Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Toivon ettei se kielikimaralevy ehdi ulos ennen Suomen keikkoja, haluan ne sloveenibiisit kuulla eniten maailmassa. Olen ihan superpettynyt jos biisit vedettäisiin enkuksi ääk. New wave ei iske enkuksi yhtään samalla lailla ja se E.C. versio ei toimi sitäkään vähää itselläni. Samaa mieltä kuin ona.ona.ona että tulee vaan vähän huono brittipoppii-yritys mieleen noista enkkuvedoista. Rakastan nimenomaan B:n sloveenin lausuntaa ja niitä äänteitä, ah ne on niin hot ja liikkiksiä ja riipiviä tilanteesta riippuen. Joku yks enkkubiisi syksyn keikalle ok ja toinen suomeksi 😅 siinä kielikylpyä riittävästi.

Mietin että Suomessa on näitä yrityksiä nähty vaihtaa kieltä ja lähteä valloittamaan maailmaa ja se kovin harvoin onnistuu, varmaan siksikin me pienenä kielialueena ollaan vähän öhh... Kuka muistaa Four Roses? Voi cringe. Ja Robin taitaa kaikessa hiljaisuudessa palata myös suomen kieleen.. sepä just että kun se ei ole vaan kieli vaan se koko kokonaisuus.
 
Viimeksi muokattu:
Toivon ettei se kielikimaralevy ehdi ulos ennen Suomen keikkoja, haluan ne sloveenibiisit kuulla eniten maailmassa. Olen ihan superpettynyt jos biisit vedettäisiin enkuksi ääk. New wave ei iske enkuksi yhtään samalla lailla ja se E.C. versio ei toimi sitäkään vähää itselläni. Samaa mieltä kuin ona.ona.ona että tulee vaan vähän huono brittipoppii-yritys mieleen noista enkkuvedoista. Rakastan nimenomaan B:n sloveenin lausuntaa ja niitä äänteitä, ah ne on niin hot ja liikkiksiä ja riipiviä tilanteesta riippuen. Joku yks enkkubiisi syksyn keikalle ok ja toinen suomeksi siinä kielikylpyä riittävästi.

Mietin että Suomessa on näitä yrityksiä nähty vaihtaa kieltä ja lähteä valloittamaan maailmaa ja se kovin harvoin onnistuu, varmaan siksikin me pienenä kielialueena ollaan vähän öhh... Kuka muistaa Four Roses? Voi cringe. Ja Robin taitaa kaikessa hiljaisuudessa palata myös suomen kieleen.. sepä just että kun se ei ole vaan kieli vaan se koko kokonaisuus.
Nyt ihan businessmielessä Jokereita neuvoisin, että sillä kielellä lähdetään keikoille, kuin millä odotuksin on keikkalippuja myyty. Ja senkun julkaisevat englanninkielistä musiikkia. Jos se myy paljon, jatkossa voi harkita enemmänkin keikkailua englanniksi. Eli ikään kuin asiakkaiden odotusten mukaan pitäisi mennä.
 
vierailija
Eikös siellä äänitetty uuden biisin bassokitaran osuuksia tänään, siis Jokerit? Ei viittaisi siihen, että ovat tekemässä vanhoja biisejä enkuksi. Vai soitetaanko ne uusiksi silloin?
En kutsuisi kuitenkaan uudeksi biisiksi :)
 
vierailija
Eikös siellä äänitetty uuden biisin bassokitaran osuuksia tänään, siis Jokerit? Ei viittaisi siihen, että ovat tekemässä vanhoja biisejä enkuksi. Vai soitetaanko ne uusiksi silloin?
En kutsuisi kuitenkaan uudeksi biisiksi
Totta! Ei tosiaan luulisi, että täytyisi soittaa biisejä uudelleen vaan lauluosuuksien tekeminen riittäisi. Olispa kivaa, jos tulisi aidosti uutta matskua!

💡🤔❤🔥
 
vierailija

Pahoittelen seuraavaa baskerikuvien aikaansaamaa stereotypiaa. Näen sieluni silmin K/B kävelemässä käsikynkkää pitkin Seinen rantaa. K hypistelee siistittyjä viiksiään ja B silittelee patonkia. Kuppilasta kantautuu kaihoisa chanson. Kaksikko pysähtyy lehmuksen alle ja antautuu ranskalaiseen suudelmaan... "Oui Jere! Je suis à toi," kuuluu huokaus iltahämystä.

-nimimerkittä🙈
 
vierailija
Olenko kerettiläinen, kun mua on alkanut shippausmielessä kutsua Jan+Nace-kombo enemmän ja enemmän?
BK on mennyt välillä mulla tunteisiin enemmän kuin shipin olisi tarkoitus. Kaipaan varmaan jotakin hauskaa ja harmitonta. Janilla+Nacella on ihana kemia, ja ficcimatskukelpoista flirttailua löytyy videoituna vaikka miten paljon. Mun suosikkificci näistä leikkii asetelmalla, jossa N on J:n daddy-tyylinen kumppani ja koko bändin isoveli, mutta uupuneella hetkellä suostuu switchaamaan ja antaa Janin pitää huolta.
Tää oli vähän ohis, eikä tarkoitus suistaa keskustelua raiteiltaan tai kaapata laivaa.
Mua kiinnostaa myös J&N, näen kyllä kemiaa heidän välillään enkä pelkkää lavashowta. Janin puolelta varsinkin... Ja taisin lukea tuon saman ficin, tykkäsin. Ja muitakin J&N ficcejä alkaa olla jo aika paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Tämä kuulosti ehkä hassulta ilman kontekstia eli sitä ig-videota

Olipa ihana nähdä Rita nauravaisena, K:n tapaaminen ja höpsöttely piristivät varmastikin.

K:lla tuntuu olevan sellainen vaikutus, että saa ihmiset rentoutumaan ja vapautumaan.
Musta oli myös koskettavaa se yhteisläppä Behmin kanssa. Tämä on nyt omaa arveluani, mutta luulen että Behmin ympärillä voi hyvin olla vielä sellainen painostava varovaisuus joka tragedian kokeneiden ihmisten ympärille tulee. Muut ei uskalla pitkään aikaan lähestyä, on hiljaisia ja varpaillaan ja epäluontevia.
Ehkä Jere on sellainen harvinainen ihminen joka pystyy lähestymään toista aidon lämpimästi ja tasavertaisesti, ilman säälittelyä tai tekopyhyyttä, tuollaisessakin tilanteessa. Tuli mieleen jonkun kuvaus siitä, miten oli kohdannut syöpää sairastavan lapsen luontevasti keikalla.
Semmosta arvostan.
 
vierailija
Musta oli myös koskettavaa se yhteisläppä Behmin kanssa. Tämä on nyt omaa arveluani, mutta luulen että Behmin ympärillä voi hyvin olla vielä sellainen painostava varovaisuus joka tragedian kokeneiden ihmisten ympärille tulee. Muut ei uskalla pitkään aikaan lähestyä, on hiljaisia ja varpaillaan ja epäluontevia.
Ehkä Jere on sellainen harvinainen ihminen joka pystyy lähestymään toista aidon lämpimästi ja tasavertaisesti, ilman säälittelyä tai tekopyhyyttä, tuollaisessakin tilanteessa. Tuli mieleen jonkun kuvaus siitä, miten oli kohdannut syöpää sairastavan lapsen luontevasti keikalla.
Semmosta arvostan.
Hyvin sanottu!
 
vierailija

Pahoittelen seuraavaa baskerikuvien aikaansaamaa stereotypiaa. Näen sieluni silmin K/B kävelemässä käsikynkkää pitkin Seinen rantaa. K hypistelee siistittyjä viiksiään ja B silittelee patonkia. Kuppilasta kantautuu kaihoisa chanson. Kaksikko pysähtyy lehmuksen alle ja antautuu ranskalaiseen suudelmaan... "Oui Jere! Je suis à toi," kuuluu huokaus iltahämystä.

-nimimerkittä
Saisiko tästä pidemmän ficci-version? 😘 K/B Ranskan lomalla?
 
vierailija
Niin mahtavaa, kun näyttää että viimeinkin on Käärijä repinyt itsensä vapaaksi erään kuristavasta otteesta. Ilmankos on ollut niin rento, iloinen ja helpottunut viime ajat. Tätä on odotettu!
 
vierailija
Olenko kerettiläinen, kun mua on alkanut shippausmielessä kutsua Jan+Nace-kombo enemmän ja enemmän?
BK on mennyt välillä mulla tunteisiin enemmän kuin shipin olisi tarkoitus. Kaipaan varmaan jotakin hauskaa ja harmitonta. Janilla+Nacella on ihana kemia, ja ficcimatskukelpoista flirttailua löytyy videoituna vaikka miten paljon. Mun suosikkificci näistä leikkii asetelmalla, jossa N on J:n daddy-tyylinen kumppani ja koko bändin isoveli, mutta uupuneella hetkellä suostuu switchaamaan ja antaa Janin pitää huolta.
Tää oli vähän ohis, eikä tarkoitus suistaa keskustelua raiteiltaan tai kaapata laivaa.
Täällä toinen joka on jo jonkin aikaa shipannut Jania ja Nacea. Luin sen ficcin, missä Jan piti huolta Nacesta. En tiedä, olitko se juuri sinä, joka sen tänne linkkasi? Minustakin näillä kahdella on aivan ihana kemia ja tykkään siitä, kun molemmat on isoja ja ns. miehekkäitä.

Mä taas koin olevani kerettiläinen siinä kohtaan, kun huomasin, että Krisillä ja Bojanilla on myös jotakin ainutlaatuista kemiaa ja ne katseet, huh. Nämä hairahdukset varmaan johtuvat siitä, että sitä kaipaa Kärtsästä ja Boitsusta jotakin uutta materiaalia tai edes vihjeitä, mutta kun niitä ei anneta, niin huomio kiinnittyy muualle.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Täällä toinen joka on jo jonkin aikaa shipannut Jania ja Nacea. Luin sen ficcin, missä Jan piti huolta Nacesta. En tiedä, olitko se juuri sinä, joka sen tänne linkkasi? Minustakin näillä kahdella on aivan ihana kemia ja tykkään siitä, kun molemmat on isoja ja ns. miehekkäitä.

Mä taas koin olevani kerettiläinen siinä kohtaan, kun huomasin, että Krisillä ja Bojanilla on myös jotakin ainutlaatuista kemiaa ja ne katseet, huh. Nämä hairahdukset varmaan johtuvat siitä, että sitä kaipaa Kärtsästä ja Boitsusta jotakin uutta materiaalia tai edes vihjeitä, mutta kun niitä ei anneta, niin huomio kiinnittyy muualle.
Mäkin löysin ficcin jonkun toisen laittamasta linkistä (kiitos hänelle!)
 
vierailija
Kävin myöhäisillan lenkillä katsomassa Perseidejä ja näinkin muutaman tähdenlennon. Muistin, että silloinhan saa esittää toiveen - ja huvitti hieman, että ensimmäinen toive mikä mieleen tumpsahti, liittyi näihin kahteen En kuitenkaan kerro, mikä se oli, jotta se toteutuu
Ihana et K&B tuli ekana mieleen :D Toiveen toteutumista ootellessa :p
 
vierailija
Kävin myöhäisillan lenkillä katsomassa Perseidejä ja näinkin muutaman tähdenlennon. Muistin, että silloinhan saa esittää toiveen - ja huvitti hieman, että ensimmäinen toive mikä mieleen tumpsahti, liittyi näihin kahteen En kuitenkaan kerro, mikä se oli, jotta se toteutuu
Äh.. miten unohdin? Olin Simerockissa ja Behm keikallaan vielä kertoi niistä ajatellen meille kaikille hyvää, jotta voisimme toivoa❤ Jalat eivät ole enää halukkaat lähtemään sängystä mihinkään +12 tunnin jatkuvan seisomisen jälkeen.
 
vierailija
Äh.. miten unohdin? Olin Simerockissa ja Behm keikallaan vielä kertoi niistä ajatellen meille kaikille hyvää, jotta voisimme toivoa Jalat eivät ole enää halukkaat lähtemään sängystä mihinkään +12 tunnin jatkuvan seisomisen jälkeen.
Ei hätää, niitä voi hyvin näkyä ensi yönäkin. Olitko myös Käärijän keikalla, millainen oli? 😊
 

Yhteistyössä