En ole koko listaa vielä kuunnellut, mutta nämä Siddhartan Lej Lej Lej ja Kripto ovat kyllä bängereitä. Huvittaa että kuuntelin alun perin varmaan Siddhartan omasta mielestäni huonoimman biisin ja totesin, että paska bändi.
Minä linkkasin sen Krisin perhe on liberaali -twiitin alun perin Vauvalle ja olisi kyllä kiva keskustella aiheesta enemmän, olen kyllä aika pihalla muiden Jokereiden kuin Bojanin elämästä.
- Joymuffin
Joymuffin ja 3 lapsen äiti, mua kiinnostaa tämä aihe myös (no mikäpä ei JO ja BK liittyen hehe). Rauhallinen hetki joten tyhjennän oman JO-taustat -pajatson tähän:
Kris on tosiaan jo teinistä saakka ollut aika "woke" mikä on varmaan liberaalin julkkisperheen myötä tullut. Nostaa pisteitä kyllä mulla, tykkäillyt teini-ikäisenä jo jostain feministisistä julkaisuista mikä ei tod ole ihan perussettiä kuitenkaan teinipojilla. Taidan pitää Krisiä aika vaikeastilähestyttävänä ja jännästi jotenkin jopa vähän sukupuolettomana, on sellainen haltiamainen, mutta samalla veikkaan että on oikeasti aika ihana torjuvahkon kuoren alla. Olisin näistä eniten kipsissä hänen seurassaan taatusti. En oikein pääse siitä yli että kuuma Dopamin on hänen kynästään. Mitä siellä pinnan alla oikein kytee!
Bojan kasvanut keskiluokkaisemmassa vakaan oloisessa ympäristössä ja vanhemmat olivat suhtautuneet selvästi huolestuneena pojan pääaineen vaihtoon että nytkö se lopetti opinnot kokonaan. Läheisiä tuntuvat olevan ja tosi perhekeskeisiä. Onkohan se sisko isosisko? B on jotenkin niin kuopusmainen kuin olla ja voi. Mummo mainittu haastiksissa myös läheisenä. Luultavasti B muuttanut omaan kämppään kotoa vuoden sisään ja asuu ilmeisesti Ljubljanassa. Martin-kuvio edelleen mietityttää vähän. Ihanaa että on läheinen kaveri kämppiksenä. B:n arvoista voisi tehdä kokonaisen oman viestin, pohtii syntyjä syviä selkeästi ja maailmantuskakin vähän painaa. Vanhempien tausta sotaa paenneina on varmasti muokannut B:n maailmankuvaa. Ahdistusoireistaan on kertonut. Itseäni on mietityttänyt, mistä sen kaiken tuskan ja erolyriikat biiseihinsä ammentaa. On aika henkinen ja kiinnostunut henkimaailmasta, puhuu energioista yms. mikä minusta aivan ihanaa. Ja Pridea tukee aina kyllä kun on tilaisuus kuten kyllä kaikki bändin jäsenet. Mun mielestä B:llä näyttää olevan perinteisempää ajattelua sukupuolirooleista, mutta arvelu perustuu ihan joihinkin pikku häiveisiin haastatteluissa. Yleisesti ottaen aivan ihana arvopakkaus.
Muista bändin jäsenistä en tiedä oikein mitään. Se haastis joka tänään pyöri täällä oli kuvattu viisujen jälkeen
Juren kotona mutta taustalla näkyi sellainen perinteinen maalaus, jota on vaikea ajatella reilu parikymppisen miehen kämpille eli Jure asunee vanhemmillaan? Ei tietoa taustoista paitsi että on opiskellut kuvaajaksi alunperin jos nyt oikein muistan.
Jan kuuma matikanopiskelija, ei muuta tietoa taustoista minulla. Miten niin vähän onkin tietoa hänestä vaikka on tosi tärkeä bändin jäsen jotenkin yleisen fanituksen kannalta ?! Onko jollain kunnon Jan-muistio taustoista yms?
noh on mulla ajatuksia hänen tietystä maailmankatsomuksestaan kyllä D/s-kuvioissa mut jätän toiseen viestiin. On maininnut myös miten erotiikka on elämäntapa.
Nace, ollut pitkässä parisuhteessa ainakin ja siellä risteilyaluksella töissä. Tehnyt ison muodonmuutoksen pudottamalla paljon painoa. Nacen koulutustustaustasta B sanoi nätisti yhdessä yhdessä haastiksessa että N on ainoa joka "oikea" muusikko (kun opiskellut musiikkia / ei ole korkeakouluopintoja). En tiedä kertooko kommentti enemmän B:n luonteesta vai N:stä. Ai niin nyt muistan lisää, Nacesta oli kiva haastis tehty jonka JO subs käänsi. Hän vaikutti siinä aika pohdiskelevalta, ja epävarmuuksia oli edelleen. Oli huolissaan siitä ettei vaan JO suosio huonone hänen vuokseen ja juoksee edelleen vaan öisin koska ei painavampana kehdannut juosta päivisin. Tästä mun sydän pikkaisen särkyi. Tykkään Nacesta jotenkin kauheasti, sellainen turvahahmo ja kuvaavaa, että juuri hän lähti kuskaamaan B:tä Ljubljanaan sieltä surullisenkuuluisalta keikalta.
Mitä muuta teillä tulee mieleen bändiläisten taustoista / arvoista?