Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään on sininen superkuu, ja samaten kuin se vaikuttaa vuoroveteen, kiihdyttää se joidenkin uskomusten mukaan myös emootioitamme. Sinisen superkuun aikana voi salaisuuksia ja syvimpiä tuntoja nousta pintaan, kommunikoimme herkemmin myös tärkeiden ihmisten kanssa.

Mielenkiinnolla odotan, tuleeko tänä yönä vielä postauksia. 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Täällä niitä olisi helpompi jatkaa tai ainakin sopia siitä, miten yhteydet ja käytännön toimet hoidetaan. Ymmärsin niin, että lisää tietoa tulee huomenna, ja siitä sitten jatketaan. Toivottavasti saadaan riittävä osanotto ja muutenkin kaikki onnistumaan!
Hei kiva, että nimimerkillisiä ois kanssa tulossa tältä palstalta. 😊 Olen itse ollut viime ajat enemmän av:n puolella ja käynyt täällä lähinnä satunnaisesti lueskelemassa. Tavastian aikaan täällä tuli tosin roikuttua yötä myöden. 😅 Toivottavasti saadaan porukka kasaan ja aitio järjestymään.

-Metulji
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Hei kiva, että nimimerkillisiä ois kanssa tulossa tältä palstalta. Olen itse ollut viime ajat enemmän av:n puolella ja käynyt täällä lähinnä satunnaisesti lueskelemassa. Tavastian aikaan täällä tuli tosin roikuttua yötä myöden. Toivottavasti saadaan porukka kasaan ja aitio järjestymään.

-Metulji
Olen ilmoittautunut aitioporukkaan. Tämä on tosi hämmentävää, koska minä EN OLE ihminen, joka tekee tällaisia asioita, en ollenkaan. Että tapaisin kymmenisen minulle tuntematonta henkilöä, joihin on syntynyt yhteys hieman arveluttavissa merkeissä🙂huomennako on tulossa ohjeet, miten tästä edetään?
 
vierailija
Olen ilmoittautunut aitioporukkaan. Tämä on tosi hämmentävää, koska minä EN OLE ihminen, joka tekee tällaisia asioita, en ollenkaan. Että tapaisin kymmenisen minulle tuntematonta henkilöä, joihin on syntynyt yhteys hieman arveluttavissa merkeissähuomennako on tulossa ohjeet, miten tästä edetään?
Olin siis Eeta kreikkalaisena aakkosena
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
Olen ilmoittautunut aitioporukkaan. Tämä on tosi hämmentävää, koska minä EN OLE ihminen, joka tekee tällaisia asioita, en ollenkaan. Että tapaisin kymmenisen minulle tuntematonta henkilöä, joihin on syntynyt yhteys hieman arveluttavissa merkeissähuomennako on tulossa ohjeet, miten tästä edetään?
Ymmärsin tosiaan niin, että huomenna tulisi ohjeita.

Onpa upeaa, että olet ilmoittautunut mukaan ja toiminut itsellesi uudella tavalla! 😊👍 Näissä kuvioissa on vähän yksi jos toinenkin hämmästellyt sitä, mitä kaikkea normaalien tapojensa tai tyylinsä vastaista on löytänyt itsensä tekemästä, ja tästä ainakin riittää varmasti jutunaihetta aitioryhmässä, jos jutella haluaa. 😊
 
vierailija
Kaikki muistaa nyt manifestoida tänä yönä niitä meille tärkeitä asioita 💚
 
vierailija
Kaikki muistaa nyt manifestoida tänä yönä niitä meille tärkeitä asioita
👍
 
vierailija
Mä en oikein syty noista Kärtsän uusista touhuista Tommyn kanssa.. Tunkkaista bisnesvetoista gueerbaitingia. Hetket viisuissa Bojanin kanssa oli aitoa bromancea, olkoonkin, että sitä kestikin vain viisujen erikois-olosuhteiden verran.
 
vierailija
Mä taas en ajattele, että Jere on tulossa mistään kaapista millään lailla, eikä minusta hahmon kaapeista ulos tulemiset ole niin kauhean kovaa kamaa tai järisyttävää. Uskon, että Jere on ihan hetero joka vain uskaltaa olla hetero mies vähän uudella tavalla.
Olen sitä mieltä että ihmiset rakastuvat ihmisiin, mutta niin kauan kuin Jere on vain tyttöystävänsä kanssa ja haaveetkin ovat perinteiset eli omakotitalo ja lapsia, niin en katsoisi, että hän on homo tai edes bi.
Minusta voi silti leikitellä seksuaalisuudellaan miesten suuntaan euroviisuympyröissä ja lavalla muuttumatta homoksi. Tai vaikka ois jotain muutakin kuumempaa pois yleisön silmistä hetken jonkun, (mieluiten tietysti Bojanin) kanssa.
Kai K uskaltaisi sen sanoa, että miessuhteetkin kiinnostaa, tai ryhtyä kunnolla sellaiseen, jos sitä kiinnostaisi, kun ei toi toiminta muutenkaan mitään arkailevaa ole. Mutta en kyllä näe tätä hänestä, että tulisi niin käymään.
 
vierailija
Mä taas en ajattele, että Jere on tulossa mistään kaapista millään lailla, eikä minusta hahmon kaapeista ulos tulemiset ole niin kauhean kovaa kamaa tai järisyttävää. Uskon, että Jere on ihan hetero joka vain uskaltaa olla hetero mies vähän uudella tavalla.
Olen sitä mieltä että ihmiset rakastuvat ihmisiin, mutta niin kauan kuin Jere on vain tyttöystävänsä kanssa ja haaveetkin ovat perinteiset eli omakotitalo ja lapsia, niin en katsoisi, että hän on homo tai edes bi.
Minusta voi silti leikitellä seksuaalisuudellaan miesten suuntaan euroviisuympyröissä ja lavalla muuttumatta homoksi. Tai vaikka ois jotain muutakin kuumempaa pois yleisön silmistä hetken jonkun, (mieluiten tietysti Bojanin) kanssa.
Kai K uskaltaisi sen sanoa, että miessuhteetkin kiinnostaa, tai ryhtyä kunnolla sellaiseen, jos sitä kiinnostaisi, kun ei toi toiminta muutenkaan mitään arkailevaa ole. Mutta en kyllä näe tätä hänestä, että tulisi niin käymään.
Suuri yleisö ei kyllä pahemmin osaa erotella Käärijää ja Jereä, joten jos Käärijä "kertoo" jotain seksuaalisesta suuntautumisesta, niin kyllä tämä sama liitetään saumattomasti Jereen. Siinä ei tyttöystävät auta asiaa. Vähän kyllä ehkä oletettu gf säälittää, koska helposti tulee sitten sellainen kulissisuhde fiilis. Jos olisin gf, haluaisin kyllä ehkä jopa, että K/J kertoisi olevansa vaikka bi.
 
vierailija
Mä taas en ajattele, että Jere on tulossa mistään kaapista millään lailla, eikä minusta hahmon kaapeista ulos tulemiset ole niin kauhean kovaa kamaa tai järisyttävää. Uskon, että Jere on ihan hetero joka vain uskaltaa olla hetero mies vähän uudella tavalla.
Olen sitä mieltä että ihmiset rakastuvat ihmisiin, mutta niin kauan kuin Jere on vain tyttöystävänsä kanssa ja haaveetkin ovat perinteiset eli omakotitalo ja lapsia, niin en katsoisi, että hän on homo tai edes bi.
Minusta voi silti leikitellä seksuaalisuudellaan miesten suuntaan euroviisuympyröissä ja lavalla muuttumatta homoksi. Tai vaikka ois jotain muutakin kuumempaa pois yleisön silmistä hetken jonkun, (mieluiten tietysti Bojanin) kanssa.
Kai K uskaltaisi sen sanoa, että miessuhteetkin kiinnostaa, tai ryhtyä kunnolla sellaiseen, jos sitä kiinnostaisi, kun ei toi toiminta muutenkaan mitään arkailevaa ole. Mutta en kyllä näe tätä hänestä, että tulisi niin käymään.
Hmm, kuulostaa mnulle aika bifoobiselta, jos Jere ei mielestäsi voi olla bi jos hänellä on tyttis ja haluaa lapsia ja omakotitalon. Monet bi-ihmiset ovat heterosuhteessa ja haluavat moisia juttuja ja monia heistä ärsyttää suunnattomasti, että heidät nähdään heteroina.
 
vierailija
Hmm, kuulostaa mnulle aika bifoobiselta, jos Jere ei mielestäsi voi olla bi jos hänellä on tyttis ja haluaa lapsia ja omakotitalon. Monet bi-ihmiset ovat heterosuhteessa ja haluavat moisia juttuja ja monia heistä ärsyttää suunnattomasti, että heidät nähdään heteroina.
Siis en sanonut, ettei voisi olla, tarkoitin, että en ole nähnyt todistetta sellaisesta ja sen perusteella en pidä kuin heterona. Minulle Käärijän show ei ole todiste Jeren todellisesta elämäntavasta. Hänellä, Jerellä, kuitenkin on tyttöystävä.
Tietenkin voi videoissa ja lavalla esittää mitä vaan. Toki on kiinnostavaa, miksi juuri homoteemoja, mutta ehkä noita heterotkin aika ajoin miettii, ainakin osa.
 
vierailija
Suuri yleisö ei kyllä pahemmin osaa erotella Käärijää ja Jereä, joten jos Käärijä "kertoo" jotain seksuaalisesta suuntautumisesta, niin kyllä tämä sama liitetään saumattomasti Jereen. Siinä ei tyttöystävät auta asiaa. Vähän kyllä ehkä oletettu gf säälittää, koska helposti tulee sitten sellainen kulissisuhde fiilis. Jos olisin gf, haluaisin kyllä ehkä jopa, että K/J kertoisi olevansa vaikka bi.
Eihän sillä, mitä yleisö mihinkin liittää ole merkitystä siinä, mikä Jere seksuaaliselta suuntautumiseltaan on. Ihan hyvin voi olla hetero. Jos on bi tai homo niin eipä ole hänen oikeassa elämässään suhdetta mieheen näkynyt.
 
vierailija
Eihän sillä, mitä yleisö mihinkin liittää ole merkitystä siinä, mikä Jere seksuaaliselta suuntautumiseltaan on. Ihan hyvin voi olla hetero. Jos on bi tai homo niin eipä ole hänen oikeassa elämässään suhdetta mieheen näkynyt.
Se ettei ole ollut suhteita samaa sukupuolta oleviin, ei kyllä millään tasolla ole todiste heteroudesta 😄
 
Hmm, kuulostaa mnulle aika bifoobiselta, jos Jere ei mielestäsi voi olla bi jos hänellä on tyttis ja haluaa lapsia ja omakotitalon. Monet bi-ihmiset ovat heterosuhteessa ja haluavat moisia juttuja ja monia heistä ärsyttää suunnattomasti, että heidät nähdään heteroina.
Kiitos kun puit tämän sanoiksi. En lähde arvuuttelemaan tässä kenenkään identiteettiä mutta yleisesti ottaen just näin. Hirveän lokeroivaa ajattelua, uh ärsy.
 
vierailija
Mä taas en ajattele, että Jere on tulossa mistään kaapista millään lailla, eikä minusta hahmon kaapeista ulos tulemiset ole niin kauhean kovaa kamaa tai järisyttävää. Uskon, että Jere on ihan hetero joka vain uskaltaa olla hetero mies vähän uudella tavalla.
Olen sitä mieltä että ihmiset rakastuvat ihmisiin, mutta niin kauan kuin Jere on vain tyttöystävänsä kanssa ja haaveetkin ovat perinteiset eli omakotitalo ja lapsia, niin en katsoisi, että hän on homo tai edes bi.
Minusta voi silti leikitellä seksuaalisuudellaan miesten suuntaan euroviisuympyröissä ja lavalla muuttumatta homoksi. Tai vaikka ois jotain muutakin kuumempaa pois yleisön silmistä hetken jonkun, (mieluiten tietysti Bojanin) kanssa.
Kai K uskaltaisi sen sanoa, että miessuhteetkin kiinnostaa, tai ryhtyä kunnolla sellaiseen, jos sitä kiinnostaisi, kun ei toi toiminta muutenkaan mitään arkailevaa ole. Mutta en kyllä näe tätä hänestä, että tulisi niin käymään.
Miksei homo/bi voisi haaveilla perinteisesti talosta ja lapsista🤔
 
vierailija
No, Jere ei kuitenkaan ole mikään bi tai homo Käärijän tekemisten perusteella, joten turhaan te täällä asiaa sellaiseksi väitätte. Petyttekö kovastikin, jos mitään bi-seksuaalisuutta ilmentävää ei tee Jerenä?
Käärijänä on vain hahmo, se voi olla miten homo haluaa.
 
Kaikki muistaa nyt manifestoida tänä yönä niitä meille tärkeitä asioita
Ihmettelinkin, että miksi tänään ei kestä yhtään pätkää Bojania, ainakaan laulavana, ilman että on ihan sydänsärkyinen ja itkuinen olo. No, tässä minulle vastaus.
 

Yhteistyössä