Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen muuttamassa ensi viikolla maahan jonka hintataso on yksi Euroopan alhaisimmista, koska työkykyni on niin huono ja olisi kiva olla rahaa pysyä elossa, mutta köyhyydestä ja vaikeista sairauksista on toki kiva vittuilla.

- Joymuffin
Kuka sulle vttuili köyhyydestä tai sairaudesta? Ei yhtään kukaan. Pysy nyt edes faktoissa.

T. Eri joka seuraa huvittuneena tätä sun puolustelua
 
vierailija
Kuten myös. Ei kiinnosta enää kun sisäpiiriläiset komppaa vaan toistensa viestejä.
Itse lopetin kyllä vaan siksi että aina unohin käyttää sitä. Kuitenki alusta asti mukana ollut anonyymisti niin jotenki se ei vaa ikinä tuntunu omalta. Mutta nyt harmittaa kun lopetin koska en varmaan voi päästä sähköpostiryhmään kun en voi tunnistautua oikeaksi puutarhuriksi.
 
vierailija
Siis miksi tämä on nyt taas tätä jankkaamista? Alkaa mennä kuukausia kestänyt vääntö alkaa puuduttaa joitain, kun näyttää menevän tunteisiin.

Pitäkää taukoa edes huomiseen.
 
vierailija
Itseäni harmittaa vaan se kun kyseiset henkilöt lähti pois täältä niin loppui myös kunnon syvälliset keskustelut alkuperäseen puutarha - tyyliin. Nyt täällä on vaan trolleja kuten vauvallaki.
 
vierailija
Ootko huomannu miten monet niitä luentoja on pyytäny näiden kuukausien aikana? Onko ne kaikki siis ollu T itse kirjoittamia kuten väität? Kiitos sun minä esim en tule saamaan enää varmaan mitään luentoja nähtäväkseni sun kaltaisten tyyppien takia vaikka olen ollu mukana tosi pitkään. Ellei sitte jossai vaiheessa nimimerkilliset ota sähköpostiin mukaan uusia jäseniä?
Mitä tarkoitat? Tietenkin luentoja ovat pyytäneet ketjussa olijat.
Ja miksi sä minua syytät, jos Tarotar esim. huijasi luennantekotavassaan? Eipä ole hirveästi osoiy´tellut millään, että olisin tässä väärässä ollut. Miksei myöntänyt asiaa ja tehnyt luentoja tavallaan? Sen sijaan hän se tuntui keksivän tarinan hyökkäävistä Jeren läheisistä, ettei joudu myöntämään, ettei sieltä pakasta nyt voi koko ajan vain tätä tarinaa aidosti myötäileviä kortteja tulla.
Kyllä ihmisen pitää syytöksiä kestää, jos on rehellnen ja rehellisellä asialla. Niitä voi omalla toiminnallaan osoittaa vääriksi miten parhaiten kykenee, en ole nähnyt Tarottaren toimivan missään mielessä lisää luottamusta herättävästi.
Yleensä henkisiä hommia tekevät ihmiset ovat valaistuneita ja kypsiä, eivätkä mene jäihin ja ala keksiä tarinoita muista, jos joku kritisoi. Tai ignooraa kehoituksia laittaa disclaimer tms.
 
vierailija
Mitä tarkoitat? Tietenkin luentoja ovat pyytäneet ketjussa olijat.
Ja miksi sä minua syytät, jos Tarotar esim. huijasi luennantekotavassaan? Eipä ole hirveästi osoiy´tellut millään, että olisin tässä väärässä ollut. Miksei myöntänyt asiaa ja tehnyt luentoja tavallaan? Sen sijaan hän se tuntui keksivän tarinan hyökkäävistä Jeren läheisistä, ettei joudu myöntämään, ettei sieltä pakasta nyt voi koko ajan vain tätä tarinaa aidosti myötäileviä kortteja tulla.
Kyllä ihmisen pitää syytöksiä kestää, jos on rehellnen ja rehellisellä asialla. Niitä voi omalla toiminnallaan osoittaa vääriksi miten parhaiten kykenee, en ole nähnyt Tarottaren toimivan missään mielessä lisää luottamusta herättävästi.
Yleensä henkisiä hommia tekevät ihmiset ovat valaistuneita ja kypsiä, eivätkä mene jäihin ja ala keksiä tarinoita muista, jos joku kritisoi. Tai ignooraa kehoituksia laittaa disclaimer tms.
Mihin sä pyrit tällä jankkaamisella? Kun ei tarotar tai muutkaan nimimerkilliset taida olla enää edes paikalla? Sä raivoat siis nyt vaan meille jotka vielä täällä siis haluaisi päästä luennat näkemään.
 
vierailija
Mitä tarkoitat? Tietenkin luentoja ovat pyytäneet ketjussa olijat.
Ja miksi sä minua syytät, jos Tarotar esim. huijasi luennantekotavassaan? Eipä ole hirveästi osoiy´tellut millään, että olisin tässä väärässä ollut. Miksei myöntänyt asiaa ja tehnyt luentoja tavallaan? Sen sijaan hän se tuntui keksivän tarinan hyökkäävistä Jeren läheisistä, ettei joudu myöntämään, ettei sieltä pakasta nyt voi koko ajan vain tätä tarinaa aidosti myötäileviä kortteja tulla.
Kyllä ihmisen pitää syytöksiä kestää, jos on rehellnen ja rehellisellä asialla. Niitä voi omalla toiminnallaan osoittaa vääriksi miten parhaiten kykenee, en ole nähnyt Tarottaren toimivan missään mielessä lisää luottamusta herättävästi.
Yleensä henkisiä hommia tekevät ihmiset ovat valaistuneita ja kypsiä, eivätkä mene jäihin ja ala keksiä tarinoita muista, jos joku kritisoi. Tai ignooraa kehoituksia laittaa disclaimer tms.

Jep. Oli alusta asti jotenkin vaikeana vaikka mitä muuta vaihtoehtoa ehdotettiin. Ja sitten laittoi ihan sattumalta sen mailiosoitteen tänne kaikkien näkyville, vaikka niitä negaviestejä oli jo silloin tullut ketjuun. Miksei mailannut vaan suoraan Joylle jonka osoite oli jo täällä. Koska piti kehittää tuo tarina?
 
vierailija
Mihin sä pyrit tällä jankkaamisella? Kun ei tarotar tai muutkaan nimimerkilliset taida olla enää edes paikalla? Sä raivoat siis nyt vaan meille jotka vielä täällä siis haluaisi päästä luennat näkemään.
Puhutko nyt tälle jota lainasit, vai meille muillekin jotka ovat samaa mieltä ja sanaisen arkkunsa avanneet täällä asian tiimoilta?
 

Yhteistyössä