Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen.
Pakko vielä kysellä, oliko näillä valittajilla siis joku yksittäine asia mistä he kielsivät sua puhumasta vai siis oliko kaikissa luennoissa muka joku ongelma?
 
vierailija
Onhan se kiva naureskella siellä salaseurassa meille muille.
Ei pidä paikkaansa.

Ja sitten muihin uutisiin. Sähkön hinta nousee edelleen uusiin ennätyslukemiin. Käärijän uudella musiikkivideolla nähdään paljasta pintaa - vanhemmat järkyttyivät: "Ei se ollut niin pieni kuin väitettiin!" Slovenialaisartisti Bojan Cvjeticanin yöpyi konsertin jälkeen suomalaisäidin kotona - suunnittelee Suomeen muuttoa ja opettelee tästä syystä paikallisia tapoja. Suomen mielenterveysseura ja Seta suosittelevat uutta merkkipäivää fan fictionille: "Ficit ovat tuoneet iloa ja orgasmeja tuhansille."
 
vierailija
Ei pidä paikkaansa.

Ja sitten muihin uutisiin. Sähkön hinta nousee edelleen uusiin ennätyslukemiin. Käärijän uudella musiikkivideolla nähdään paljasta pintaa - vanhemmat järkyttyivät: "Ei se ollut niin pieni kuin väitettiin!" Slovenialaisartisti Bojan Cvjeticanin yöpyi konsertin jälkeen suomalaisäidin kotona - suunnittelee Suomeen muuttoa ja opettelee tästä syystä paikallisia tapoja. Suomen mielenterveysseura ja Seta suosittelevat uutta merkkipäivää fan fictionille: "Ficit ovat tuoneet iloa ja orgasmeja tuhansille."
😂❤
 
vierailija
Onhan se kiva naureskella siellä salaseurassa meille muille.
Sulla on nyt jotain vähän isompia ongelmia päällä tai sitten trollaat täällä tahallaan huonoa ilmapiiriä. Tää on täysin turhaa jankkausta nyt jo sivukaupalla. Ei ole mitään salaseuraa, olet vainoharhainen. On tasan yksi tarot-luenta, jota ei ole täällä julkaistu, ja ihan perustellusta syystä. Mikä sun ongelma tämän asian kanssa ihan oikeasti on?
 
vierailija
Ei pidä paikkaansa.

Ja sitten muihin uutisiin. Sähkön hinta nousee edelleen uusiin ennätyslukemiin. Käärijän uudella musiikkivideolla nähdään paljasta pintaa - vanhemmat järkyttyivät: "Ei se ollut niin pieni kuin väitettiin!" Slovenialaisartisti Bojan Cvjeticanin yöpyi konsertin jälkeen suomalaisäidin kotona - suunnittelee Suomeen muuttoa ja opettelee tästä syystä paikallisia tapoja. Suomen mielenterveysseura ja Seta suosittelevat uutta merkkipäivää fan fictionille: "Ficit ovat tuoneet iloa ja orgasmeja tuhansille."
😂
 
vierailija
Jos siirryttäisiin nyt aiheesta toiseen. Muakin ottaa päähän etten saanut lukea sitä luentaa, mutta sen kanssa pitää vain elää, vaikka luennat onkin palstan parhaimpia puolia. Se ei kanna hedelmää yhdellekään meistä, että me puutarhurit täällä tapellaan keskenämme ja jaoitellaan itsemme meihin ja heihin. Luulen, että se jos mikä ilahduttaa niitä, joita luennat alun alkaen häiritsi niin kovin paljon. On tosiaan ihan naurettavaa että maalittavat niitä, eivätkä loukkaannu ennemmin vaikka explicit fanartista. Ja nuo sivupersoonat, juupa juu.🤣Jos laiva uppoaa, se ei saa johtua siitä että upotimme sen itse. Suosittelen ehdottomasti katsomaan aiemmin linkatut käytäväkävely-hidastukset kaulapusuineen, parempi olo on taattu juttu!❤
 
vierailija
En ole sähköposti listalla, mutta en myöskään koe olevani mitenkään syrjäytetty.
Tänne kirjoitteluhan on täysin vapaaehtoista, eikä minulla ole mitään tarvetta vaatia yhdeltäkään tänne kirjoittaneelta yhtään mitään.
Tämä palsta on ollut muutamia myrskyjä lukuunottamatta mukavan rauhallinen ja toivon todella, että tämäkin omituinen trombi menee pian ohi.

Katrina
Kiitos Katrina, komppaan täysin samoilla sanoilla 🙏

Mango ❤

t. Ailakki, joka odottelee hytissä taas myrskyn laantumista
 
vierailija
Onpas täällä erikoinen meno.
Itse aikoinani rekisteröidyin juurikin siksi, että vältyttäisiin tällaiselta jankkaamiselta ja anonyymiyden mahdollistamalta negatiivisuuden viljelyltä. Huomaa, että vierailijat, jotka eivät käytä nimimerkkiä, ovat joukolla (tai yksin?) latistamassa tunnelmaa ja jankuttamassa samoista asioista.

Minulle tarot-luennat olivat aina palstan piristysruiske, shippauksen pelastusrengas ja ajatuksen ruokaa. Harmittaa, ettei niitä enää näy täällä. Ehkä ihan hyväkin, niin tulee vähän harvemmin käytyä täällä. Mutta ymmärrän kyllä Tarottaren linjauksen, mikäli on saanut luentoihin kielteisesti suhtautuvia viestejä lähipiiriltä.

Käännän nyt katseeni kohti JO:n Suomen vierailua ja toivon kovasti, että saamme sieltä bensaa liekkeihin.
Itselläni on 20 vuoden kokemus tällaisesta palstailusta. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, ettei rekisteröinti tai nimimerkin käyttö välttämättä pelasta mitään, valitettavasti asia on joskus päinvastoin. Liian usein olen törmännyt sellaiseen ilmiöön, että aletaan hyökkäämään nimimerkillisiä henkilöitä vastaan tai jopa pahimmassa tapauksessa tällaiset henkilöt alkavat hyökkäämään myös toisiaan vastaan. Siksi nykyään palstailen anonyymina, jos se vain on mahdollista. Jokainen kuitenkin tyylillään ja tietysti nimimerkit on siitä kivoja, että voi tunnistaa toisen henkilön.
 
vierailija
Jos siirryttäisiin nyt aiheesta toiseen. Muakin ottaa päähän etten saanut lukea sitä luentaa, mutta sen kanssa pitää vain elää, vaikka luennat onkin palstan parhaimpia puolia. Se ei kanna hedelmää yhdellekään meistä, että me puutarhurit täällä tapellaan keskenämme ja jaoitellaan itsemme meihin ja heihin. Luulen, että se jos mikä ilahduttaa niitä, joita luennat alun alkaen häiritsi niin kovin paljon. On tosiaan ihan naurettavaa että maalittavat niitä, eivätkä loukkaannu ennemmin vaikka explicit fanartista. Ja nuo sivupersoonat, juupa juu.Jos laiva uppoaa, se ei saa johtua siitä että upotimme sen itse. Suosittelen ehdottomasti katsomaan aiemmin linkatut käytäväkävely-hidastukset kaulapusuineen, parempi olo on taattu juttu!
Tämä! Osasit sanoittaa minunkin tunteeni tästä aiheesta 🥰

Mä ajattelen niin, että kohta Jokerit tulee Suomeen, ja sitä odotellessa on jännä seurata K:n ja Tommyn yhteistyötä. Ja onhan tässä vanhaa matskua netti puolillaan, ja ficit päälle. Jossain vaiheessa pitäis käydä töissäkin ja harrastaa muutakin kuin shippausta 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Itselläni on 20 vuoden kokemus tällaisesta palstailusta. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, ettei rekisteröinti tai nimimerkin käyttö välttämättä pelasta mitään, valitettavasti asia on joskus päinvastoin. Liian usein olen törmännyt sellaiseen ilmiöön, että aletaan hyökkäämään nimimerkillisiä henkilöitä vastaan tai jopa pahimmassa tapauksessa tällaiset henkilöt alkavat hyökkäämään myös toisiaan vastaan. Siksi nykyään palstailen anonyymina, jos se vain on mahdollista. Jokainen kuitenkin tyylillään ja tietysti nimimerkit on siitä kivoja, että voi tunnistaa toisen henkilön.
Jep, se on vauvallakin huomattu et nimimerkilliset otetaan kohteeks.
 
vierailija
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen.
Sun pitäisi Tarot kortteihin perehtyneenä ymmärtää se, että meidän muiden Tarot korteista ennustavien mielestä et osaa jäävätä itseäsi ja pysyä tilanteen ulkopuolella. Omat tunteesi vaikuttavat liikaa tulkintoihin. Itse olen tehnyt Tarot tulkintoja jo vuosia ja minusta sinun korteista tehdyt päätelmät ovat usein virheellisiä.
 
vierailija
Ikävä Käärijää & Bojiania. Myönnän etten ole ollut alusta asti täysillä laivassa kiinni ja löysin laivan Tavastian aikoihin. Jotenkin tuntuu tyhjältä. En missään kohtaa ole ajatellut heillä olevan mitään suhdetta. Muuta kuin hyvä ystävyyssuhde. En osaa fiilistellä menneitä, kun mietin liikaa tulevaa. Käärijän ja Tommyn esitys toi vahvemmin sen ajatuksen esille, että tällainen toiminta korostuu entisestää keikoilla. Väkisin tulee tunne, että on tarkoituksella vain provosoitu Bojanin kanssa ja siitä lähti liian iso lumipallo vyörymään. Olen varmasti täysin UO mielipiteen suhteen. Toivon kovasti että pojat tapaisivat vaikka JO:n keikalla Suomessa jos ei muuta. Tarottaren luennat olivat mullekin kutkuttavaa ja piti aidosti kiinnostusta yllä.
 
vierailija
Pakko vielä kysellä, oliko näillä valittajilla siis joku yksittäine asia mistä he kielsivät sua puhumasta vai siis oliko kaikissa luennoissa muka joku ongelma?
Hanakasti tarttuivat nimenomaan tiettyihin yksityiskohtiin luennoissani. Sellaisiinkin juttuihin mihin, ainakin minun mielestäni, sivustaseuraaja ei olisi edes kiinnittänyt huomiota. Tuli vaikutelma, että heistä iskin muka vyön alle. 🔮
 
vierailija
Tuli tuolla edellä mainituista iloista ja orgasmeista mieleen, että mikäli ajattelette näitä kahta sillä tavalla, onko sillä merkitystä missä roolissa kumpainenkin on? 🤐 Eli viehätyttekö enemmän siitä, että jompi kumpi on vievä osapuoli?
 
vierailija
Tuli tuolla edellä mainituista iloista ja orgasmeista mieleen, että mikäli ajattelette näitä kahta sillä tavalla, onko sillä merkitystä missä roolissa kumpainenkin on? Eli viehätyttekö enemmän siitä, että jompi kumpi on vievä osapuoli?
Vievä-sana oli ehkä huono valinta, koska bottomkin voi olla vievä ja aktiivisempi osapuoli. Ehkä ymmärsitte mitä silti tarkoitin...
 
vierailija
Sun pitäisi Tarot kortteihin perehtyneenä ymmärtää se, että meidän muiden Tarot korteista ennustavien mielestä et osaa jäävätä itseäsi ja pysyä tilanteen ulkopuolella. Omat tunteesi vaikuttavat liikaa tulkintoihin. Itse olen tehnyt Tarot tulkintoja jo vuosia ja minusta sinun korteista tehdyt päätelmät ovat usein virheellisiä.
Onko teillä vai joku tarotien ammattiliitto kun osaat puhua kaikkien muiden puolesta? :D itsekin olen joskus korteilla ennustellut mutta ei mua vaan ole mihinkään liittoon kutsuttu.
 

Yhteistyössä