta yhteistyöstä että en siksi yhdistänyt sitä K/B videoihin.

Ja muistattehan, että videoiden tekijä on yksi maan kärkinimistä. Palkittu ja arvostettu tekijä, jolla on näkemystä ja visioita.
 
vierailija
Niin selvästihän nämä uusimmat tiktokit on markkinointia musavideota varten ja eipä B nyt varmasti ammattilaisena tästä yhteistyöstä ja materiaaleista loukkaannu ja miksi pitäisikään. Vaikka nuo tiktokin kommentit itkevästä B:stä olisikin vitsejä (ainakin toivottavasti) niin ois kyllä nuo kommentoijat voineet hieman ajatella, mutta taitavat olla nuorempaa porukkaa
Mä en yhtään ihmettelis vaik siellä osa ois tosissaankin. Ei ois kyl tarvinu kommenttikenttää tunkee täyteen Bojania. Siellä kuitenki mahis myös tykätä ni ois mielummin tehneet niin eikä laittanu triljoonaa samanlaista kommenttia.
 
vierailija
Ymmärrän tämän mielipiteen, enkä halua lytätä kenenkään mielipidettä todellakaan, mutta olisi hyvä ettei mennä liikaa B:n pään sisään ja loukkaannuta hänen puolestaan. Itselleni ei tullut kyllä se lippuvideo edes mieleen, jotenkin itse ajattelen että nämä videot on selkeää markkinointia musiikillisesta yhteistyöstä että en siksi yhdistänyt sitä K/B videoihin.
En ajatellut asiaa noin, että loukkaantuisi. Mutta voisin kuvitella, että v****aa, kun on just saanut edellisen some kohun vaimentumaan ,niin seuraava roihahtaa.
Ja kyllä tuo lippujuttu varmaan monelle tuli mieleen ja sehän sen tässä nimenomaan B yhdistää.
 
vierailija
En oikein enää jaksaisi sitä, että K somessa esittää kuuluvansa vähemmistöön ja haastattelussa kieltää sen. Joo olen homo ja tämä voi johtua siitä. Jotenkin tullut mitta täyteen. Tietenkin jos se tuntuisi aidolta mutta kun ei oikein tunnu
 
vierailija
En oikein enää jaksaisi sitä, että K somessa esittää kuuluvansa vähemmistöön ja haastattelussa kieltää sen. Joo olen homo ja tämä voi johtua siitä. Jotenkin tullut mitta täyteen. Tietenkin jos se tuntuisi aidolta mutta kun ei oikein tunnu
Samaa miettiny kyllä. Mikähän ois fanien reaktio, jos tän jälkeen sanois haastattelussa olevansa ihan perus hetero 😬
 
vierailija
Niin selvästihän nämä uusimmat tiktokit on markkinointia musavideota varten ja eipä B nyt varmasti ammattilaisena tästä yhteistyöstä ja materiaaleista loukkaannu ja miksi pitäisikään. Vaikka nuo tiktokin kommentit itkevästä B:stä olisikin vitsejä (ainakin toivottavasti) niin ois kyllä nuo kommentoijat voineet hieman ajatella, mutta taitavat olla nuorempaa porukkaa
mä en aio katsoa tuota tiktokia… en vain erityisemmin lämpene Tommiin ja vielä vähemmän T+K, olkoonkin markkinointia.
 
vierailija
Jep. Samaa tässä nyt oon miettinyt, että kannattaisi nyt sitten kiertää kaukaa ne haastattelut, kun ei ole niitä tähänkään asti antanut.
No linnan juhlat on tulossa, ja jos K siellä edustaa ihan toisessa roolissa niin kyllä tämä somesisältö alkaa tuntua vähän homofobiselta... Ja tiedän että faneja riittää mutta osuu itseä liian lähelle että en tosiaan enää jaksaisi.
 
vierailija
Mä olen eri mieltä edellä olevien (olevan?) kanssa. Ei K ole velkaa kertoa suuntauksestaan missään haastatteluissa tästä kuvastosta huolimatta. Olkoon mikä on. Ainoa asia mikä harmittaa, on Tommyn naama, jonka tilalla pitäisi näin shippaajan näkökulmasta olla Bojan. Tommy ei kiinnosta minua.😂 Mutta hei, huomenna on SYysKuU!
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815

Yhteistyössä