Joo tsemppiä sullekinJoo meille siirrettiin nyt se 2 päivänen, mutta HUSissa testipäivä on vissiin 2 viikon päästä siirrosta, vaikka ite ajattelisin, että se vois olla 2 viikkoa punktiosta. Eli just tän takia teen testin varmaan jo muutama päivä aiemmin. Ja huomenna kai pitäis selvitä saadaanko pakkaseen mitään.
Onnea siirtoon pidetään peukut pystyssä, että nämä tarrais kunnolla kiinni!
Meillä oli 7 munasolua (mulla vain yks munasarja toimii), 6 kypsää ja niistä 5 alkiota. Ke selviää varmaan sit vähän jo blastokysti tilannetta vaikka toki ne viljelee tarvittaessa viel to-pePaljon itse kukin sai alkioita, tai mikä nyt tilanne niiden osalta?
Tsemppiä kaikille
Meillä kerättiin 11 follikkelia, mutta vain 6 munasolua löytyi. Ja niissä oli 4 kypsää ja kolme hedelmöittyi. Yksi siirrettiin 2 päiväsenä perjantaina ja kahta viljeltiin tähän ma-ti asti, mutta tänään tuli tieto, että pakkaseen ei saatu yhtään meni samalla usko tähän siirretynkään onnistumiseen… mutta siis luultavasti kohti uutta ivf-kiertoa, jos ei tärppi nyt tule. Tyhjä olo.Paljon itse kukin sai alkioita, tai mikä nyt tilanne niiden osalta?
Tsemppiä kaikille
Mulla on muuten sama. Oikeaa puolta on operoitu 3 kertaa ja siellä niitä antraalifollikkeleitakaan ei ollut kuin 3-4 ja yksi siis sieltäkin tuli, joka varmasti vaikutti itsellä kans määräänMeillä kerättiin 11 follikkelia, mutta vain 6 munasolua löytyi. Ja niissä oli 4 kypsää ja kolme hedelmöittyi. Yksi siirrettiin 2 päiväsenä perjantaina ja kahta viljeltiin tähän ma-ti asti, mutta tänään tuli tieto, että pakkaseen ei saatu yhtään meni samalla usko tähän siirretynkään onnistumiseen… mutta siis luultavasti kohti uutta ivf-kiertoa, jos ei tärppi nyt tule. Tyhjä olo.
Ja mullakin käytännössä vaan toinen puoli käytöss, kun toista munasarjaa on operoitu ja se on ollut tosi epäaktiivinen. Nyt hoidoissa siltä puolelta saatiin yksi follikkeli.
No mutta pidetään peukkuja, että te saatte hyvän määrän blastokystejä ja niitä sais myös pakkaseen!Mulla on muuten sama. Oikeaa puolta on operoitu 3 kertaa ja siellä niitä antraalifollikkeleitakaan ei ollut kuin 3-4 ja yksi siis sieltäkin tuli, joka varmasti vaikutti itsellä kans määrään
Pysyy inssi siittiöt varmasti hengissä mut ei varmaan siitä haittaakaan oo jos haluaa tänään varmistella. Yleensä muistaakseni ovitrellellä menee 24-36h pistosta ja sit oliko 24h siitä munasolu on hedelmöityymiskykyinenJäin miettimään kun ovitrelle vaikuttaa 24-48h päästä ellei munasolu irtoa jo itsestään niin pitäisikö vielä varalta olla omatoimisesti tänään? Viimeksi kyllä pistin vasta illalla sen itse ja nyt tosiaan pisti hoitaja heti inssin jälkeen että luulisi siittiöiden pysyvän hengissä irtoamiseen asti
Mulla on häly puhelimessa et muistan meinaan muuten unohtaaToivottavasti ne nyt riittää!
On ollut niin kiirettä töissä ja kotona, etten ole ehtinyt murehtia puolentoista viikon päästä olevaa seuraavaa ultraa. Jotenkin en jaksa uskoa, että tilanne olisi sen parempi kuin viimeksikään, mutta sen kanssa sitten täytyy elää.
Eilen alkoi Terolut-kuuri. Aivan mahdoton muistaa kolmesti päivässä Toivottavasti sillä kuitenkin on haluttu lopputulos, eli (joko tietysti raskaus tai) vuodon alku haluttuna päivänä, johon pitäisi seuraava ultrakin onnistua varaamaan.
Toivotaan, että viiva vahvistuu! Itse tulin siihen tulokseen, että kun tulos oli nyt näin heikko ja pakkaseen ei saatu mitään, niin en uskalla testata ennen virallista testipäivää. Silloin en ainakaan voi jossitella vaan tulos on varma. Perjantaihin asti siis jännätään..Tein eilen illalla (dpo9, 4päivää siirrosta, 11. Päivää ovitrellestä) testin, kun mulla on ollut tapana tykätä testata nega ovitrellen jälkeen. Esikoisen jälkeen kaikki kemialliset ja ku+km on näkynyt vasta aikaisintaan dpo12 (esikoinen näkyi aikanaan dpo9) joten ajattelin et nyt on loistava aika testata nega ennen ku testailee sit muutamien päivien päästä uudelleen. Mut siis siihen testiin piirtyikin toinen viiva https://aijaa.com/EgROF7 niin haalea etten ole varma erottaako sitä kukaan tuosta kuvasta mutta selkeä haamu kuitenkin jota ei tarvitse siristellä. En vielä testannut uudelleen mutta että tää nyt lähtee tästä vahvistumaan. On ainakin ajoissa jo tullut viiva.
Joo mullahan siis virallinen testipäivä on vasta sunnuntaina sellaisen viikon etuajassa siis oon. Mut en todellakaan ajatellut et viel tulis plussa/haamu. Ajattelin tehdä negan alta pois (hölmö vanha tapa) ja sit testata loppuviikosta.Toivotaan, että viiva vahvistuu! Itse tulin siihen tulokseen, että kun tulos oli nyt näin heikko ja pakkaseen ei saatu mitään, niin en uskalla testata ennen virallista testipäivää. Silloin en ainakaan voi jossitella vaan tulos on varma. Perjantaihin asti siis jännätään..