vierailija
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan Tonne tulee JO-pätkiä. Viel ei oo Bojania, mut on pätkä Krisistä ja Nacesta ja pätkä Janista
Totta kai on ihan ok tuntea myös niinVaikka ilta ja K olivat ihania tänään, kokeeko joku muukin jonkinlaista surua siitä, että emme saaneet yhteisbiisiä JO:n kanssa tällä kertaa tai nähneet K:ta yhdessä lavalla Bojanin kanssa? Onko ok tuntea myös näin?
Ja samalla pyydettävä A sem ti povedal settiin Suomen-keikoille! Aamuviideltä näpyttämään niin saa Krisin kiinni.Viestiä vain Krisin instaan
Enkä ees pelleile. Tai myös Jokereiden.
Padam ja Metulji kans settilistaan. Ehkä sille Krisille pitää vaan laittaa suoraan et soittavat molemmat levyt ja Carpe DieminJa samalla pyydettävä A sem ti povedal settiin Suomen-keikoille! Aamuviideltä näpyttämään niin saa Krisin kiinni.
Joo ei haittaa mahdollinen pyllytulva yhtäänYritin liittää tänne kolmesti Käärijän sheikkaushetkeä keikalta, mutta ne jäivät haaviin. Pahoittelen jos täällä on kohta pyllytulva! (Tuskin se toisaalta ketään hirmuisesti haittaa…?)
Ai tämäkö?Yritin liittää tänne kolmesti Käärijän sheikkaushetkeä keikalta, mutta ne jäivät haaviin. Pahoittelen jos täällä on kohta pyllytulva! (Tuskin se toisaalta ketään hirmuisesti haittaa…?)
Voi kiitos, kyllä. Jos joku pystyy laittamaan linkkejä tän päivän keikkaan, niin ihana kiitos.Padam ja Metulji kans settilistaan. Ehkä sille Krisille pitää vaan laittaa suoraan et soittavat molemmat levyt ja Carpe Diemin
Lisäksi bojansstories IGthegreenestofdays ja madam_cyka IG storyissa klippejä Joksujen keikalta.
Minäkin olin yllättynyt, ettei Bojania hylätty vauvalla, vaikka Tommystä oltiin niin innoissaan. Olin paikalla stadikalla ja K kyllä selvästi ujoili, mikä on ihan ymmärrettävääkin tuossa asetelmassa. Tommy oli karismaattinen. Mua harmitti jälkeenpäin, kun keskityin niin kuvaamaan, siinä kyllä menettää jotain ainutlaatuisen tapahtuman kokemisesta. Olin ostanut lipun lämppärin takia, mutta yllätyin siitä, että pidin myös toisen koon eli Kaijan osuudesta. Tiedoksi, että hän, jonka nimeä ei saa mainita oli paikalla käärijän myyntikojulla.Olipas kyllä kiva ilta Vauvalla! Olin yllättynyt siitä, että K&B -jttu sai niin paljon tukea. Tuli siitä tosi hyvä mieli ja kiinnostuneena pystyn nyt seuraamaan K:n kuviointia Tommyn ja sit miksei muidenkin kanssa, kävipä K&B tarinassa todellisuudessa miten hyvänsä. Koska siinä on kuitenkin aidot ihmiset kyseessä. Oikeat.
Mutta ihanalla fiiliksellä nyt (yrittämään) nukkumaan!
Wow, taisivat soittaa Omamljeno telon! Tulispa Suomen keikoillakin! Bojanilla valkoinen paita, jossa lintuja ja siniset housutthegreenestofdays ja madam_cyka IG storyissa klippejä Joksujen keikalta.