Persukommari? Mikä se on?Teissä persukommareissa on se hauska, sama mitä sanoo niin te provosoidutte heti siitä teidän on helppo tunnistaa, samantein tulee äänneen ekko ja lispe
Persukommari? Mikä se on?Teissä persukommareissa on se hauska, sama mitä sanoo niin te provosoidutte heti siitä teidän on helppo tunnistaa, samantein tulee äänneen ekko ja lispe
no ei se ainaskaan vaalea sovi ollaSuomessa kasvatettua homoa.
Apropoo, heittääkö ne kaikenlisäks jotakin väriaineita vielä tuohon homoon, että olis ”oikean” värinen homo.
On, on. Mut sosialistit on usein ku metän peikkoja.on jotku porvariäijjätki karvasia
Sateenkaarirautu on tyylipuhdas homo. Onko?Suomessa kasvatettua homoa.
Apropoo, heittääkö ne kaikenlisäks jotakin väriaineita vielä tuohon homoon, että olis ”oikean” värinen homo.
Joo ja kaikki niiden välistä ovat karvasia mehtän peikkoja.On, on. Mut sosialistit on usein ku metän peikkoja.
Niimpä, eikös sulla oo melekonen ryijy.on jotku porvariäijjätki karvasia
Mutta mä veikkaan että Häkkäsen Antti on niin puleerattu kokkari että sille ei enää karva edes kasva. Haisee varmaan aika hyvälle jne.Niimpä, eikös sulla oo melekonen ryijy.
@Echo, oletko lyhyt, pörrötukkainen, pitkäpartainen menningäinen? Olethan ”keskustalainen”.Joo ja kaikki niiden välistä ovat karvasia mehtän peikkoja.
Emmä tiedä mikä mä oon puoluetaustaltani. Jokin KD-persu-keskustan sekotus.@Echo, oletko lyhyt, pörrötukkainen, pitkäpartainen menningäinen? Olethan ”keskustalainen”.
Se ei ole tärkeintä. Ulkonäköä kysyttiin.Emmä tiedä mikä mä oon puoluetaustaltani. Jokin KD-persu-keskustan sekotus.
Mä olen kuin kesäpäivä Kangasalla, on laaksoaaa ja kukkulaa, kuin aamun kiuru kirkkaudessa soittaa, jos olis valta niinkuin on mieli....Se ei ole tärkeintä. Ulkonäköä kysyttiin.
Voipulla? Kermasarvi?Mä olen kuin kesäpäivä Kangasalla, on laaksoaaa ja kukkulaa, kuin aamun kiuru kirkkaudessa soittaa, jos olis valta niinkuin on mieli....
...äh, tuo oli ennen. Nyt olen pullaa syövä läskikasa.
Kanelipulla. Tai fariinisokeri-kaneli-voiseoksella täytetty pulla.Voipulla? Kermasarvi?
Erinomaisia nimiä lehmälle!Voipulla? Kermasarvi?
Häh?Erinomaisia nimiä lehmälle!
No eikö oo muka osuvia nimiä.Häh?
Ajattelin jo, että mistä (kenestä) puhut.No eikö oo muka osuvia nimiä.
Voi ja kerma saadaan lehmästä.
Lehmällä sarvet ja pullea maha.
Tässä voipulla ja kermasarvi:
Onko lehmillä yläleuassa hampaat?No eikö oo muka osuvia nimiä.
Voi ja kerma saadaan lehmästä.
Lehmällä sarvet ja pullea maha.
Tässä voipulla ja kermasarvi:
Nii. Meinasin jo suuttua LispelleAjattelin jo, että mistä (kenestä) puhut.
Pitkät piugat! Huutonauran täällä!Ajattelin jo, että mistä (kenestä) puhut.
Syystäkin. Onnkseen siihen tuli selitys.Nii. Meinasin jo suuttua Lispelle
Niin. Minä en ole lehmä. Olen sen tiennyt aina.Pitkät piugat! Huutonauran täällä!
Ei Echo et sinä ole lehmä!!
No älä sitten luule, että muut luulee sua lehmäks.Niin. Minä en ole lehmä. Olen sen tiennyt aina.