Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan täällä useampaan kertaa kyselty luentojen perään, mutta Tarotar ei ole ollut linjoilla.
”Tarotar” ei ole kertaakaan voinut sanoa, miksei julkaise disclaimereilla luentaa, sen lisäksi täällä vastailee vaikka maailman tappiin ”muka” joku satunnainen palstalainen puhuen Tarottaren pussiin ja puolesta. Joo, TOSI uskottavaa, että täällä joku vastailisi tuntitolkulla Tarotarta puolustaen, kun tämä ”itse” ei sano mitään, niin, että eihän tämä puolustaja voi perustaa selityksiään yhtään mihinkään!
Sori Tarotar, sen ymmärtäisi, jos joku random 2 minuuttia jaksaa tokaista jotain sun hyväksesi, mutta ei viesti jälkeen viestin, jälkeen viestin, enää oikein ole toi jankuttava Tarottaren puolustaminen uskottavaa!
Mitä olen seurannut tätä keskustelua vierestä niin Tarotar nimenomaan yritti toimia eettisesti oikein. Ei jaa mitään ikävää kenestäkään. Muistelisin ettei ollut innokas hänkään sähköpostilistalle, mutta laittoi sitten oman uuden postinsa tänne. Kappas sitäkin kautta alkoi tulemaan negatiivista. Joku tässä Tarottaressa yhtäkkiä alkoi pahasti triggeröimään täällä. Siltä näyttää yhtä edelleen, kun aihe vain jatkuu ja jatkuu.
 
vierailija
Mullakin alkaa olla epämukava olo edes kommentoida tänne mitään kun tuntuu että täällä kokoajan vahtii jotku J läheiset että mitä saa muka puhua ja mitä ei. En tiiä onko se todellinen tilanne vai ei mut onha se aika outoo et heti alko taas ihme kampanja Tarot aihetta vastaan.
 
vierailija
En tunne "huonoa omatuntoa" että Tarot-luennat eivät päädy kaikille ja koko ajatuskin on hieman kummallinen. Se on minusta kurjaa, mutta en tee Tarot-luentoihin liittyviä päätöksiä tai ole vastuussa siitä onko maailma reilu paikka kaikille. Olisi kiva jos olisi, mutta se, näkevätkö kaikki Tarot-luennat vai eivät on tosi, tosi pieniä asia kokonaiskuvassa, jopa shippauksen. Olisi myös kiva, jos kaikki halukkaat esim. pääsisivät keikoille, se on minusta paljon tärkeämpi juttu, mutta sekään ei ikävä kyllä tietenkään toteudu. Sähköpostilistan halusin alun perin itse lähinnä livetapaamisten sopimista varten, mutta en tule pääsemään yhteenkään livetapaamiseen. Harmi juttu.

Keskustelu ei ole täältä siirtynyt mihinkään sähköpostilistalle, vaan kaikki siellä kirjoittelevat kirjoittelevat edelleen myös tänne. En tosin ihmettele, jos tuollainen myrkyllinen jankkaus saa ihmisiä poistumaan tältä palstalta. Minuun se ei kuitenkaan tehoa, minusta ei pääse eroon. :)

En ole myöskään täällä yöllä kirjoitellut. Menen nukkumaan lähes aina klo 23 jälkeen enkä muistaakseni ole täällä kirjoitellut puolenyön jälkeen milloinkaan muuten kuin Kaivarin keikan jälkeen. Mikä on myös varsin helppo todeta kirjoitustyylistäni, joka ei muistuta lainkaan ketään jotka yöllä jankkasivat (tai Tarotarta).

- Joymuffin
 
vierailija
Tarot korttien lukija hoiti tilanteen todella huonosti, mutta sille ei voi enää mitään. Ehkä olisi vaan kannattanut olla vastaamatta täällä ihmisten kyselyihin tai sitten vastata, etten tee enää luentaa tänne. Nyt sitten on ikävä leima koko Käärijän lähipiirin yllä, kun osa spekuloi, että kuka on lähettänyt sen sähköpostin jne. Sen lisäksi joku kirjoittaja kävi vauvalla syyttämässä toista kommentoijaa uhkaavaan sähköpostin lähettämisestä Tarot korttien lukijalle. Ei ole aikusten käytöstä tällainen.
 
vierailija
Minun ei tee mieli keskustella täällä itse aiheesta sen takia, että tällä ratkaisulla keskustella pienessä piirissä ja ratkaisulla laittaa luenta vain osalle aiheutettiin selvästi pahaa mieltä osalle. Ja ei se minustakaan mukavalta tunnu.
Asiaa penäävällekin vastattiin mielestäni tosi ikävästi, tyyliin, kiva että meillä kaikkiin ryhmiin menneiksi tulleilla on hyvä fiilis, ”sinä osin ulkopuolelle jäänyt olet ikävä jankkaaja”.
Eipä luo ryhmähenkeä tuollainen asenne ei.
Edelleenkin haluan vastauksen tarottarelta, että miksi hän ei voinut laittaa luentaa esim. eri ketjuun, disclaimerilla.
Aika erikoista, että joku Jeren lähipiiristä olisi uhkaillut juuri häntä joillain toimilla, kun näissä kahdessa ketjussa on muutamiakin ficcien kirjoittajia, eikä heitä ole koskaan ryhdytty ketjuissa ahdistelemaan.
Tarot-luennan voi sanoa olevan viihdettä / mielikuvitusta aivan yhtä lailla.
 
vierailija
Siis näittehän te itse ne viestit, joita palstalle tuli julkisesti siitä yhdestä luennasta. Eivät ne tainneet olla uhkaavan sävyisiä, mutta kuitenkin hyökkääviä Tarotarta kohtaan, ja niistäkin tuli selvästi vaikutelma, että olivat tulleet lähipiiriltä, koska miksi muuten kukaan olisi hyökännyt juuri sitä luentaa kohtaan.
 
vierailija
Siis näittehän te itse ne viestit, joita palstalle tuli julkisesti siitä yhdestä luennasta. Eivät ne tainneet olla uhkaavan sävyisiä, mutta kuitenkin hyökkääviä Tarotarta kohtaan, ja niistäkin tuli selvästi vaikutelma, että olivat tulleet lähipiiriltä, koska miksi muuten kukaan olisi hyökännyt juuri sitä luentaa kohtaan.
Miksi jankkaat jostakin luennasta, etkö millään pysty irtautumaan asiasta? Tämä lähipiiri pohdinta on typerää ja loukkaavaa.
 
vierailija
Siis näittehän te itse ne viestit, joita palstalle tuli julkisesti siitä yhdestä luennasta. Eivät ne tainneet olla uhkaavan sävyisiä, mutta kuitenkin hyökkääviä Tarotarta kohtaan, ja niistäkin tuli selvästi vaikutelma, että olivat tulleet lähipiiriltä, koska miksi muuten kukaan olisi hyökännyt juuri sitä luentaa kohtaan.
Mautonta ja epäeettistä syytellä lähipiiriä joistain viesteistä ja sähköposteista. Oletko se sama tyyppi, joka jankkaa myös Kärtsyn parisuhde statuksesta.
 
vierailija
Ajatelkaa itsekin asiaa. Kyse on todennäköisimmin juuri toisen ruusun lähipiiristä. Tuskin muut vaivautuisuvat tälläiseen jos olisi vaikka tanssijan läheinen joka on mainittu kerran etukirjaimelta. Jos olen oikeassa on selvää miksi tarotar ei voi vastata kysymyksiin siitä miksi luentoja ei voi jatkaa disclamereillä tai ilman muita henkilöitä. Hän ei halua asettaa sähköpostiin pommittaneita maalitauluiksi. T saa korjata halutessaan lausuntoani.
 
vierailija
Helppo on käydä todentamassa, kun ketjua rullaa taaksepäin, minkälaisen hyökkäyksen kohteeksi Tarotar joutui.
Tarottaren ei tarvitse tehdä tänne luentaa, eikä hän ole millään tavoin vastuussa kenenkään shippaus innosta. Jos jonkun fiilis shippaukseen laskee sen takia, ettei saa luentaa, niin se on sitten voi voi. Ei Tarotar ole mikään jumala, eikä hänellä ole mitään velvollisuuksia tätä palstaa kohtaan. Toisaalta jos luennat johtavat tällaiseen tilanteeseen, että myös lähipiiriä aletaan syyttelemään, niin hyvä vaan, ettei niitä tule tänne.
 
vierailija
Ahaa, eli tässäkään ei voi tehdä mitään oikein. Jos kirjoittaa sähköpostiin ja entiseen tapaan palstalle, on "leuhkija". Jos kirjoittaisi vain sähköpostiin, niin sitten löytyy taas muunlaista vikaa, jankkaajille ja valittajille mikään ei koskaan kelpaa. ::D
 
vierailija
Kaikissa harrastuksissa on aina se joku päällepäsmäri, joka kehujen/huomion keskipisteenä olemisesta saa jotain kiksejä ja jota lampaat lähtee sokeana seuraamaan. Nyt se on ilmeisesti löytynyt myös täältä. Onhan se jo todettu että tämä yksi tuntee olevansa niin erinomainen että pitää tänne raportoida kaikki kivat kommentit mitä hänen "työpanos" tähän shippaukseen on muuallakin saanut ja mitä kaikkea on työn alla ja missä kaikessa hän on niin hyvä.
Ja pitäisi kiittää ja palvoa siitä, että täällä jaksaa julkaista näitä työnsä hedelmiä.

Ihme, että sillä on mielikuvitteellisen kiireisen elämänsä lomassa aikaa päivystää täällä ja alentuvasti keskustella tavan ihmisten kanssa. Eikö ne valmistelut pitäisi olla jo sen verran pitkällä että ei tämmöisiin ole aikaa haaskata?
 
vierailija
Tässäkään ei voi tehdä mitään oikein. Jos kirjoittaa sähköpostiin ja entiseen tapaan palstalle, on "leuhkija". Jos vain sähköpostiin, niin sitten hiljentää palstan salaseuransa takia. Mikään ei koskaan ole oikein. :)
 
vierailija
Tässäkään ei voi tehdä mitään oikein. Jos kirjoittaa sähköpostiin ja entiseen tapaan palstalle, on "leuhkija". Jos vain sähköpostiin, niin sitten hiljentää palstan salaseuransa takia. Mikään ei koskaan ole oikein.
Olisi kannattanut pitää se sähköpostilista ihan teidän välisenä tietona, varsinkin kun vielä leuhkasti piti todeta et enää ei oteta uusia eikä vanhoja mukaan.

Toivottavasti tää teidän Titanicin ovi kelluu kivasti ja hukkuvien huudot ei jää vaivaamaan.
 
vierailija
Kaikissa harrastuksissa on aina se joku päällepäsmäri, joka kehujen/huomion keskipisteenä olemisesta saa jotain kiksejä ja jota lampaat lähtee sokeana seuraamaan. Nyt se on ilmeisesti löytynyt myös täältä. Onhan se jo todettu että tämä yksi tuntee olevansa niin erinomainen että pitää tänne raportoida kaikki kivat kommentit mitä hänen "työpanos" tähän shippaukseen on muuallakin saanut ja mitä kaikkea on työn alla ja missä kaikessa hän on niin hyvä.
Ja pitäisi kiittää ja palvoa siitä, että täällä jaksaa julkaista näitä työnsä hedelmiä.

Ihme, että sillä on mielikuvitteellisen kiireisen elämänsä lomassa aikaa päivystää täällä ja alentuvasti keskustella tavan ihmisten kanssa. Eikö ne valmistelut pitäisi olla jo sen verran pitkällä että ei tämmöisiin ole aikaa haaskata?
Jos puhut minusta, niin en ole koskaan väittänyt, että elämäni on kiireistä, päinvastoin. Olen kertonut, että teen töitä keskimäärin noin tunnin päivässä, eikä minulla ole lapsiakaan. Tänään olen tehnyt lähinnä muuttovalmisteluja. Keskimäärin elämäni pyörii lähinnä vaikean fyysisen sairastamisen ympärillä, tämänkin olen sanonut.

Ikävää, että koet joidenkin ihmisten panoksen olevan jotenkin muilta pois, mutta valehdella ei silti tarvitse. Tai ehkä tarkoitit "mielikuvitteellisen kiireisellä elämällä" juuri sitä, että olen kiireellinen ainoastaan mielikuvituksessasi, koska mitään tolkkua postauksessasi ei ole. :)

Kiitosten takia en ole koskaan tehnyt mitään. Vauvallekin olen kirjoittanut anonyymina koko tämän ajan.

Kaikki henkilökohtaiset hyökkäykset ainoastaan ajavat ihmisiä pois tältä palstalta. Mitään muuta iloa niistä ei ole kellekään.

- Joymuffin
 
vierailija
Jos puhut minusta, niin en ole koskaan väittänyt, että elämäni on kiireistä, päinvastoin. Olen kertonut, että teen töitä keskimäärin noin tunnin päivässä, eikä minulla ole lapsiakaan. Tänään olen tehnyt lähinnä muuttovalmisteluja. Keskimäärin elämäni pyörii lähinnä vaikean fyysisen sairastamisen ympärillä, tämänkin olen sanonut.

Ikävää, että koet joidenkin ihmisten panoksen olevan jotenkin muilta pois, mutta valehdella ei silti tarvitse. Tai ehkä tarkoitit "mielikuvitteellisen kiireisellä elämällä" juuri sitä, että olen kiireellinen ainoastaan mielikuvituksessasi, koska mitään tolkkua postauksessasi ei ole.

Kiitosten takia en ole koskaan tehnyt mitään. Vauvallekin olen kirjoittanut anonyymina koko tämän ajan.

Kaikki henkilökohtaiset hyökkäykset ainoastaan ajavat ihmisiä pois tältä palstalta. Mitään muuta iloa niistä ei ole kellekään.

- Joymuffin

Aika henk koht myös se, että osa sakista otetaan eliittiryhmään ja sillä leuhkitaan sitten täällä muille.

Tuleekohan tänne kohta taas se sama anonyymi puolustamaan teitä...
 

Yhteistyössä