Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samat fiilikset täällä. Rinnakkain seuraan Bojanin ja oman pojan tilannetta. Mulla on Turkuun lippu ja oon kahden vaiheilla edelleen kehtaanko mennä vai en. Se ikäkysymys. Hotellikin pitäisi kai varata.
❤

Ehdottomasti kehtaat! Varmasti on monenikäistä porukkaa tulossa keikalle. Ikä ei pitöisi kenellekään olla este osallistumasta johonkin itselle mieluisaan tapahtumaan, pois lukien tietenkin kaikki k18 jutut.
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Älä jätä menemättä! Mee vaikka sitten ihan takimmaiseen riviin. Nyt jos moni alkaa ajatella samoin ja jättää menemättä, niin miettikää miten noloa, jos paikalla onkin autiota...
Toivottavasti kyseiset ihmiset ainaki laittaa omat lippunsa myyntiin ni voi sit halukkaat päästä keikoille. Minä kierrän vaik kaikki jos lippuja vaan tulee myyntiin 😀
 
vierailija
Aika varma olen kyllä siitä että kuvan mysteerimies on Tommy. Sopisi tosi hyvin Käärijän juttuun. Luomet ja jalkaterän kolmiraitatatska täsmää.
Mie olin se joka oli eka sitä mieltä, että ei ole B ja parin ”tutkintavideon” jälkeen, että voisi se kyllä sittenkin olla B ja nyt kun näin jalan kolmiraitatatskan (kun olin ensin ottanut jo toisen ruutukaappauksen stoorista, kun ekassa vastauslaatikko peitti jalkaterän) niin olen käöntynyt uskomaan että kyseessä on tuo Tommy, eikä mitään häntä vastaan, mutta voi pettymys, se epäuskoinen kihelmöivä, mitä jos sittenkin on B -fiilis haihtui ilmaan ja jäljelle jäi tosi valju olo. Jostain syystä tunnen olevani pettynyt B puolesta, että ei se sittenkään tullut taaskaan, vaikka siis ei ole edes mitään syytä olettaa, että B olisi itse pettynyt K toimintaan tai muutenkaan. No todellisuudessahan tuo pettymys on varmasti vain omaa turhautumistani siihen, että en saa sitä K&B täyttymystä vaikka kuinka haluaisin. Keski-ikäisen ihmisen rankka elämä lol XD
 
vierailija
Älkää herranjestas jättäkö menemättä Jokereiden tai muiden keikoille iän takia. ❤Salissa ketään ei kiinnosta muut paikallaolijat, kun kaikki vaan odottaa illan artistia (no ehkä eturiviä lukuun ottamatta, koska siellä ei etuilijoita varmaan katsota hyvällä).

Mä olen usein mennyt yksin keikoille mm. Tavastialle. Meen usein aika viime tingassa eli en juurikaan ole jonottanut. Tietenkään silloin ei pääse eteen, mutta tunnelmasta saa oikein hyvin kiinni taaempanakin, eikä ole riskiä joutua kuvatuksi, jos sitä pelkää.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Älkää herranjestas jättäkö menemättä Jokereiden tai muiden keikoille iän takia. Salissa ketään ei kiinnosta muut paikallaolijat, kun kaikki vaan odottaa illan artistia (no ehkä eturiviä lukuun ottamatta, koska siellä ei etuilijoita varmaan katsota hyvällä).

Mä olen usein mennyt yksin keikoille mm. Tavastialle. Meen usein aika viime tingassa eli en juurikaan ole jonottanut. Tietenkään silloin ei pääse eteen, mutta tunnelmasta saa oikein hyvin kiinni taaempanakin, eikä ole riskiä joutua kuvatuksi, jos sitä pelkää.
Samaa mieltä, kaikki keikoille joilla lippu on! Helsingin ja Tampereen keikat loppuunmyytyjä ja varmasti Logomo Turussa aika täynnä, joten paljon on porukkaa menossa. Eturiviin menee ne jotka haluaa, ja taaempaakin voi fiilistellä ihan hyvin. Annetaan pojille hieno ja positiivinen keikkakokemus Suomesta 💛
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Älkää herranjestas jättäkö menemättä Jokereiden tai muiden keikoille iän takia. Salissa ketään ei kiinnosta muut paikallaolijat, kun kaikki vaan odottaa illan artistia (no ehkä eturiviä lukuun ottamatta, koska siellä ei etuilijoita varmaan katsota hyvällä).

Mä olen usein mennyt yksin keikoille mm. Tavastialle. Meen usein aika viime tingassa eli en juurikaan ole jonottanut. Tietenkään silloin ei pääse eteen, mutta tunnelmasta saa oikein hyvin kiinni taaempanakin, eikä ole riskiä joutua kuvatuksi, jos sitä pelkää.
Komppaan täysillä. ❤ Itse olen 50+ ja käyn alvariinsa jonkun mielestä ehkä ikätasoon sopimattomien nuoriso-orkesterien keikoilla monenikäisten, myös itseäni vanhempien kavereiden kanssa. Elämäntapakysymys. Yhtään kokemusta ei ole, että kukaan olisi täti/setäjengiä kahteen kertaan vilkaissut. Hyvin on aina sovittu sekaan. 💚 Veikkaan myös, ettei varttunein yleisö ole JO keikalla otollisin kuvauskohde, luultavasti ne nuoremmat ovat aika paljon kuvauksellisempia. 😄

Sissi
 
vierailija
Se Tommy Cash on kuitenkin ainakin aiemmin ollut todella hoikassa kunnossa, sellaisessa ettei pullistamallaan saisi mahaa pömpölle. Ellei ole nyt sitten kesän aikana tullut painoa lisää. Onhan se varmaan mahdollista, mutta aiempia kuvia katsellen ei kyllä ihan täsmää. Onko jossain nähtävillä sellainen versio siitä stoorin kuvasta, jossa se jalan kolmiraitatatuointi näkyy kunnolla?
 
vierailija
Komppaan täysillä. Itse olen 50+ ja käyn alvariinsa jonkun mielestä ehkä ikätasoon sopimattomien nuoriso-orkesterien keikoilla monenikäisten, myös itseäni vanhempien kavereiden kanssa. Elämäntapakysymys. Yhtään kokemusta ei ole, että kukaan olisi täti/setäjengiä kahteen kertaan vilkaissut. Hyvin on aina sovittu sekaan. Veikkaan myös, ettei varttunein yleisö ole JO keikalla otollisin kuvauskohde, luultavasti ne nuoremmat ovat aika paljon kuvauksellisempia.

Sissi
Komppaan tätä, samoin 50+, keikoilla käynti ei ole koskaan hävettänyt. Toisin kuin tämä shippaus 🙈
Ja edelleen elättelen toiveita, että jostain tipahtaisi lippu Tampereen keikalle eli jos jotakin hävettää liikaa mennä sille keikalle, niin enemmän kuin mielelläni lunastan lipun 😍

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Vauvan ketjusta on tullut nyt Tommy ketju. Harmittaa ettei mysteerimies ole Bojan. Oma mielenkiinto on hiipumassa, minua kiinnostaa K&B kaksikko, mutta sille ei näytä olevan jatkoa. Mahtava kevät ja kesä on kyllä ollut tämän asian parissa ja monet naurut on tullu naurettua ketjuissa. JOn keikoille ei ole lippua, harmittaa, mutta eiköhän tämä elämä tästä pikkuhiljaa aikaan ennen tätä kevättä.
 
vierailija
Vauvan ketjusta on tullut nyt Tommy ketju. Harmittaa ettei mysteerimies ole Bojan. Oma mielenkiinto on hiipumassa, minua kiinnostaa K&B kaksikko, mutta sille ei näytä olevan jatkoa. Mahtava kevät ja kesä on kyllä ollut tämän asian parissa ja monet naurut on tullu naurettua ketjuissa. JOn keikoille ei ole lippua, harmittaa, mutta eiköhän tämä elämä tästä pikkuhiljaa aikaan ennen tätä kevättä.
❤
Samoja harmistuksen aiheita ja silti minä pönttö en osaa luopua tästä laivasta. Monta satamaa olisi ollut jo tarjolla, hypätä pois, mutta ei, täällä sitä pitää keinua ees ja taas tunteiden aallokossa. 😅🙈 Tavallaan toivoisi voida palata aikaan ennen tätä kevättä ja taas toinen puoli pitää kynsin hampain kiinni siitä tunteesta minkä tämä elämänkevät on meille tarjoillut. Eniten tietenkin toivon, että K&B on kaikki hyvin, ja heidän välinen yhteys on säilynyt ja pysyy vahvana ja että jonain päivänä se näkeminenkin lopulta tapahtuu. 🙏
 
Vauvan ketjusta on tullut nyt Tommy ketju. Harmittaa ettei mysteerimies ole Bojan. Oma mielenkiinto on hiipumassa, minua kiinnostaa K&B kaksikko, mutta sille ei näytä olevan jatkoa. Mahtava kevät ja kesä on kyllä ollut tämän asian parissa ja monet naurut on tullu naurettua ketjuissa. JOn keikoille ei ole lippua, harmittaa, mutta eiköhän tämä elämä tästä pikkuhiljaa aikaan ennen tätä kevättä.
Syyskuussa JO tulossa Suomeen ja kaiken järjen mukaan olisivat kohtaamassa silloin + yksityiselämässä voivat olla vaikka kuinka tekemisissä. Vauvalla aiheet aaltoilee, eiköhän Tommy-vaihe ole pian ohi.
 
vierailija
En edes tiedä kuka tuo Tommy on ja tässä vaiheessa en viitsi enää kysyä 😅 Ei kiinnosta, koska on ei-Bojan 😂

Mutta shippi elää ja voi minun ajatuksissani hyvin. Pian tulee molemmilta uutta musiikkia ja syksyn keikat lähestyy ❤
 
vierailija
Voihan K&JO yhteisbiisi tulla vielä joskus myöhemminkin... Toivoisin että JO:n tavastian keikalla K&B esittäisivöt Cha Cha Cha:n yhdessä ja loppuun tietty JO-possujuna, ovathan he ainakin jo harjoitelleet UK-tourilla :D
 
Tunnelmiin on helppo samaistua, varsinkin kun palstoillakin on ollut niin hiljaista, mutta tämä video on aivan ihana! 💖 Tällehän tehtiin myös hauska jatko, jossa molemmat pojat ovat mukana:

 
vierailija
Ehdottomasti kehtaat! Varmasti on monenikäistä porukkaa tulossa keikalle. Ikä ei pitöisi kenellekään olla este osallistumasta johonkin itselle mieluisaan tapahtumaan, pois lukien tietenkin kaikki k18 jutut.
Varmaan mun sitten kannattaa hotelli varata varmuuden vuoksi. Omassa elämässä on haasteita ja keikalle meno vaatisi sekin ylimääräistä energiaa. Tai kenelläpä haasteita ei olisi. Kovasti tekee mieli nähdä jokerit livenä. Olen yrittänyt kääntää kiinnostukseni kokonaan jokereihin, kun en jaksaisi koko ajan pettyä suhteen K B etenemättömyyteen. Tänään googlailin lahjaa B lle ja tunsin itseni totaalisen idiootiksi. Löysinkin jotain mahdollista ja sitten tuli mieleen, että varmaan Bojanin unelmana onkin saada lahjoja täti-ihmiseltä🙄😄olis mun lahja kuitenkin fiksumpi kuin rintsikat. just joo, sanassa aasi on kolme vokaalia, ymmärrän vihjeen!
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Toivottavasti kyseiset ihmiset ainaki laittaa omat lippunsa myyntiin ni voi sit halukkaat päästä keikoille. Minä kierrän vaik kaikki jos lippuja vaan tulee myyntiin
Kannattaa varmaan mennä sisään sitten ihan viime hetkillä, kun takarivi on päämääränä. En ole Logomossa aiemmin ollut, niin en tiedä mikä olisi hyvä strategia siellä.
 
vierailija
Vauvan ketjusta on tullut nyt Tommy ketju. Harmittaa ettei mysteerimies ole Bojan. Oma mielenkiinto on hiipumassa, minua kiinnostaa K&B kaksikko, mutta sille ei näytä olevan jatkoa. Mahtava kevät ja kesä on kyllä ollut tämän asian parissa ja monet naurut on tullu naurettua ketjuissa. JOn keikoille ei ole lippua, harmittaa, mutta eiköhän tämä elämä tästä pikkuhiljaa aikaan ennen tätä kevättä.
Mokoma Tommy ei herättänyt mussa mitään kiinnostusta. Varmaan siksi, kun ei myöskään K yksinään ilman B tä. K ei taida olla ihan mun juttu artistina, enemmänkin ilmiönä kiinnostava.
 
vierailija
vierailija
Älkää herranjestas jättäkö menemättä Jokereiden tai muiden keikoille iän takia. Salissa ketään ei kiinnosta muut paikallaolijat, kun kaikki vaan odottaa illan artistia (no ehkä eturiviä lukuun ottamatta, koska siellä ei etuilijoita varmaan katsota hyvällä).

Mä olen usein mennyt yksin keikoille mm. Tavastialle. Meen usein aika viime tingassa eli en juurikaan ole jonottanut. Tietenkään silloin ei pääse eteen, mutta tunnelmasta saa oikein hyvin kiinni taaempanakin, eikä ole riskiä joutua kuvatuksi, jos sitä pelkää.
Yksi kauhukuva on, että jonotan nuorison ihmeteltävänä, mutta voihan tosiaan mennä viime hetkellä sisään.
 
vierailija
Mistä tuo Dean on ilmestynyt kuvaamaan jokereita ja varsinkin taitaa kuvata Bojania. Siis jos hän on kiinnostunut pohjoismaisesta musiikista, ei sekään sovi yhteen jokereiden kuvaamisen kanssa. Mulle on edelleenkin epäselvää, kuka hän oikein on ja mikä on alunperin yhteys jokereihin?
En oikein tiedä mistä hänet on bändin kyytiin bongattu, kun aikaisemmin näyttää kuvanneet lähinnä formuloita ja urheilutapahtumia.
 

Yhteistyössä