Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpas täällä ilkeä meno.

Minua huolestuttaa Bojan. Mihin on hävinnyt se iloinen kaveri, johon tutustuimme viisuissa? Nyt ei taida olla paljon muuta kuin pilviä taivaalla.
Saman huomasin niistä muutamista viime keikan klipeistä. Ainakaan niihin ei pahemmin edes hymyjä ollut tallentunut ja muutenkin esiintyminen vaikutti kovin laimealta.
Lisäksi mietin, että kuinka kauan bändin liideri, joka tähän asti on ollut ehkä eniten esillä, voi pysyä taka-alalla? Nythän näyttää siltä, että bändin muut jäsenet antavat edes pieniä haastatteluja ja postaavat kuvia, mutta Bojan on vetäytynyt kokonaan. Ei siis pelkästään somesta vaan myös julkisuudesta.
 
vierailija
Kirjoitin täällä joskus, että hengen asioilla ei saa ruveta leikkimään, jos ei hallitse niiden voimia. Olisitte uskoneet minua. Näin siinä sitten käy, kun aletaan leikkimään yliluonnollisien voimien kanssa.
 
Olisko näihin linkkejä tai vinkkiä mistä näkee?
Samaa olin tulossa kysymään. Onkohan uusia haastiksia vai vasta ilmestyneitä? Niitä kaivetaan välillä arkistoista kauempaakin.
Näin muutaman pätkän JOn toissaillan vedosta. En vielä äkkiseltään nähnyt mitään huolestuttavaa, aika tiukastihan nuo veti? Tai oliko Bojanin esiintymisessä muutosta aikaisempaan? Siis en haasta vaan oikeasti kiinnostaa. :)
🐶🩷
 
vierailija
Minusta näyttää että rölleillä on nyt uusi strategia keskustelun lopettamiseksi täällä. Ehkä viisasta vetäytyä hetkeksi hyttiin ja muille alustoille. Turha kuitenkaan luulla että luovutetaan.
 
vierailija
Huh huh, en osaa muuta sanoa, kun rauhaa ja rakkautta ihmiset hyvät! 🙏❤ Tavallaan ymmärrän mielipahan, mikä kumpuaa siitä, että malediivien luenta jäi osalta näkemättä (myös minulta), mutta ei sen takia kannata pelihousuja repiä. Ihmisen luontainen uteliaisuus ja fomo ovat ilmiöitä, jotka minusta tässä suivaantumisessa nyt näkyy päällimmäisenä, ehkä myös jotkut aiemmat kokemukset joukosta ulos sulkemisesta saattaa herättää näin primitiivisiä tunteita pintaan, ettei välttämättä näe tai pysty asettamaan tätä tilannetta oikeisiin mittasuhteisiin. Katkeruus ei aiheuta muuta kun pahaa mieltä itselle. Mielestäni todella hyvä kuvaus, mitä olen katkeruudesta kuullut sanottavan on, että katkeruus on sitä, että juo itse myrkkyä ja odottaaettä toinen kuolee.


Toivon todella, että laivan kurssi saataisiin käännettyä positiivisiin asioihin ja että tämä shippi antaisi meille enemmän kuin ottaa. Minusta täällä on ollut oikein hyvää keskustelua myös sen jälkeen, kun tarot-luennat jäi pois. Vaikka itsekin pidän/pidin niitä ihan palstan ykkösjuttuna, ei sen tarvitse olla ainoa shippausta ylläpitävä voima.

❤ Ailakki
 
Samaa olin tulossa kysymään. Onkohan uusia haastiksia vai vasta ilmestyneitä? Niitä kaivetaan välillä arkistoista kauempaakin.
Näin muutaman pätkän JOn toissaillan vedosta. En vielä äkkiseltään nähnyt mitään huolestuttavaa, aika tiukastihan nuo veti? Tai oliko Bojanin esiintymisessä muutosta aikaisempaan? Siis en haasta vaan oikeasti kiinnostaa. :)
🐶🩷
Bojan oli todella vaisu. Tuntuu myös että playlist sisälsi pelkkiä surullisia lauluja. Esim. Tokiota ei tainnut olla.
Jos Bojanin surumielisyyden syy on Jeren aiheuttama sydänsärky, voivat Suomen keikat tuntua ihan ylitsepääsemättömältä kivireeltä.
 
Saman huomasin niistä muutamista viime keikan klipeistä. Ainakaan niihin ei pahemmin edes hymyjä ollut tallentunut ja muutenkin esiintyminen vaikutti kovin laimealta.
Lisäksi mietin, että kuinka kauan bändin liideri, joka tähän asti on ollut ehkä eniten esillä, voi pysyä taka-alalla? Nythän näyttää siltä, että bändin muut jäsenet antavat edes pieniä haastatteluja ja postaavat kuvia, mutta Bojan on vetäytynyt kokonaan. Ei siis pelkästään somesta vaan myös julkisuudesta.
Tämä juuri.
Bojan vaikuttaa vetäytyneen julkisuudesta.
 
vierailija
Bojan oli todella vaisu. Tuntuu myös että playlist sisälsi pelkkiä surullisia lauluja. Esim. Tokiota ei tainnut olla.
Jos Bojanin surumielisyyden syy on Jeren aiheuttama sydänsärky, voivat Suomen keikat tuntua ihan ylitsepääsemättömältä kivireeltä.
Ei minusta tarvitse spekuloida Jereä syyksi, kun tiedämme varmasti monen asian menneen ihon alle, kuten Gregor-keissi, huhut ja kiusaaminen. Ei toki mahdotonta ole, että Jere-jutut surettavat sen lisäksi, mutta ei se selvästikään ole se pääjuttu.
 
vierailija
Huh huh, en osaa muuta sanoa, kun rauhaa ja rakkautta ihmiset hyvät! Tavallaan ymmärrän mielipahan, mikä kumpuaa siitä, että malediivien luenta jäi osalta näkemättä (myös minulta), mutta ei sen takia kannata pelihousuja repiä. Ihmisen luontainen uteliaisuus ja fomo ovat ilmiöitä, jotka minusta tässä suivaantumisessa nyt näkyy päällimmäisenä, ehkä myös jotkut aiemmat kokemukset joukosta ulos sulkemisesta saattaa herättää näin primitiivisiä tunteita pintaan, ettei välttämättä näe tai pysty asettamaan tätä tilannetta oikeisiin mittasuhteisiin. Katkeruus ei aiheuta muuta kun pahaa mieltä itselle. Mielestäni todella hyvä kuvaus, mitä olen katkeruudesta kuullut sanottavan on, että katkeruus on sitä, että juo itse myrkkyä ja odottaaettä toinen kuolee.


Toivon todella, että laivan kurssi saataisiin käännettyä positiivisiin asioihin ja että tämä shippi antaisi meille enemmän kuin ottaa. Minusta täällä on ollut oikein hyvää keskustelua myös sen jälkeen, kun tarot-luennat jäi pois. Vaikka itsekin pidän/pidin niitä ihan palstan ykkösjuttuna, ei sen tarvitse olla ainoa shippausta ylläpitävä voima.

Ailakki
Ihanan ymmärtäväisesti sanoitettu yhtä näkökulmaa keskusteluun. Kiitos siitä.

Näen kuitenkin, että tässä myös ihan tietoisesti yritetäön pelata kuvitteellista eliittiä muita vastaan.
 
vierailija
Toivon todella olleeni väärässä sillä Vauvalle postaamallani spekulla perjantaina, että en ihmettelisi vaikka tämä Euroopan-kiertue jäisi viimeiseksi (sisällytin kuitenkin sen oletuksen, että tämä kiertue vedetään loppuun, vaikka eihän sekään ole täysin varmaa). :/

Ja en siis tarkoita, että bändi välttämättä lopettaisi, mutta Euroopan-kiertäminen vaatii some- yms promoa, siinä missä bändi voisi jatkaa uraansa Sloveniassa ja kenties lähimaissa paljon vähemmälläkin panostuksella (sosiaaliseen) mediaan. Mutta bändin kannalta tämä saattaisi olla parempi vaihtoehto.

Toivon että päätyvät siihen vaihtoehtoon joka on heille paras - käytännössä tämä on myös väistämätöntä, koska Bojan ei voi kiertää kovin kauaa jos voi huonosti. Toivottavasti löytyisi jotain, joka keventäisi mieltä.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Bojania suututtaa, kun ei päässyt lukemaan Malediivien luentaa.
Olis pitänyt arvata että Bojkahan se täällä on kiukutellut. "Can someone translate already WHAT HAPPENED IN THE MALDIVES"

Vakavasti puhuen toivon parasta Bojanin voinnin suhteen mutta harmi kyllä Joymuffinin spekulaatiokaan ei tunnu täysin epäuskottavalta. En tekisi vielä lauantain matskujen perusteella tulkintoja suuntaan tai toiseen, mutta kun somen sulkeminen, tiputus ja paniikkikohtaus on tiedossa.
 
vierailija
Nauroin kyllä tuolle "Bojan kiukuttelee Malediivi-luennasta" -tulkinnalle. :) Minusta tännekin huumori on hyvin tervetullutta, ei tarvitse olla kuin kirkkokuoro tai hartausharjoitus, vaikka asiat ovat välillä synkkiäkin.
 
vierailija
Onkohan täällä taas liioteltu Bojanin julkisuudesta vetäytymistä! On antanut ihan viime aikoinakin haastatteluja ja on Jokereiden ja crewn kuvissa. Yhden lyhyen haastattelun olen nähnyt, jossa oli vain Jure ja Jan.
 
vierailija
Minun ei tee mieli keskustella täällä itse aiheesta sen takia, että tällä ratkaisulla keskustella pienessä piirissä ja ratkaisulla laittaa luenta vain osalle aiheutettiin selvästi pahaa mieltä osalle. Ja ei se minustakaan mukavalta tunnu.
Asiaa penäävällekin vastattiin mielestäni tosi ikävästi, tyyliin, kiva että meillä kaikkiin ryhmiin menneiksi tulleilla on hyvä fiilis, ”sinä osin ulkopuolelle jäänyt olet ikävä jankkaaja”.
Eipä luo ryhmähenkeä tuollainen asenne ei.
Edelleenkin haluan vastauksen tarottarelta, että miksi hän ei voinut laittaa luentaa esim. eri ketjuun, disclaimerilla.
Aika erikoista, että joku Jeren lähipiiristä olisi uhkaillut juuri häntä joillain toimilla, kun näissä kahdessa ketjussa on muutamiakin ficcien kirjoittajia, eikä heitä ole koskaan ryhdytty ketjuissa ahdistelemaan.
Tarot-luennan voi sanoa olevan viihdettä / mielikuvitusta aivan yhtä lailla.
Onko sulle oikeasti joku yksi luenta noin henkireikä kun asiasta noin kovasti jankkaat? Oisin mäki halunnu sen lukea en kiellä mut en mä asiassa pyöri tol tavalla.
 

Yhteistyössä