Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä katoin niitä JO-keikan klippejå, ja hyvältä kuulosti B ja muut Jokerit. Yhdessä pätkässä B otti jopa jotakin juoksuaskekeita, joten ehkä keikkatauko on tehnyt tehtävänsä ja B saanut voimiaan takaisin 🥰

En ollut pettynyt siihen, että K:n uusi biisi ei ollut JO:n kanssa, vaikka olisihan se ollut melkoinen yhdistelmä. Tommy Cash oli K:n uran kannalta tosi hyvä veto, ja K on fanittanut häntä jo kauan ennen kuin on edes tiennyt mitään Jokereista.

En myöskään pitänyt K:n ja JO:n yhteisbiisiä todennäköisenä, koska oma mielikuvitukseni ei riitä kuvittelemaan biisiä, jossa kahden niin erilaisen genren ja yleisemminkin tyylin yhdistäminen toimisi. Mutta ehkä pojat vielä yllättää minut epäilijän iloisesti 😄

(Joulussa on 5 kirjainta, ehkä saadaan yhteisbiisi joululahjaksi)

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mun mielestä se K:n uusi biisi on aidosti hyvä, todellakin jää korvamadoksi. Ja sellanen hyväntuulinen, hyvän fiiliksen biisi. Toisaalta tehty ehkä myös ajatellen enemmän ulkomaisia faneja, kun niitäkin tuntuu melko paljon olevan, siis siksi enkuksi osin. Ihastuin vähän siihen Tommyynkin. K oli niin kaunis niissä silmämeikeissä, ja K&T ujo vuorovaikutus niissä intiimeissä kohdissa oli tosi söpöä. Jäi kyllä hyvä fiilis illan keikasta muutenkin.
 
vierailija
Yritin liittää tänne kolmesti Käärijän sheikkaushetkeä keikalta, mutta ne jäivät haaviin. Pahoittelen jos täällä on kohta pyllytulva! (Tuskin se toisaalta ketään hirmuisesti haittaa…?)
 
vierailija
Bojanin puhe ennen Novi Valia tän päivän keikalla

 
vierailija
Olipas kyllä kiva ilta Vauvalla! Olin yllättynyt siitä, että K&B -jttu sai niin paljon tukea. Tuli siitä tosi hyvä mieli ja kiinnostuneena pystyn nyt seuraamaan K:n kuviointia Tommyn ja sit miksei muidenkin kanssa, kävipä K&B tarinassa todellisuudessa miten hyvänsä. Koska siinä on kuitenkin aidot ihmiset kyseessä. Oikeat.
Mutta ihanalla fiiliksellä nyt (yrittämään) nukkumaan!
Minäkin olin yllättynyt, ettei Bojania hylätty vauvalla, vaikka Tommystä oltiin niin innoissaan. Olin paikalla stadikalla ja K kyllä selvästi ujoili, mikä on ihan ymmärrettävääkin tuossa asetelmassa. Tommy oli karismaattinen. Mua harmitti jälkeenpäin, kun keskityin niin kuvaamaan, siinä kyllä menettää jotain ainutlaatuisen tapahtuman kokemisesta. Olin ostanut lipun lämppärin takia, mutta yllätyin siitä, että pidin myös toisen koon eli Kaijan osuudesta. Tiedoksi, että hän, jonka nimeä ei saa mainita oli paikalla käärijän myyntikojulla.
 
vierailija
Kirjoitin jo Vauvallekin tästä eilen, mutta minua oikeasti huvittaa, miten alkukesästä siellä usein tuomittiin shippaamista, koska "Käärijää ei saa homopakottaa". :)

- Joymuffin-AASI
 
vierailija
Hmm, hieman ristiriitaisia mietteitä eilisestä. Ensinnäkin uusi biisi aukesi toisella tai kolmannella kuulemalla ja oli kyllä erittäin kelpo biisi ccc:n jälkeen. Sopivasti samaa mutta jotain lisää, eikä vähemmän, jos ymmärrätte mitä haen. Tommy tuntui mainiolta tyypiltä ja karismaattiselta esiintyjältä. Hyvä feattaaja tuohon etenkin, jos K on häntä fanittanut jo pidempään. Samaa tyyliä musan ja esiintymisen suhteen.

Sitten tulee se mutta, jonka tiedostan olevan lapsellinen mutta olisi kiva tietää olenko ainoa, joka ajattelee näin kun kaikki muut tuntuvat olevan eilisestä vain innoissaan joka suhteessa. Oli jotenkin huonolla tavalla outoa nähdä K jonkun muun kuin B:n kanssa osin jo suht intiimissä vuorovaikutuksessa. Eka ajatus oli vain että toivottavasti B ei näe tätä. Tiedän, tosi hölmöä, mutta tää oli mun reaktio. Enkä ollut yhtään innoissani kun toisella palstalla odotetaan K&T ficcejä. Mulla on vieläkin pieni toivonkipinä, että K&B voisi jatkua tai jopa kehittyä, eikä siihen tarvita youknowwhon lisäksi enää muita osapuolia sotkemaan tätä mahdollisuutta.

Samaan aikaan B pystyi hienosti onneksi vetämään keikan tauon jälkeen. Mutta oliko hänellä kenenkään muun mielestä yhä surua ja väsymystä silmissään kaikissa kuvissa ja videossa, mitä tuolta on nähty?
 

Yhteistyössä