Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itseäni on kieltämättä jääny vaivaamaan että onko sua siis ihan uhkailtu joidenkin toimesta? Kun siitäkin on täällä ollut jatkuvaa kiistaa että uhkailtiinko vai ei, liioitellaanko tai lietsotaanko me muut yms yms niin olisi kiva kuulla siun kommentti asiaan.
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen. 🔮
 
vierailija
Mie en kyllä näe siinä mitään elitismiä, jos jotku on halunnu luoda pienemmän piirin ryhmän sopiakseen vaikka tapaamisista sun muista.
👍♥ samaa mieltä. Ja mun mielestä voitaisiin jo siirtyä ihan muihin aiheisiin. Nimittäin edelleen haluaisin mieluummin keskustella esim. K:n esiintymisten ja biisien mahdollisesta muutoksesta raffimpaan suuntaan. Tai siitä että, pitikö JO:n levyn alunperinkin ilmestyä vasta ensi vuoden puolella?
 
vierailija
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen.
On kyllä naurettavaa :D :D onkohan nää tyypit käyny lukemassa vaikka ficcejä? niissä vasta mennäänkin henkilökohtaisuuksiin, Jeren sairautta myöten
 
vierailija
Uskokaa nyt, että täällä on monta henkilöä, joita ärsyttää tämä, että jotkut supisette omassa porukassa. Eikä se muuten haittaisi, mutta kun tämän palstan suola, eli luennat jaetaan siellä, niin se ärsyttää.
Kyllä! Minäkin myönnän, että ärsyttää. Itseäni harmittaa eniten se kun olen ollut alusta saakka mukana, mutta en sitten lähtenyt mukaan siihen sähköpostirinkiin kun luulin että se on vaan tapaamisten sopimiseen yms. Ja nyt yhtäkkiä ollaankin tilanteessa, että palstan yksi kiinnostavimmista osioista jaetaan vain siellä ryhmässä ja ryhmään ei enää oteta.
 
vierailija
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen.
Ei nyt pahalla K tai sen lähipiiriä kohtaan mutta hänen ympyröistä on helppo uskoa tää. Iha vaa siksi että sen bisneksiä hoitaa sen kaverit. Jos bisneksiä pyörittäisi jotku täysi ulkopuoliset ja ammattimaiset henkilöt niin ei he ottaisi kaikkea niin henk kohtasesti. Eikä ole tääkään mitää vihapuhetta ketää kohtaa, älkää kivittäkö.
 
vierailija
Kyllä! Minäkin myönnän, että ärsyttää. Itseäni harmittaa eniten se kun olen ollut alusta saakka mukana, mutta en sitten lähtenyt mukaan siihen sähköpostirinkiin kun luulin että se on vaan tapaamisten sopimiseen yms. Ja nyt yhtäkkiä ollaankin tilanteessa, että palstan yksi kiinnostavimmista osioista jaetaan vain siellä ryhmässä ja ryhmään ei enää oteta.
Sama.
 
Tämä on kyllä aito, mutta olen tästä asiasta hänen kanssaan ihan samaa mieltä.
No kysyn nyt sitten monikossa uudestaan: mitä haluat(te) ja keneltä?

Tarottareltako haluatte pyytää että hän laittaisi tänne sen yhden luennan jonka on lähettänyt vain sähköpostilistalle? Niinkö? Vai jotain muuta, joltain muulta?

Tarotar on tuossa yllä minun mielestäni hyvin perustellut miksi ei halunnut laittaa sitä luentaa tänne. Riittääkö se nyt selitykseksi että miksi ei?
 
vierailija
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen.
Kuulostaa kyllä aika lapselliselta toiminnalta.

Köh köh eli epävarman gf tai sen kavereiden toiminnalta.
 
vierailija
No kysyn nyt sitten monikossa uudestaan: mitä haluat(te) ja keneltä?

Tarottareltako haluatte pyytää että hän laittaisi tänne sen yhden luennan jonka on lähettänyt vain sähköpostilistalle? Niinkö? Vai jotain muuta, joltain muulta?

Tarotar on tuossa yllä minun mielestäni hyvin perustellut miksi ei halunnut laittaa sitä luentaa tänne. Riittääkö se nyt selitykseksi että miksi ei?
Onanoi nyt siellä ihan rauhassa. Eikö saisi tuoda harmistustaan esille täällä, oletko palstapoliisi?
 
vierailija
No kysyn nyt sitten monikossa uudestaan: mitä haluat(te) ja keneltä?

Tarottareltako haluatte pyytää että hän laittaisi tänne sen yhden luennan jonka on lähettänyt vain sähköpostilistalle? Niinkö? Vai jotain muuta, joltain muulta?

Tarotar on tuossa yllä minun mielestäni hyvin perustellut miksi ei halunnut laittaa sitä luentaa tänne. Riittääkö se nyt selitykseksi että miksi ei?
Kyllä kiitos
 
vierailija
Kyllä! Minäkin myönnän, että ärsyttää. Itseäni harmittaa eniten se kun olen ollut alusta saakka mukana, mutta en sitten lähtenyt mukaan siihen sähköpostirinkiin kun luulin että se on vaan tapaamisten sopimiseen yms. Ja nyt yhtäkkiä ollaankin tilanteessa, että palstan yksi kiinnostavimmista osioista jaetaan vain siellä ryhmässä ja ryhmään ei enää oteta.
Käsittääkseni ryhmät ei ole kuitenkaan pelkästään tarot luentoja varten? Itse en sähköpostia tehnyt koska en halunnut tehdä tästä shippauksesta liian henkilökohtaista ja ainakin alunperin täällä puhuttiin että ryhmä on tarkoitettu myös lähempää tutustumista varten?
 
vierailija
On kyllä naurettavaa onkohan nää tyypit käyny lukemassa vaikka ficcejä? niissä vasta mennäänkin henkilökohtaisuuksiin, Jeren sairautta myöten
Jotkut niistä on kyllä aika epämukavaa luettavaa, etenkin jos Jeren sairaudesta kirjotellaan, olisivat mielummin alkanu ahdistella niiden kirjottajia. Tarottaren jutut oli mielestäni aina tosi kohteliaita.
 
vierailija
Uhkailu on liian jyrkkä sana tässä tilanteessa. Enemmän tuli sellainen tunne, että haluttiin näyttää minulle "kaapin paikkaa". Sanottiin, miten minä en tunne henkilöitä a b ja c, he tuntee. MUTTA minä en silti saa julkaista enää luentoja, koska ne on sitä sun tätä. En sano tarkemmin, että mihin nämä valituksen aiheet tarkalleen kohdistui, mutta luentani oli "liian yksityiskohtaisia ja henkilökohtaisia". En ymmärrä, miten noi kaksi asiaa sopii yhteen - samaan aikaan haluttiin tehdä selväksi etten kuulemma tiedä mistään mitään, mutta silti olen liian yksityiskohtainen / henkilökohtainen.
On tosi harmi, miten suhun on tollasta kohdistettu. Kuten varmaan kommenteistakin näet, siun luentoja kaipaillaan täällä edelleen kovasti ❤
 
vierailija
Jos sähköpostiketjun "sisäpiiriläiset" ei vastaa huuteluun niin "hiljaisuus on paljon puhuvaa" ja jos vastaa niin toivotellaan ylipäällikköä menemään r*nkkaamaan
Ei voi kuin voittaa.
Nyt ainakin saadaan kosketusta siihen, miltä K:sta tuntuu - tekee niin tai näin, on se aina väärin päin ja kritiikkiä satelee jostain suunnasta. 😄

Kärsivällisyyttä, puutarhurit ❤ Ja kohta Jokerit on täällä.
 

Yhteistyössä