vierailija
Aika erikoista odotella palstalla toisten ihmisten pettymyksiä ja reagointeja, Aito päässyt tämän palstan puolelle?
Sosiologina se vois nähdä tällaisessa rehellisyydessä paljonkin kiinnostavaa. Lisäksi oon kokemusasiantuntija siinä pettymisessä, onhan minulla siitä itselläni jo oma kokemus takana.Bojan tuskin arvostaa ihmistä joka odottaa toisten ihmisten pettymystä.
Instan kommenteissa jotkut vetäneet ihan huolella herneen nenään, kun viety koira lavalle.Laitetaas tää söpö video tännekin: https://twitter.com/siitviis/status/1692527833447338227
Vaikka K on pienikokoinen, niin kyllä noilla haboilla Boitsu helposti kannettaisiin kynnyksen yli ja sänkyyn.Untitled
www.tumblr.com
Ehdottomasti ja laitettaisiin myös seinää vasten.Vaikka K on pienikokoinen, niin kyllä noilla haboilla Boitsu helposti kannettaisiin kynnyksen yli ja sänkyyn.
Miestä seinälle!Ehdottomasti ja laitettaisiin myös seinää vasten.
Siis oli tänään soittanu, tai eilen kun nyt jo ollaan lauantain puolella. Tuore puhelu, josta ei ois vissiin saanut edes kertoa. Mutta kutsui mukaan johonkin tapahtumaan joka on ens viikonloppuna, jos nyt oikein kuulin. Varmaan selviää tarkemmin ens viikolla.Oliko Sale siis soittanut uudelleen vai tarkoittiko sitä viisujenjälkeistä puhelua?
Okei, jännittävääSiis oli tänään soittanu, tai eilen kun nyt jo ollaan lauantain puolella. Tuore puhelu, josta ei ois vissiin saanut edes kertoa. Mutta kutsui mukaan johonkin tapahtumaan joka on ens viikonloppuna, jos nyt oikein kuulin. Varmaan selviää tarkemmin ens viikolla.
Samat sanat täältä, eli näin minäkin ekan kerran K:n keikan livenä Tapiolassa. Oli hyvä keikka, ja K vaikutti tosi hyväntuuliselta Ja oli tosiaan niin karismaattinen kuin kaikki ovat jo aiemmin raportoineet Kannattaa kyllä mennä katsomaan omin silmin! Ennakkoon vähän odotin, että kymmenien keikkaklippien näkemisen jälkeen keikka ei tekisi minuun kovin suurta vaikutusta mutta kyllä vaan teki kuitenkinMäkin muuten olin siellä Tapiolassa tänään, ja K oli kyllä positiivinen yllätys livenä. Niin energinen ja hyväntuulinen, siis jotenkin erityisen hyväntuulisen ja rennon oloinen. Vaikuttikohan siihen ehkä se Niinistön puhelukin, kun sitä hehkutti kovasti. Joka tapauksessa karisma teki kyllä vaikutuksen.
-ruusuristeilijä
Siitähän tässä on kysymys,Oi Shippisipriina, mä niin tykkään susta, koska olet aina täysillä mukana myös silloin, kun ollaan laittamassa miestä seinälle.