Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis näittehän te itse ne viestit, joita palstalle tuli julkisesti siitä yhdestä luennasta. Eivät ne tainneet olla uhkaavan sävyisiä, mutta kuitenkin hyökkääviä Tarotarta kohtaan, ja niistäkin tuli selvästi vaikutelma, että olivat tulleet lähipiiriltä, koska miksi muuten kukaan olisi hyökännyt juuri sitä luentaa kohtaan.
Mun on pakko sanoa, että epäilen tämän kirjoittajan olevan Tarotar. Kenellä muulla olisi intressejä syytellä näitä hyökkääjiä asiasta, kun Tarotar itse ei vastaa edes kysymykseen, miksi ei laita luentoja disclaimerilla.
 
vierailija
Ficeistä puheenolleen, olisiko suositella jotain hyviä? Tähän mennessä luettu ja kovasti pidetty juhannusficci, memento mori, ugly beautiful (kiitos sille joka tästä vinkkasi) ja Joymuffinin ficit.
Kuuroficistä (I'm reading your lips, I know what your type is) on puhuttu paljon ja se on tosi söpö. Ugly Beautifulia muistuttaa lätkäficci, joka vaatii rekisteröitymisen, kuten myös monen kehuma Enough, joka minulla on vielä lukematta. A story of love that hurts on riipaiseva, vaikka minusta vähän lässähti viimeisimmässä luvussa.

Legendaarinen Midsummer jatko-osineen, vaikka siellä jatko-osissa on minusta vähän kökköjäkin lukuja, enimmäkseen kuitenkin mainio. If I had another chance tonightistä ei ole tainnut kukaan muu puhua, se ei ole mestariteos, mutta teema iskee minuun kovasti. That's a lotta notifications ei näytä päättyvän koskaan, mutta se nykyinen viimeinen osa on ihan hyvä päätös sekin, ja se paranee alusta selvästi When the night falls on kuuma Italian-loma, mutta viimeisin luku vähän pilasi minulle.

Seuraava oma ficcilukuni ilmestynee varmaan vielä tänään. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Himskutti kun tein ajan kanssa postauksen, johon kokosin itseäni tsempatakseni ja puutarhureita ilahduttaakseni monta kivaa K/B giffiä ja mode rohmusi ne itselleen. Voisiko viattomien linkkien sijaan bannata täältä nettikiusaajat?
Onpa harmi :( Modet on rohmunneet itseltänikin ihan tavallisia mukavia kommentteja, millähän perusteella valikoivat nuo.
 
vierailija
Ajatelkaa itsekin asiaa. Kyse on todennäköisimmin juuri toisen ruusun lähipiiristä. Tuskin muut vaivautuisuvat tälläiseen jos olisi vaikka tanssijan läheinen joka on mainittu kerran etukirjaimelta. Jos olen oikeassa on selvää miksi tarotar ei voi vastata kysymyksiin siitä miksi luentoja ei voi jatkaa disclamereillä tai ilman muita henkilöitä. Hän ei halua asettaa sähköpostiin pommittaneita maalitauluiksi. T saa korjata halutessaan lausuntoani.
Tääkin on niin Tarotarta. On selvää miksi Tarotar ei voi vastata... Miksi joku muu meistä kokisi aiheelliseksi selittää Tarotarta täällä, kuin hän itse? JA miksi ei siis voisi vastata edes aiheeseen?
No, siksi ei, koska voisi ihan hyvin julkaista ne disclaimerin avulla, jos asia olisi siitä kiinni.
Ilmeisesti se, että hänelle sanottiin hänen tuskin nostavan kortteja pakasta, vaan valitsevan ne itse intuitionsa mukaan oli nyt jotenkin liikaa. Harmi sinänsä, koska intuitiokin on mielestäni ihan hyvä peruste tehdä tänne "luentoja".
 
vierailija
Kuuroficistä (I'm reading your lips, I know what your type is) on puhuttu paljon ja se on tosi söpö. Ugly Beautifulia muistuttaa lätkäficci, joka vaatii rekisteröitymisen, kuten myös monen kehuma Enough, joka minulla on vielä lukematta. A story of love that hurts on riipaiseva, vaikka minusta vähän lässähti viimeisimmässä luvussa.

Legendaarinen Midsummer jatko-osineen, vaikka siellä jatko-osissa on minusta vähän kökköjäkin lukuja, enimmäkseen kuitenkin mainio. If I had another chance tonightistä ei ole tainnut kukaan muu puhua, se ei ole mestariteos, mutta teema iskee minuun kovasti. That's a lotta notifications ei näytä päättyvän koskaan, mutta se nykyinen viimeinen osa on ihan hyvä päätös sekin, ja se paranee alusta selvästi When the night falls on kuuma Italian-loma, mutta viimeisin luku vähän pilasi minulle.

Seuraava oma ficcilukuni ilmestynee varmaan vielä tänään.

- Joymuffin
Muistatko tai muistaako joku mikä tuon lätkäficin nimi on? 😊
 
vierailija
Hei, te jotka koko ajan syyttelette allekirjoittamattomia postaajia joksikin muuksi postaajaksi (minuakin on syytelty mm. Tarottareksi ja joksikin ihan randomankeuttajaksi), ja lukuisia postaajia on syytetty Aidoksi, niin opetelkaa ensin katsomaan sen tekstin tyyliä. Suurimmasta osasta noita epäilyksiä näkee hetkessä, että ei ole se postaaja joksi te epäilette, koska kirjoitustyyli on ihan erilainen.

- Joymuffin
 
vierailija
Koska eihän kukaan fiksu missään nimessä tajua muuttaa kirjoitustyyliään jos haluaa kahtena tai useampana ihmisenä esiintyä.... Esim lahjakkaat kirjoittajat, jotka on harjoitellut paljon luovaa kirjoittamista. Come on now ei me olla ihan tyhmiä....
 
vierailija
Tääkin on niin Tarotarta. On selvää miksi Tarotar ei voi vastata... Miksi joku muu meistä kokisi aiheelliseksi selittää Tarotarta täällä, kuin hän itse? JA miksi ei siis voisi vastata edes aiheeseen?
No, siksi ei, koska voisi ihan hyvin julkaista ne disclaimerin avulla, jos asia olisi siitä kiinni.
Ilmeisesti se, että hänelle sanottiin hänen tuskin nostavan kortteja pakasta, vaan valitsevan ne itse intuitionsa mukaan oli nyt jotenkin liikaa. Harmi sinänsä, koska intuitiokin on mielestäni ihan hyvä peruste tehdä tänne "luentoja".
Ootko huomannu miten monet niitä luentoja on pyytäny näiden kuukausien aikana? Onko ne kaikki siis ollu T itse kirjoittamia kuten väität? Kiitos sun minä esim en tule saamaan enää varmaan mitään luentoja nähtäväkseni sun kaltaisten tyyppien takia vaikka olen ollu mukana tosi pitkään. Ellei sitte jossai vaiheessa nimimerkilliset ota sähköpostiin mukaan uusia jäseniä?
 
vierailija
Tääkin on niin Tarotarta. On selvää miksi Tarotar ei voi vastata... Miksi joku muu meistä kokisi aiheelliseksi selittää Tarotarta täällä, kuin hän itse? JA miksi ei siis voisi vastata edes aiheeseen?
No, siksi ei, koska voisi ihan hyvin julkaista ne disclaimerin avulla, jos asia olisi siitä kiinni.
Ilmeisesti se, että hänelle sanottiin hänen tuskin nostavan kortteja pakasta, vaan valitsevan ne itse intuitionsa mukaan oli nyt jotenkin liikaa. Harmi sinänsä, koska intuitiokin on mielestäni ihan hyvä peruste tehdä tänne "luentoja".
Miksi sä sitte koet jotain näin syvää tarvetta hokea tätä samaa nyt toista päivää putkeen? Mun shippaus ei ainakaan ole luennoista kiinni.
 
vierailija
Ootko huomannu miten monet niitä luentoja on pyytäny näiden kuukausien aikana? Onko ne kaikki siis ollu T itse kirjoittamia kuten väität? Kiitos sun minä esim en tule saamaan enää varmaan mitään luentoja nähtäväkseni sun kaltaisten tyyppien takia vaikka olen ollu mukana tosi pitkään. Ellei sitte jossai vaiheessa nimimerkilliset ota sähköpostiin mukaan uusia jäseniä?
Olisi kyl kiva tietää onko sähköposti ryhmään mahdollista mitenkään päästä?
 
vierailija
Ootko huomannu miten monet niitä luentoja on pyytäny näiden kuukausien aikana? Onko ne kaikki siis ollu T itse kirjoittamia kuten väität? Kiitos sun minä esim en tule saamaan enää varmaan mitään luentoja nähtäväkseni sun kaltaisten tyyppien takia vaikka olen ollu mukana tosi pitkään. Ellei sitte jossai vaiheessa nimimerkilliset ota sähköpostiin mukaan uusia jäseniä?
Mulla sama juttu. Käytin vielä pari viikkoa sitte nimimerkkiä mutta lopetin sen.
 
vierailija
Tääkin on niin Tarotarta. On selvää miksi Tarotar ei voi vastata... Miksi joku muu meistä kokisi aiheelliseksi selittää Tarotarta täällä, kuin hän itse? JA miksi ei siis voisi vastata edes aiheeseen?
No, siksi ei, koska voisi ihan hyvin julkaista ne disclaimerin avulla, jos asia olisi siitä kiinni.
Ilmeisesti se, että hänelle sanottiin hänen tuskin nostavan kortteja pakasta, vaan valitsevan ne itse intuitionsa mukaan oli nyt jotenkin liikaa. Harmi sinänsä, koska intuitiokin on mielestäni ihan hyvä peruste tehdä tänne "luentoja".
Joo itse en kyllä enää usko edes niihin alkuperäisiin luentoihin. Pidin silloin tän henkilön puolia täällä mutta taisitte olla epäilijät/kriitikot ihan oikeassa.
 
vierailija
Kuuroficistä (I'm reading your lips, I know what your type is) on puhuttu paljon ja se on tosi söpö. Ugly Beautifulia muistuttaa lätkäficci, joka vaatii rekisteröitymisen, kuten myös monen kehuma Enough, joka minulla on vielä lukematta. A story of love that hurts on riipaiseva, vaikka minusta vähän lässähti viimeisimmässä luvussa.

Legendaarinen Midsummer jatko-osineen, vaikka siellä jatko-osissa on minusta vähän kökköjäkin lukuja, enimmäkseen kuitenkin mainio. If I had another chance tonightistä ei ole tainnut kukaan muu puhua, se ei ole mestariteos, mutta teema iskee minuun kovasti. That's a lotta notifications ei näytä päättyvän koskaan, mutta se nykyinen viimeinen osa on ihan hyvä päätös sekin, ja se paranee alusta selvästi When the night falls on kuuma Italian-loma, mutta viimeisin luku vähän pilasi minulle.

Seuraava oma ficcilukuni ilmestynee varmaan vielä tänään.

- Joymuffin
Kiitos paljon näistä, laitoin talteen. Odottelen rekisteröitymisen hyväksymistä, millähän nimellä sen lätkäficin tulee löytämään? Kiva kuulla että sultakin uutta tulossa pian 😊 oon jäänyt näihin ficceihin ihan koukkuun vaikka en olisi uskonut, jotenkin kuumemmatkin kohtaukset toimii kirjoitettuna paljon paremmin. Viimeksi niiden lukemisesta kokemusta teininä Reginan naisen unelmien muodossa 😄
 

Yhteistyössä