Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole fiksua täällä syytellä tyttistä tai hänen kavereitaan siitä, että he muka lähettäisivät jollekin random tyypille sähköpostia. Jotain tolkkua nyt noihin syytöksiin ja spekulointeihin. Ymmärrän, jos Tarot lukijaa harmittaa, mutta en tiedä, onko järkevää kertoa täällä jostakin sähköpostista, kun tulkinnat sen lähettäjästä ja sävystä lähtevät sitten tällä tavoin laukalle.
 
vierailija
Ei ole fiksua täällä syytellä tyttistä tai hänen kavereitaan siitä, että he muka lähettäisivät jollekin random tyypille sähköpostia. Jotain tolkkua nyt noihin syytöksiin ja spekulointeihin. Ymmärrän, jos Tarot lukijaa harmittaa, mutta en tiedä, onko järkevää kertoa täällä jostakin sähköpostista, kun tulkinnat sen lähettäjästä ja sävystä lähtevät sitten tällä tavoin laukalle.
monet on selityksiä vaatineet pitkin viikkoja, minä myös, joten hyvä vaan että selvitti vähän tilannetta
 
vierailija
Eihän Tarot luennat ole millään tavoin edes tarpeellisia, joten miksi tämä kauhea melu niistä? Jos usko shippaukseen loppuu niiden takia, niin aika heikoilla kantimilla on ollut silloin usko B:n&K:n juttuun. Toivoa voi etsiä muualtakin, kuin korteista.
 
vierailija
Kerropa sä sitte miten Tarottaren asemassa asian ratkaisisit? Vaikka saisit sähköpostiin sisäpiirin ihmisiltä viestejä ja täälläkin osa hyökkää kimppuun kun hyeenat jos luenta ei miellytä?
Mä en ois Tarottarena mennyt minnekään mitään sähköpostiani julkaisemaan, ettei joku saa kanavaa häiritä. Jos ketju uhattaisiin poistaa, tekisin luennoilleni uuden erillisen ketjun tänne ja laittaisin ne sinne. Alkuun pistäisin selkeän disclaimerin, että teksti on puhdasta viihdettä. Jos en oikeasti nosta kortteja, vaan valitsen parhaiten intuitiotani kuvaavat itse, sanoisin senkin.
t. kriitikko
 
vierailija
Eihän Tarot luennat ole millään tavoin edes tarpeellisia, joten miksi tämä kauhea melu niistä? Jos usko shippaukseen loppuu niiden takia, niin aika heikoilla kantimilla on ollut silloin usko B:n&K:n juttuun. Toivoa voi etsiä muualtakin, kuin korteista.
Ilmeisesti ne ovat olleet tosi monille tärkeä osa tätä laivamatkaa. Päätellen juurikin tästä miten paljon ihmiset itkee Tarottaren perään.
 
vierailija
Mä en ois Tarottarena mennyt minnekään mitään sähköpostiani julkaisemaan, ettei joku saa kanavaa häiritä. Jos ketju uhattaisiin poistaa, tekisin luennoilleni uuden erillisen ketjun tänne ja laittaisin ne sinne. Alkuun pistäisin selkeän disclaimerin, että teksti on puhdasta viihdettä. Jos en oikeasti nosta kortteja, vaan valitsen parhaiten intuitiotani kuvaavat itse, sanoisin senkin.
t. kriitikko
mä jo toivoin että sä olisit häipyny lopullisesti tästä ketjusta kun luennat loppui. kukaan ei sua täällä kaipaa.
 
vierailija
No minusta on vaikea ymmärtää, että miksi näin on? Eivätkö he luota omassakaan elämässä itseensä vaan tarvitset jonkun johdatusta? Tämä on minulle uusi ja outo asia, siksi kysyn tätä.
No niistä sai kivasti tuulta shippilaivan purjeisiin. Muutenhan tää on todellakin vaan uskon varassa koko homma kun mitään kunnolla kivaa matskua ei oo pitkään aikaan saatu b&k.
 
vierailija
No minusta on vaikea ymmärtää, että miksi näin on? Eivätkö he luota omassakaan elämässä itseensä vaan tarvitset jonkun johdatusta? Tämä on minulle uusi ja outo asia, siksi kysyn tätä.
Hyvä kysymys. Luulen harmistuksen luentojen poisjäännistä liittyvän siihen, että mitään shippausta vahvistavaa materiaalia on nyt muutenkin saatu niin vähän, oikeastaan ei ollenkaan. Koukkuun jääneet kaipaisivat edes jotain, missä roikkua, jotain toivoa.
 
vierailija
No minusta on vaikea ymmärtää, että miksi näin on? Eivätkö he luota omassakaan elämässä itseensä vaan tarvitset jonkun johdatusta? Tämä on minulle uusi ja outo asia, siksi kysyn tätä.
En ymmärrä miekään, sen takia olenkin vauvan puolella 95% ajasta enkä täällä koska en ymmärrä tätä tarotin ympärillä pyörivää kulttia joka täällä on. Kieltämättä impressive että anonyymi ennusteli on onnistunu tekee itestään yhden ketjun tähden. Täälläkin kaikki nyt tämän illan ajan on pyöriny hänen ympärillä kun sattui tänne ilmestymään ja siipeilijät heti yrittää saada edes pienen osan hänen huomiostaan itselleen. (kriitikko ja toi yhtäkkiä ilmestyny tarot ekspertti) Omasta mielestäni vaan parempi jos koko tarot aihe pysyisi poissa täältä ja pysyttäisiin faktoissa.
 
vierailija
Tarotar on näemmä paikalla. Voisit kommentoida, että miksi et laittaisi luentaasi omaan ketjuun palstalle? Ei vaaraa, että se poistaisi tätä ketjua. Alkuun vielä disclaimer, niin ei voi mikään syytöskään menestyä, jos nyt tuo lähipiirin yhteydenotto on totta.
t. kriitikko
 
vierailija
Tarotar on näemmä paikalla. Voisit kommentoida, että miksi et laittaisi luentaasi omaan ketjuun palstalle? Ei vaaraa, että se poistaisi tätä ketjua. Alkuun vielä disclaimer, niin ei voi mikään syytöskään menestyä, jos nyt tuo lähipiirin yhteydenotto on totta.
t. kriitikko
miksi itse niitä niin kovasti haluat päästä taas lukemaan jos ne kerran oli täyttä pas kaa? luulisi sunki olevan tyytyväinen kun siirtyi muualle.
 
vierailija
Minä koin Tarottaren hyvin asioita näkevänä (/spekuloivana). En vain pitänyt niitä lopulta enää tarot-luentoina, siksi suutahdin. Itselläni ei ole tarot-luentaosaamista minkäänlaista. Niitä oli minusta mukava lukea ja olivat itsellenikin tämän ketjun parasta antia, toki siitä (ja muualtakin tulevan) virinneen mukavan keskustelun ohessa.
Kriitikko
 
vierailija
No minusta on vaikea ymmärtää, että miksi näin on? Eivätkö he luota omassakaan elämässä itseensä vaan tarvitset jonkun johdatusta? Tämä on minulle uusi ja outo asia, siksi kysyn tätä.
En muista tiedä, itse tykkään "hörhö jutuista" ja sain niistä aitoa iloa arkeen. Mutta jo pelkästään tämän illan viestien perusteella ymmärrän hyvin miksei Tarotar halua enää laittaa luentoja tänne. Harmittaa kyllä kun en tehnyt sähköpostia vaikka harkitsin sitä.
 
vierailija
Tuli tuolla edellä mainituista iloista ja orgasmeista mieleen, että mikäli ajattelette näitä kahta sillä tavalla, onko sillä merkitystä missä roolissa kumpainenkin on? Eli viehätyttekö enemmän siitä, että jompi kumpi on vievä osapuoli?
Minun ajatuksissa molemmat ovat aktiivisia, mutta viehätyn enemmän siitä, että K on top ja B bottom, joka tosin opettaa K:ta kuinka edetä.
 

Yhteistyössä