Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Random sivuhuomautuksena että Anatuden terapiataksa on reipas 199 €/h. Itsehän en tietty mitään terapiaa tarvitse, koska on aivan tervettä ja normaalia olla kiinnostuneempi näiden kaikkien palstojen ja somen sisällöistä plus ficeistä kuin omasta pikku elämästä.

Sissi
Eikö sen enempää, johan sillä on faneja sohva piukassa pian 😅 ai kauhea mikä ajatus että menis Anatuden sohvalle puimaan että mulla on nyt tällanen ongelma että en pysty arkiseen aherrukseen kun vaan katson Kärden jakamaa shippivideota, jossa sä laulat munakoisoemojeista. 😅🙈🍆🥵😅🙈 olisko ratkaisuja Antti?
 
vierailija
Olen henkilökohtaisesti valmis aloittamaan mellakan, mikäli mv EI sisällä homoeroottista aineistoa. 😄 Niin paljon siihen suuntaan on jo nyt annettu ymmärtää, että paras olisi todellakin ymmärtää myös antaa.🔥
Tää on taivaan tosi! 🔥🔥🔥 Oon ladannut niin paljon odotuksia homoeroottiseen musavideoon, että esim pelkästään kauhuteemaan keskittyvä video olisi hirveä pettymys 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Eikö sen enempää, johan sillä on faneja sohva piukassa pian ai kauhea mikä ajatus että menis Anatuden sohvalle puimaan että mulla on nyt tällanen ongelma että en pysty arkiseen aherrukseen kun vaan katson Kärden jakamaa shippivideota, jossa sä laulat munakoisoemojeista. olisko ratkaisuja Antti?
Noin kun puet ton, Anatuden terapiasessio taitaa kyl olla just se mitä nyt tarvitsen. Jos ei se heti auttais, vois kilauttaa toiselle auta Antille eli Holmalle. Niinku second opinion. 😂🤣😂

Sissi
 
vierailija
Mä luulen, että se ei useinkaan viesti yhtään mitään. Törmää johonkin omasta (ja meidän muidenkin) mielestään hauskaan klippiin, ja jakaa sen ihan vain siitä syystä, että tykkäsi siitä. Ei pohdi sen syvempiä merkityksiä ja viittauksia.
Olen samaa mieltä, ei tossa jakamisessa mitään syvempää merkitystä ole. Toi video oli tosi taitavasti koostettu ja musiikki piste iin päälle. Näki hyvän ja osuvan videon ja jakoi sen.
Jokainen katsoja sitten kokee sen eri tavalla, minä esim. näen sen vaan kuittailuna tätä fanien harrastamaa Kn seksualisointia kohtaan, sekä myös homopakotusta ja kaiken ylianalysointia kohtaan. Mutta tämän tuntuman minä saan siis alkuperäisen videon luojan tarkoituksesta, K ei ole sitä videota musiikkeineen koostanut, hän on vaan hahmo videossa.
 
vierailija
Eikö sen enempää, johan sillä on faneja sohva piukassa pian ai kauhea mikä ajatus että menis Anatuden sohvalle puimaan että mulla on nyt tällanen ongelma että en pysty arkiseen aherrukseen kun vaan katson Kärden jakamaa shippivideota, jossa sä laulat munakoisoemojeista. olisko ratkaisuja Antti?
Noin kun puet ton, Anatuden terapiasessio taitaa kyl olla just se mitä nyt tarvitsen. Jos ei se heti auttais, vois kilauttaa toiselle auta Antille eli Holmalle. Niinku second opinion.

Sissi
Ai vitsit, mä rakastan teitä puutarhurit!! 🤣😘
Ei mulla muuta.
t. A
 
vierailija
Olen samaa mieltä, ei tossa jakamisessa mitään syvempää merkitystä ole. Toi video oli tosi taitavasti koostettu ja musiikki piste iin päälle. Näki hyvän ja osuvan videon ja jakoi sen.
Jokainen katsoja sitten kokee sen eri tavalla, minä esim. näen sen vaan kuittailuna tätä fanien harrastamaa Kn seksualisointia kohtaan, sekä myös homopakotusta ja kaiken ylianalysointia kohtaan. Mutta tämän tuntuman minä saan siis alkuperäisen videon luojan tarkoituksesta, K ei ole sitä videota musiikkeineen koostanut, hän on vaan hahmo videossa.
Eli näin kommentoi tuo kyseisen videon luoja.
@Krissý / Jenny Purr:I want him to join Alessandra & Loreen as the masc bi/pan icon we truly crave for tho! 😭💕💕 (I will love him regardless tho)
Eli ei ehkä homopakotusta, mutta harras toive. Ja eiköhän se K seksualisoi itsensä ihan itse, ei siihen faneja tarvita 😄
 
vierailija
B: Jere, what is the video everyone is talking about? Nace won't let me see his phone.
J: Nothing special. Some old clips from Tavastia, you have seen them all.
B: Really? I don't believe you. There must also be something else. Normally Nace gives me the phone. Jere, tell me.
J: Alright. There are also few clips from Tommy and our gig. Nothing special.
B: You and Tommy. Why? Do you like him more than me?
J: Why do you think so? Of course not. You are the one and I will never let you go.
B: Oh, how much I miss you and your funny talk.
J: September starts tomorrow and soon you will come.
B: I will definitely come. Just can't wait that to happen.
J: Bojan, naughty boy. You made me blush.
B: Love u.
J: Me too. Kiss and hug.
 
vierailija
Mä luulen, että se ei useinkaan viesti yhtään mitään. Törmää johonkin omasta (ja meidän muidenkin) mielestään hauskaan klippiin, ja jakaa sen ihan vain siitä syystä, että tykkäsi siitä. Ei pohdi sen syvempiä merkityksiä ja viittauksia.
Olen kallistunut myös tähän "tulkintaan" eli stoori tuskin sisälsi mitään salattuja viestejä. K tykkäsi vaan tuosta todella hyvästä ja visuaalisesti hienosta klipistä ja halusi sen jakaa sen kummemmin miettimättä.
Olisi kyllä hauska kuulla jonkinlainen syvähaastattelu K:n mietteistä tästä kesästä ja tästä ympärillä pyörivästä keskustelusta, oletuksista ja fanituksesta.
Tietääkö shippauksesta, fan-artista, fanficceista ym.?
Itse asiassa onkin aika kummallista, ettei mitään haastatteluja ole ollut ainakaan lehdissä. En usko, etteikö kysyntää olisi ollut.

Katrina
 
vierailija
Olen kallistunut myös tähän "tulkintaan" eli stoori tuskin sisälsi mitään salattuja viestejä. K tykkäsi vaan tuosta todella hyvästä ja visuaalisesti hienosta klipistä ja halusi sen jakaa sen kummemmin miettimättä.
Olisi kyllä hauska kuulla jonkinlainen syvähaastattelu K:n mietteistä tästä kesästä ja tästä ympärillä pyörivästä keskustelusta, oletuksista ja fanituksesta.
Tietääkö shippauksesta, fan-artista, fanficceista ym.?
Itse asiassa onkin aika kummallista, ettei mitään haastatteluja ole ollut ainakaan lehdissä. En usko, etteikö kysyntää olisi ollut.

Katrina

Kärtsä taisi jossain vaiheessa alkukesää ilmoittaa mediatauosta eli varmaan on haastatteluja pyydetty, mutta ei ole halunnut niitä antaa. Olettaisin, että maakuntalehdetkin olisivat mieluusti jututtaneet, kun on koko kesän kiertänyt läpi Suomen, mutta en ole missään törmännyt. Keikoista on ollut juttua, mutta ei hänen haastatteluaan.
 
vierailija
Olen samaa mieltä, ei tossa jakamisessa mitään syvempää merkitystä ole. Toi video oli tosi taitavasti koostettu ja musiikki piste iin päälle. Näki hyvän ja osuvan videon ja jakoi sen.
Jokainen katsoja sitten kokee sen eri tavalla, minä esim. näen sen vaan kuittailuna tätä fanien harrastamaa Kn seksualisointia kohtaan, sekä myös homopakotusta ja kaiken ylianalysointia kohtaan. Mutta tämän tuntuman minä saan siis alkuperäisen videon luojan tarkoituksesta, K ei ole sitä videota musiikkeineen koostanut, hän on vaan hahmo videossa.
Olen eri mieltä yllä olevan kanssa. Kyllä se ihan tietoinen ratkaisu oli kuitenkin jakaa juuri tuo video koko seuraajakunnalle, ei tuo ollut mikä tahansa random video. Taitavasti editoituja videoita Käärijästä on pilvin pimein, mutta halusi jakaa juuri tuon, tietäen että tiukkapipot saattaa pillastua ja että tuon näkee myös nuoremmat fanit. Mä olen samaa mieltä kuin moni muu täällä, eli ei savua ilman tulta, ja tämän videon funktio voisi olla myös pohjustaa tulevaa musavideota ja/tai ylipäätään normalisoida tällaista uutta puolta Käärijän persoonassa, joka nyt on noussut pintaan. K ei itse ole missään vaiheessa valittanut mistään homopakotuksesta, ei mitään sen suuntaistakaan. Hän ei ole myöskään missään vaiheessa ilmaissut millään tavalla, että shippaus häntä häiritsisi.
 
vierailija
Onko K jakanut aiemmin jonkun fanin tekemää tiktokia ennen tätä? Viittaan noihin kommentteihin että näki videon ja jakoi sen vaan koska oli hieno. Enkä halua nyt haastaa mitään riitaa, kiinnostaa vain tuo kysymykseni.
 

Yhteistyössä