vierailija
SeleväEn ole tarotar, mielestäni on vaan oikeasti epäreilua miten tämä hauska shippaus on muuttunut elitistiseksi toiminnaksi
SeleväEn ole tarotar, mielestäni on vaan oikeasti epäreilua miten tämä hauska shippaus on muuttunut elitistiseksi toiminnaksi
Moikka Tarotar!Ja kuka sinä olet väittämään, että minä olisin diagnosoinut ketään, kun esitin kysymyksen. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa? Koitko sinä tulleesi diagnosoiduksi? Vai loukkaannuitko kenteis muiden puolesta? Kysymykseni oli sitä paitsi täysin perusteltu, koska tuollainen jankkaus ei ole enää normaalia.
Miksi sitten puolustat häntä koko ajan, mistä sä tiedät, miksei hän voinut disclaimerilla jakaa luentaansa?Sanoin jo äsken etten ole tarotar mutta tehä ajattelette niin joka tapauksessa joten varmaan turha sanoa mitään
yks nimimerkkilinen ilmotautuuKetkäköhän kaikki nimimerkilliset kuuluu tähän elitisti ryhmään?
En ole Tarotar enkä edes varsinaisesti luentojen puolustaja tai niitä tänne edes kaipaava, en vaan tajua tätä teiän kulttimaista jankutusta asian suhteenMutta mitä mitä, hiljenikö Tarottaren jalo puolustaja samalla hetkellä, kun sanoin ääneen epäileväni, että keskustelemme itse Tarottaren kanssa?
kuulutko siis salaryhmään?yks nimimerkkilinen ilmotautuu
Mistä mie voin tietää toisen ihmisen ajatuksia tollasista asioista? Totesin vaan jo senki aiemmin että itse kyllä ymmärrän ettei halua enää jakaa luentoja tänne jos on otettu lähipiiristä yhteyttä.Miksi sitten puolustat häntä koko ajan, mistä sä tiedät, miksei hän voinut disclaimerilla jakaa luentaansa?
Paha FOMO päällä, ei tätä muuten voi selittää...En ole Tarotar enkä edes varsinaisesti luentojen puolustaja tai niitä tänne edes kaipaava, en vaan tajua tätä teiän kulttimaista jankutusta asian suhteen
Mie? Äsken käytit muotoa muhun. Älä yritä Tarotar nyt esiintyä jonain palstalaisena, kun ei se oikein ole uskottavaa nyt sekään enää.Mistä mie voin tietää toisen ihmisen ajatuksia tollasista asioista? Totesin vaan jo senki aiemmin että itse kyllä ymmärrän ettei halua enää jakaa luentoja tänne jos on otettu lähipiiristä yhteyttä.
Siis mitä ihmettä, ootko tosissasi? Usko tai ole uskomatta, en ole tarotar.Mie? Äsken käytit muotoa muhun. Älä yritä Tarotar nyt esiintyä jonain palstalaisena, kun ei se oikein ole uskottavaa nyt sekään enää.
Enkä edes kysynyt tuota, vaan että miksei Tarotar voinut julkaista disclaimerilla luentaa, mutta what ever, tuskinpa nyt olet kukaan random-palstailija.
No, vastaa sitten, miksei Tarotar voinut julkaista luentaa laittamalla disclaimerin?Siis mitä ihmettä, ootko tosissasi? Usko tai ole uskomatta, en ole tarotar.
en kuulu enkö tuu kuulumaankuulutko siis salaryhmään?
En edelleenkää voi tietää kun en ole tarotar. Yritä nyt hyvä ihmine päästä asian yli. Alat varmaan kohta tavan vastaantulijoitakin kuvitella tarottareksi.No, vastaa sitten, miksei Tarotar voinut julkaista luentaa laittamalla disclaimerin?
No etpä voi jos et kerran ole, mutta mitä se lähipiiri ois voinut tehdä, jos luennan edessä lukee, että tämä on vain viihteelliseen tarkoitukseen ja täysin mielikuvituksellinen tulkinta?En edelleenkää voi tietää kun en ole tarotar. Yritä nyt hyvä ihmine päästä asian yli. Alat varmaan kohta tavan vastaantulijoitakin kuvitella tarottareksi.
Paha FOMO päällä, ei tätä muuten voi selittää...
Saas nähä onko Joksut enää edes pystyssä ennen Suomen keikkojaNyt kun oon eilen ja tänään katsellut tiktokissa/instassa JO liittyviä haastiksia ym. niin bojan loistaa poissaolollaan. Muut hoitaa puhumisen ja ovat kuin ennenkin. Huolestuttaa kyllä..