vierailija
Kuten myös. Ei kiinnosta enää kun sisäpiiriläiset komppaa vaan toistensa viestejä.Mulla sama juttu. Käytin vielä pari viikkoa sitte nimimerkkiä mutta lopetin sen.
Kuten myös. Ei kiinnosta enää kun sisäpiiriläiset komppaa vaan toistensa viestejä.Mulla sama juttu. Käytin vielä pari viikkoa sitte nimimerkkiä mutta lopetin sen.
Ooksä nähnyt sen?Repesin
Kuka sulle vttuili köyhyydestä tai sairaudesta? Ei yhtään kukaan. Pysy nyt edes faktoissa.Olen muuttamassa ensi viikolla maahan jonka hintataso on yksi Euroopan alhaisimmista, koska työkykyni on niin huono ja olisi kiva olla rahaa pysyä elossa, mutta köyhyydestä ja vaikeista sairauksista on toki kiva vittuilla.
- Joymuffin
Eivät halua ryhmäänsä enempää jäseniä, etten tule sinne röntgenkatseilemaan huijarin touhuja. Siis tarottaren. Tarotar ylkläpitää tarinaa ryhmää uhkailevista K:n läheisistä, niin sinne ei voida ottaa enää ketään uusia tuntemattomia.Ei pääse. Eliitti ilmoitti jo kauan sitten että täyttä on.
Itse lopetin kyllä vaan siksi että aina unohin käyttää sitä. Kuitenki alusta asti mukana ollut anonyymisti niin jotenki se ei vaa ikinä tuntunu omalta. Mutta nyt harmittaa kun lopetin koska en varmaan voi päästä sähköpostiryhmään kun en voi tunnistautua oikeaksi puutarhuriksi.Kuten myös. Ei kiinnosta enää kun sisäpiiriläiset komppaa vaan toistensa viestejä.
Vittuiltiin siitä, että teen töitä tunnin päivässä. Kaikenlaisiin höpsöihin Internetissä törmääkin. (Tai aaseihin, kuten foorumi vaihteeksi kutsuu.)Kuka sulle vttuili köyhyydestä tai sairaudesta? Ei yhtään kukaan. Pysy nyt edes faktoissa.
T. Eri joka seuraa huvittuneena tätä sun puolustelua
silti vaadit kokoajan päästä lukemaan xD listannu kaikenmaailman tapoja miten saisit luennan nähtäväks.Ei ole, minua kiinostaa ihmisten rehellisyys.
Moi Myrtti tai hänen kaverinsa. rankkaa varmasti kun pitää kokoajan olla päivystämässä.Eivät halua ryhmäänsä enempää jäseniä, etten tule sinne röntgenkatseilemaan huijarin touhuja. Siis tarottaren. Tarotar ylkläpitää tarinaa ryhmää uhkailevista K:n läheisistä, niin sinne ei voida ottaa enää ketään uusia tuntemattomia.
Niin. Ja sen kirjoittajan olisi siis rivien välistä pitänyt lukea, että nimenomaan sairauden takia et tee enempää töitä? Ja köyhyydestä pitäisi myös olla perillä?Vittuiltiin siitä, että teen töitä tunnin päivässä. Kaikenlaisiin höpsöihin Internetissä törmääkin. (Tai aaseihin, kuten foorumi vaihteeksi kutsuu.)
- Joymuffin
Haluisin kyl vastauksen joltain joka oikeasti ryhmässä on, en trollilta. Vai onko kaikki heistä jo siirtyny kokonaan pois täältä?Ei pääse. Eliitti ilmoitti jo kauan sitten että täyttä on.
Eli ei sanaakaan sun sairaudesta ja köyhyydestä. Ergo kukaan ei vttuillu sulle niistä.Vittuiltiin siitä, että teen töitä tunnin päivässä. Kaikenlaisiin höpsöihin Internetissä törmääkin. (Tai aaseihin, kuten foorumi vaihteeksi kutsuu.)
- Joymuffin
Siis Joy ylläpitää sitä listaa. Ei ole vaan näihin kysymyksiin halunnut vastailla vaikka kaikkeen muuhun löytyy kyllä sanomista.Haluisin kyl vastauksen joltain joka oikeasti ryhmässä on, en trollilta. Vai onko kaikki heistä jo siirtyny kokonaan pois täältä?
Kuukausia? Missäköhän rinnakkaistodellisuudessa mahdat elää?Siis miksi tämä on nyt taas tätä jankkaamista? Alkaa mennä kuukausia kestänyt vääntö alkaa puuduttaa joitain, kun näyttää menevän tunteisiin.
Pitäkää taukoa edes huomiseen.
Aina voi poistua jos ei jutut kiinnostaSiis miksi tämä on nyt taas tätä jankkaamista? Alkaa mennä kuukausia kestänyt vääntö alkaa puuduttaa joitain, kun näyttää menevän tunteisiin.
Pitäkää taukoa edes huomiseen.
Mitä tarkoitat? Tietenkin luentoja ovat pyytäneet ketjussa olijat.Ootko huomannu miten monet niitä luentoja on pyytäny näiden kuukausien aikana? Onko ne kaikki siis ollu T itse kirjoittamia kuten väität? Kiitos sun minä esim en tule saamaan enää varmaan mitään luentoja nähtäväkseni sun kaltaisten tyyppien takia vaikka olen ollu mukana tosi pitkään. Ellei sitte jossai vaiheessa nimimerkilliset ota sähköpostiin mukaan uusia jäseniä?
Oi tämähän oli ihana ja huojentavakin! Kyllä vaikuttaa paljon mitä klippejä sattuu näkemään. Muutama pidempi pätkä näytti kovin erilaiselta mutta Ihana nähdä että nauruakin mahtui mukaan.Oliko tämä kiva kooste jo? Joku taisi myös sanoa, ettei Tokiota esitetty viime keikalla, mutta tulihan se. https://www.tiktok.com/@andrada.s03/video/7269678462263135520
Aika harva alansa spesialisti tekee, sillä mä vaan.Vittuiltiin siitä, että teen töitä tunnin päivässä. Kaikenlaisiin höpsöihin Internetissä törmääkin. (Tai aaseihin, kuten foorumi vaihteeksi kutsuu.)
- Joymuffin
Mihin sä pyrit tällä jankkaamisella? Kun ei tarotar tai muutkaan nimimerkilliset taida olla enää edes paikalla? Sä raivoat siis nyt vaan meille jotka vielä täällä siis haluaisi päästä luennat näkemään.Mitä tarkoitat? Tietenkin luentoja ovat pyytäneet ketjussa olijat.
Ja miksi sä minua syytät, jos Tarotar esim. huijasi luennantekotavassaan? Eipä ole hirveästi osoiy´tellut millään, että olisin tässä väärässä ollut. Miksei myöntänyt asiaa ja tehnyt luentoja tavallaan? Sen sijaan hän se tuntui keksivän tarinan hyökkäävistä Jeren läheisistä, ettei joudu myöntämään, ettei sieltä pakasta nyt voi koko ajan vain tätä tarinaa aidosti myötäileviä kortteja tulla.
Kyllä ihmisen pitää syytöksiä kestää, jos on rehellnen ja rehellisellä asialla. Niitä voi omalla toiminnallaan osoittaa vääriksi miten parhaiten kykenee, en ole nähnyt Tarottaren toimivan missään mielessä lisää luottamusta herättävästi.
Yleensä henkisiä hommia tekevät ihmiset ovat valaistuneita ja kypsiä, eivätkä mene jäihin ja ala keksiä tarinoita muista, jos joku kritisoi. Tai ignooraa kehoituksia laittaa disclaimer tms.
Mitä tarkoitat? Tietenkin luentoja ovat pyytäneet ketjussa olijat.
Ja miksi sä minua syytät, jos Tarotar esim. huijasi luennantekotavassaan? Eipä ole hirveästi osoiy´tellut millään, että olisin tässä väärässä ollut. Miksei myöntänyt asiaa ja tehnyt luentoja tavallaan? Sen sijaan hän se tuntui keksivän tarinan hyökkäävistä Jeren läheisistä, ettei joudu myöntämään, ettei sieltä pakasta nyt voi koko ajan vain tätä tarinaa aidosti myötäileviä kortteja tulla.
Kyllä ihmisen pitää syytöksiä kestää, jos on rehellnen ja rehellisellä asialla. Niitä voi omalla toiminnallaan osoittaa vääriksi miten parhaiten kykenee, en ole nähnyt Tarottaren toimivan missään mielessä lisää luottamusta herättävästi.
Yleensä henkisiä hommia tekevät ihmiset ovat valaistuneita ja kypsiä, eivätkä mene jäihin ja ala keksiä tarinoita muista, jos joku kritisoi. Tai ignooraa kehoituksia laittaa disclaimer tms.
Puhutko nyt tälle jota lainasit, vai meille muillekin jotka ovat samaa mieltä ja sanaisen arkkunsa avanneet täällä asian tiimoilta?Mihin sä pyrit tällä jankkaamisella? Kun ei tarotar tai muutkaan nimimerkilliset taida olla enää edes paikalla? Sä raivoat siis nyt vaan meille jotka vielä täällä siis haluaisi päästä luennat näkemään.
En ole, vaan se on merkki epärehellisyydestä, jos ei voi toimia tavalla X, jolle ei ole estettä, mutta ei kerro, miksi ei, vaan pitää kiinni selityksestä, joka ei ole uskottava.silti vaadit kokoajan päästä lukemaan xD listannu kaikenmaailman tapoja miten saisit luennan nähtäväks.
En ole myrtti, vaan Tatrotarta kritisoinut kriitikko.Moi Myrtti tai hänen kaverinsa. rankkaa varmasti kun pitää kokoajan olla päivystämässä.