Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eri mieltä yllä olevan kanssa. Kyllä se ihan tietoinen ratkaisu oli kuitenkin jakaa juuri tuo video koko seuraajakunnalle, ei tuo ollut mikä tahansa random video. Taitavasti editoituja videoita Käärijästä on pilvin pimein, mutta halusi jakaa juuri tuon, tietäen että tiukkapipot saattaa pillastua ja että tuon näkee myös nuoremmat fanit. Mä olen samaa mieltä kuin moni muu täällä, eli ei savua ilman tulta, ja tämän videon funktio voisi olla myös pohjustaa tulevaa musavideota ja/tai ylipäätään normalisoida tällaista uutta puolta Käärijän persoonassa, joka nyt on noussut pintaan. K ei itse ole missään vaiheessa valittanut mistään homopakotuksesta, ei mitään sen suuntaistakaan. Hän ei ole myöskään missään vaiheessa ilmaissut millään tavalla, että shippaus häntä häiritsisi.
Siis ajattelitko, että Are you? -kysymykseen saadaan vihdoin vastaus Yes, I'm 😄?
Epäilen suuresti, vaikkakin itse olisin ihan happy, jos tällaisen ulostulon tekisi. Sitähän tuo tiktok videon alkuperäinen tekijäkin ilm. toivoi, jos oikein ymmärsin.
 
vierailija
Siis ajattelitko, että Are you? -kysymykseen saadaan vihdoin vastaus Yes, I'm ?
Epäilen suuresti, vaikkakin itse olisin ihan happy, jos tällaisen ulostulon tekisi. Sitähän tuo tiktok videon alkuperäinen tekijäkin ilm. toivoi, jos oikein ymmärsin.
Siis en ajatellut, että video vastaisi mihinkään perustavanlaatuiseen kysymykseen, vaan olisi osa sitä jatkumoa, jota tässä ollaan kesän mittaan nähty, eli sitä jokseenkin uutta puolta Käärijästä, jossa tutkaillaan ja kokeillaan gay-viboja, olkoon vaikka open-minded tai bi-curious-hengessä, tai jossain muussa hengessä. Ei nämä kuitenkaan tyhjästä synny, eikä Käärijä tälle linjalle olisi lähtenyt, ellei se nyt tällä hetkellä jollain tasolla resonoisi hänelle.
Eli selkeästi nyt on pinnalla ollut tuota gay-leikittelyä, joka ilmeisesti jatkuu tulevalla musavideolla, ja mahdollisesti (toivottavasti!) vähän pidemmälle vietynä, joten tässä vaiheessa kannattaakin vähän pohjustaa asiaa ja luoda maaperää, jotta mv ei olisi suurelle yleisölle sitten lopulta niin iso shokki. Eli tehdään nyt selväksi ainakin se, että Käärijä ei ole mikään lasten artisti, ja vanhemmat voivat ottaa tämän huomioon.
 
vierailija
Oon katsonut sen tiktok-videon jo ihan luvattoman monta kertaa ja vasta nyt tajusin sen alun. Jere tulee ulos kaapista 😅!
On kyllä tajuttoman hyvin tehty editointi kaiken kaikkiaan biisiä myöten 👏👏👏
 
vierailija
Siinä ollaan jossakin Slovenian rannalla selvästi, oman talon pihalla ehkä.
Tai sitten tuo on siitä Italian rantaloma -AU-ficistä, josta joku muu jo piirsi rantasuikkarifanartsun. Se oli niin hyvä ficci, sitten yhtäkkiä Bojan onkin panemassa Jania ja päivitykset loppuivat tämän jälkeen. :D Olen tästä katkera, mutta ehkä se vielä jatkuu ilman Janeja.

- Joymuffin
 
vierailija
Tai sitten tuo on siitä Italian rantaloma -AU-ficistä, josta joku muu jo piirsi rantasuikkarifanartsun. Se oli niin hyvä ficci, sitten yhtäkkiä Bojan onkin panemassa Jania ja päivitykset loppuivat tämän jälkeen. Olen tästä katkera, mutta ehkä se vielä jatkuu ilman Janeja.

- Joymuffin
Mä tykkäsin kans siitä ja oon ootellu jatkoa. Ilman sitä Jania tosiaan :D
 
vierailija
Ihana toi Luluxan uusi kuva, kaunis ja kuuma yhtä aikaa! ❤❤❤

Mainio tuo kaapista ulos -pätkä Tommyn kanssa. Varmaan tässä tosiaan pohjustetaan sitä musavideota 🔥

Tai sitten tuo on siitä Italian rantaloma -AU-ficistä, josta joku muu jo piirsi rantasuikkarifanartsun. Se oli niin hyvä ficci, sitten yhtäkkiä Bojan onkin panemassa Jania ja päivitykset loppuivat tämän jälkeen. Olen tästä katkera, mutta ehkä se vielä jatkuu ilman Janeja.

- Joymuffin
Tää oli tosiaan ihmeellinen käänne tuohon ficciin, joka oli muuten tosi paljon mun mieleen. Ja miksi kirjoittaja tosiaan ei ole julkaissut jatkoa tuon Jan-harha-askeleen jälkeen 😔

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Muuten tiktokin puolella siinä kaappivideossa Käärijän kommentti on: Are you ready? Im not (ja potkulautaemoji).
Pitäisikö tätä myös analysoida?... Ei valmis tulemaan kaapista? Ei valmis ihmisten reaktioihin? Liittyykö potkulautaemojiin jotain symboliikkaa?
Joo, näin sen myös. Voi olla,että yrittää viitata, että ei ole valmis tulemaan ulos. Mutta itseasiassa sillä ei ole enää merkitystä kaiken tämän vihjailun jälkeen, onko valmis vai ei. Ja oikeastaan silläkään ei ole enää mitään merkitystä, onko tosissaan tämän kaiken kanssa, koska mielikuva siitä, että kaapista on tultu ulos säilyy kuitenkin.
 
vierailija
Joo, näin sen myös. Voi olla,että yrittää viitata, että ei ole valmis tulemaan ulos. Mutta itseasiassa sillä ei ole enää merkitystä kaiken tämän vihjailun jälkeen, onko valmis vai ei. Ja oikeastaan silläkään ei ole enää mitään merkitystä, onko tosissaan tämän kaiken kanssa, koska mielikuva siitä, että kaapista on tultu ulos säilyy kuitenkin.
Kaipa se on haluttu lopputulos, tulee kaapista läpällä ja "vahingossa" eikä pääsekään enää sinne takaisin. Hupsistakeikkaa. :) Ei auta muu kuin jatkossakin kännissä ja läpällä larpata että tykkäisi miehistä, vaikka kuinka olisi hetsku olo. :D
 

Yhteistyössä