Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hehän koko jutun aloittivat ja ottivat riskin ottamalla edes yhteyttä asian suhteen? Mielestäni lähipiirin pitäisi vaan jättää moiset jutut rauhaan. Kuulostaa tyypilliseltä melko nuorten ihmisten toiminnalta että tehään tunteiden vallassa tollasta ja sitten ihmetellään kun siitä koituukin itselleen ehkä seuraamuksia.
Mitä tällä on sen kanssa tekemistä että kortinlukija periaatteessa syyttää koko Kärden lähipiiriä tästä toiminnasta? Veli, vanhemmat, kaverit, muut yhteistyökumppanit, jne
 
vierailija
Hehän koko jutun aloittivat ja ottivat riskin ottamalla edes yhteyttä asian suhteen? Mielestäni lähipiirin pitäisi vaan jättää moiset jutut rauhaan. Kuulostaa tyypilliseltä melko nuorten ihmisten toiminnalta että tehään tunteiden vallassa tollasta ja sitten ihmetellään kun siitä koituukin itselleen ehkä seuraamuksia.
Minkä riskin he ottivat? Että Tarotar sanoo (anonyyminä) heidän julkisesti vaatineen, ettei tee Kärtsästä luentoja?
 
vierailija
Mitä tällä on sen kanssa tekemistä että kortinlukija periaatteessa syyttää koko Kärden lähipiiriä tästä toiminnasta? Veli, vanhemmat, kaverit, muut yhteistyökumppanit, jne
Miten on muka syyttäny vanhempia, veljeä yms? :D ei ole maininnu mitään nimiä tai että keheen tää edes liittyy. Myrtti on vaan meidän muiden teoriaa ja itsekin kyllä siihen uskon.
 
vierailija
Alkaa vaikuttaa että sä olet jotain näitä salamyhkäisiä läheisiä jotka harrastaa täällä tätä ihme vahtaamista että mistä saa puhua ja mistä ei
Joo on kyllä melko kummallista että heti kun otettiin tänään tarotit puheeksi pitkästä aikaa niin heti ilmestyi nämä portinvartijat jostain. Eli en yhtään epäile että Tarotar on saanut tällasilta ihmisiltä postia.
 
vierailija
Kukas sinä olet diagnosoimaan nettikommenttien perusteella yhtään ketään?
Ja kuka sinä olet väittämään, että minä olisin diagnosoinut ketään, kun esitin kysymyksen. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa? Koitko sinä tulleesi diagnosoiduksi? Vai loukkaannuitko kenteis muiden puolesta? Kysymykseni oli sitä paitsi täysin perusteltu, koska tuollainen jankkaus ei ole enää normaalia.
 
vierailija
Ja kuka sinä olet väittämään, että minä olisin diagnosoinut ketään, kun esitin kysymyksen. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa? Koitko sinä tulleesi diagnosoiduksi? Vai loukkaannuitko kenteis muiden puolesta? Kysymykseni oli sitä paitsi täysin perusteltu, koska tuollainen jankkaus ei ole enää normaalia.
Mites tämä sun oma jankkaaminen?
 
vierailija
Tämä keskustelu ei johda mihinkään. Täällä voidaan jankata vaikka koko yö, ja lopputulos on sama: ei mikään. Tämä on täysin turhaa energian tuhlausta kaikilta osapuolilta, siksi itse poistun tästä keskustelusta nyt. Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!
 
vierailija
Joo on kyllä melko kummallista että heti kun otettiin tänään tarotit puheeksi pitkästä aikaa niin heti ilmestyi nämä portinvartijat jostain. Eli en yhtään epäile että Tarotar on saanut tällasilta ihmisiltä postia.
Mä ainakin tulin tänne siksi, kun vauva meni kiinni ja pitkästä aikaa mulla oli kaikenlaista mielessä. Mutta sitten luin 5-6 sivua mielestäni täysin aiheellista kyseenalaistamista ketjun kohtalosta ja aloin kommentoimaan aihetta itsekin.
 

Yhteistyössä