Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsekin tykkäsin tarot luentoja lukea ja en laita hanttiin jos niitä taas saisi tännekin. :) Sähköpostiryhmät sun muut ei ole minua varten. Mutta jotkut tuntuu nostavan tarottaren joksikin Gandalfin tasoiseksi velhoksi joka tietää kaikesta kaiken :D ehkei kannata ottaa niitä ihan niin vakavasti? Tai alkaa syytellä niitä jotka vaikka on päässy luentoja lukemaan.
 
vierailija
Minäkään en ole ennen trollaillut, mutta sisäpiiri vs anonyymit juttu kyllä tuntuu todella pahalta. Maililista ole mun juttu, mutta olen yrittänyt täällä pitää Tarottaren puolia aina, enkä nyt todellakaan ole mitenkään iloinen siitä, että niitä luentoja on jaettu muualla ja minun ja muiden kyselyt on sivuutettu olkien kohautuksilla.
Kerropa sä sitte miten Tarottaren asemassa asian ratkaisisit? Vaikka saisit sähköpostiin sisäpiirin ihmisiltä viestejä ja täälläkin osa hyökkää kimppuun kun hyeenat jos luenta ei miellytä?
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minäkin olen harmissani etten enää luentoja näe, en kuitenkaan voi pakottaa toista niitä tänne julkaisemaan.

Jos johonkin syytöksiä laittaisin, on henkilö/henkilöt jotka lähtivät uhkailemaan. En ymmärrä vaikka luennoissa olisi totuuden perää, miksi pitäisi lähteä asiaa vatvomaan? Mielestäni asia vain selveni että jollain on (anteeksi ikävä ilmaus) oma lehmä ojassa.

Minulle luennot ovat olleet silmiä avartavia enkä ole niitä liian tosissani ottanut. Mielessäni vain miettinyt että mitä jos tilanne olisikin niin, ja se on kutkuttavaa.

En ole alkanut ”vihaamaan” tyttöystävää tai Jesseä tai ketään muutakaan ja mielestäni jos uhkailija pelkää tätä niin voisi ehkä alkaa miettiä asiaa siltä kantilta että mitä väliä mitä ihmiset internetissä puhuvat toisista? Kaikkia haukutaan se on selvä jos vähääkään julkisuuteen joutuu.

Ei tässä vuodatuksessa ole enää järkeä, K:n sanoin elämää ei tarvitse ottaa niin tosissaan. Toivottavasti tarotar joskus tänne vielä uskaltaa palata ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Uusikuu
vierailija
No ei mennyt ei. Viittasin tietenkin aiempiin kyselyihin, joita on ollut aika monta tässä viime viikoilla.
Minä olen aina ollut vähän sellanen on/off tyyppi tässä laivassa. "Suljetun osastonkin" jäsenet on varmasti huomanneet, miten olen luultavasti ryhmän epäaktiivisin jäsen. Ilmestyn aina milloin mitenkin. Tänään ehdin tässä illalla olla paikalla jonkin aikaa, joten kannattaa kysellä nyt jos on jäänyt jokin mietityttämään. 🔮
 
vierailija
Minäkin olen harmissani etten enää luentoja näe, en kuitenkaan voi pakottaa toista niitä tänne julkaisemaan.

Jos johonkin syytöksiä laittaisin, on henkilö/henkilöt jotka lähtivät uhkailemaan. En ymmärrä vaikka luennoissa olisi totuuden perää, miksi pitäisi lähteä asiaa vatvomaan? Mielestäni asia vain selveni että jollain on (anteeksi ikävä ilmaus) oma lehmä ojassa.

Minulle luennot ovat olleet silmiä avartavia enkä ole niitä liian tosissani ottanut. Mielessäni vain miettinyt että mitä jos tilanne olisikin niin, ja se on kutkuttavaa.

En ole alkanut ”vihaamaan” tyttöystävää tai Jesseä tai ketään muutakaan ja mielestäni jos uhkailija pelkää tätä niin voisi ehkä alkaa miettiä asiaa siltä kantilta että mitä väliä mitä ihmiset internetissä puhuvat toisista? Kaikkia haukutaan se on selvä jos vähääkään julkisuuteen joutuu.

Ei tässä vuodatuksessa ole enää järkeä, K:n sanoin elämää ei tarvitse ottaa niin tosissaan. Toivottavasti tarotar joskus tänne vielä uskaltaa palata
Tarotar itse sanoi, että häntä ei ole uhkailtu tms., joten on vähän rajua lähteä täällä syyttelemään jotakin ihmistä sellaisesta, mitä hän ei ole tehnyt. Minusta nyt näyttää siltä, että jotkut oikeasti ovat menneet liian syvälle tähän shippauksen maailmaan ja siinä samalla he pitävät Tarottaren luentoja joinakin jumalan viisauksina. Näitä kommentteja lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että Tarotar toimii fiksusti, kun ei laittanut luentaa tänne. Hän saa nähtäväksi syytöksiä niskaansa, toimi hän sitten miten tahansa. Todella lapsellista käytöstä muutamalta kirjoittajalta yksien tarot korttien takia.
 
vierailija
Ja olen myös kirjoittanut avoimesti luettavaksi yli 50 000 sanaa ficcejä ja tekeillä on lisää. Ei tarkoita, että minua ei saisi arvostella, mutta tuo sisäpiirihomman hokeminen ja "elitismin" kritisointi on vain naurettavaa.

- Joymuffin
Anna olla Joymuffin.💖 Olet tällä hetkellä jonkun silmätikku ja tämä henkilö selvästi provosoituu vastauksista.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minä olen aina ollut vähän sellanen on/off tyyppi tässä laivassa. "Suljetun osastonkin" jäsenet on varmasti huomanneet, miten olen luultavasti ryhmän epäaktiivisin jäsen. Ilmestyn aina milloin mitenkin. Tänään ehdin tässä illalla olla paikalla jonkin aikaa, joten kannattaa kysellä nyt jos on jäänyt jokin mietityttämään.
Kuin nuuskamuikkunen.😉
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Jaaha tää touhu plussalla menee näköjään koko ajan vaan kulttimaisemmaksi, nyt on jo sisäpiirit ja kaikki. Ikävä Tavastian aikoja ja sitä hyvää ja kepeää fiilistä mikä joskus vallitsi, mut eihän sitä enää takaisin saa. 😟
 
vierailija
Kukaan ei ole kellekään mitään velkaa täällä, eikä se ole elitismiä.

- Joymuffin
Ei olekaan. Elitismiä on se, että on perustettu suljettu ryhmä jossa jaellaan asioita jotka aikaisemmin olivat kaikille saatavilla ja johon ei oteta mukaan ja vielä väitetään ettei mitään sisäpiiriä ole. Olen samaa mieltä siitä, ettei tarottaren tarvitse jakaa tänne mitään jos ei halua, mutta eräät voisivat olla esittämättä ettei mitään sisäpiiriä ole kun sellainen on.
 
vierailija
Minä olen aina ollut vähän sellanen on/off tyyppi tässä laivassa. "Suljetun osastonkin" jäsenet on varmasti huomanneet, miten olen luultavasti ryhmän epäaktiivisin jäsen. Ilmestyn aina milloin mitenkin. Tänään ehdin tässä illalla olla paikalla jonkin aikaa, joten kannattaa kysellä nyt jos on jäänyt jokin mietityttämään.
Itseäni on kieltämättä jääny vaivaamaan että onko sua siis ihan uhkailtu joidenkin toimesta? Kun siitäkin on täällä ollut jatkuvaa kiistaa että uhkailtiinko vai ei, liioitellaanko tai lietsotaanko me muut yms yms niin olisi kiva kuulla siun kommentti asiaan.
 
vierailija
Jaaha tää touhu plussalla menee näköjään koko ajan vaan kulttimaisemmaksi, nyt on jo sisäpiirit ja kaikki. Ikävä Tavastian aikoja ja sitä hyvää ja kepeää fiilistä mikä joskus vallitsi, mut eihän sitä enää takaisin saa.
Näin. Arvattavissahan se oli ja moni puki sanoiksikin kun mietittiin miten jatkaa yhteydenpitoa, jos tämäkin ketju suljettaisiin.
 
vierailija
Ei olekaan. Elitismiä on se, että on perustettu suljettu ryhmä jossa jaellaan asioita jotka aikaisemmin olivat kaikille saatavilla ja johon ei oteta mukaan ja vielä väitetään ettei mitään sisäpiiriä ole. Olen samaa mieltä siitä, ettei tarottaren tarvitse jakaa tänne mitään jos ei halua, mutta eräät voisivat olla esittämättä ettei mitään sisäpiiriä ole kun sellainen on.
Bravo!
 
Onpas täällä erikoinen meno. 😳
Itse aikoinani rekisteröidyin juurikin siksi, että vältyttäisiin tällaiselta jankkaamiselta ja anonyymiyden mahdollistamalta negatiivisuuden viljelyltä. Huomaa, että vierailijat, jotka eivät käytä nimimerkkiä, ovat joukolla (tai yksin?) latistamassa tunnelmaa ja jankuttamassa samoista asioista.

Minulle tarot-luennat olivat aina palstan piristysruiske, shippauksen pelastusrengas ja ajatuksen ruokaa. Harmittaa, ettei niitä enää näy täällä. Ehkä ihan hyväkin, niin tulee vähän harvemmin käytyä täällä. 🤭 Mutta ymmärrän kyllä Tarottaren linjauksen, mikäli on saanut luentoihin kielteisesti suhtautuvia viestejä lähipiiriltä.

Käännän nyt katseeni kohti JO:n Suomen vierailua ja toivon kovasti, että saamme sieltä bensaa liekkeihin.
 

Yhteistyössä