vierailija
Siis ajattelitko, että Are you? -kysymykseen saadaan vihdoin vastaus Yes, I'm ?Olen eri mieltä yllä olevan kanssa. Kyllä se ihan tietoinen ratkaisu oli kuitenkin jakaa juuri tuo video koko seuraajakunnalle, ei tuo ollut mikä tahansa random video. Taitavasti editoituja videoita Käärijästä on pilvin pimein, mutta halusi jakaa juuri tuon, tietäen että tiukkapipot saattaa pillastua ja että tuon näkee myös nuoremmat fanit. Mä olen samaa mieltä kuin moni muu täällä, eli ei savua ilman tulta, ja tämän videon funktio voisi olla myös pohjustaa tulevaa musavideota ja/tai ylipäätään normalisoida tällaista uutta puolta Käärijän persoonassa, joka nyt on noussut pintaan. K ei itse ole missään vaiheessa valittanut mistään homopakotuksesta, ei mitään sen suuntaistakaan. Hän ei ole myöskään missään vaiheessa ilmaissut millään tavalla, että shippaus häntä häiritsisi.
Epäilen suuresti, vaikkakin itse olisin ihan happy, jos tällaisen ulostulon tekisi. Sitähän tuo tiktok videon alkuperäinen tekijäkin ilm. toivoi, jos oikein ymmärsin.