Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se hääpelleilyhän oli AV-palstan vastaisku viestien poistelijalle/poistelijoille, samoin kuin siellä oleva yhtä hulvaton The Lista. Kun ei kerran annettu keskustella mistään ilman, että viestejä poistui mielivaltaisesti poistelijan päähänpistojen mukaan, syntyi tuollainen harmiton hassutteluketju, josta siis kiitos ankeuttajille ja poistelijoille. Ainakin minä nauroin kyynelet silmissä, ja se naurun hyvää tekevä vaikutus tuntuu vielä tänäänkin.
Mä muuten yritin aloittaa av:lla tänään ”asiallista” keskustelua Jokereiden ajatuksista, arvomaailmasta, taustoista jne. No eiköhän joku poistanut viestini. Joku muukin niitä kirjoitteli ja pieni osa niistä sai jäädä, suurin osa ei. Sen lisäksi joka viestiin alkoi tulla taas tätä olette matalan tason ihmisiä. Sama kirjoittelija nähtävästi oli eilen myös tässä ketjussa (toivon, että kyseessä on vain yksi ihminen). Av:lla ei enää keskustelu näytä onnistuvan. Ei siinä auta muu kuin ryhtyä häähumuun mukaan.😂 Minusta se oli kiva, kun eilen sattui olemaan samaan aikaan ketjussa usea tällaisen älyvapaan huumorin ystävä. T: se täällä joskus kirjoitellut 3 lapsen äiti
 
Mä muuten yritin aloittaa av:lla tänään ”asiallista” keskustelua Jokereiden ajatuksista, arvomaailmasta, taustoista jne. No eiköhän joku poistanut viestini. Joku muukin niitä kirjoitteli ja pieni osa niistä sai jäädä, suurin osa ei. Sen lisäksi joka viestiin alkoi tulla taas tätä olette matalan tason ihmisiä. Sama kirjoittelija nähtävästi oli eilen myös tässä ketjussa (toivon, että kyseessä on vain yksi ihminen). Av:lla ei enää keskustelu näytä onnistuvan. Ei siinä auta muu kuin ryhtyä häähumuun mukaan. Minusta se oli kiva, kun eilen sattui olemaan samaan aikaan ketjussa usea tällaisen älyvapaan huumorin ystävä. T: se täällä joskus kirjoitellut 3 lapsen äiti
Mä taisin vastata sulle jotain ;) harmi jos kaikki muu kuin häähumu poistuu. Olen myös pari kertaa kuikuillut toiveikkaana olisiko jotain reissutietoja mutta eipä taida.
 
vierailija
Jos K olis nyt reissussa, niin luultavasti sen reissun ajan pyrkisi hämäämään, ja paljastaisi vasta jälkeenpäin. Hämäystä ois julkaista jotain Suomessa otettuja kuvia, kuten nyt on tehnyt... Oikeasti mä kyllä uskon, että jos on sinne elokuun aikana menossa, niin menee vasta ensi viikolla, se sopis jotenkin paremmin.

Ja asiasta kukkapurkkiin, mäkin nyt sitten päädyin ostamaan liput the Pikkujouluihin. Siinä kun saa ns. kolme kärpästä yhdellä iskulla, niin oli liian hyvä diili ohittaa. Yksin oon menossa, joten ois tietty kiva, jos siellä vaikka tärmäis muihin puutarhureihin.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Minusta olisi kiva pohti JOn ja myös Käärijän arvoja ja asennetta elämään. Vaikka sielu onkin 19-vuotiaan (kroppa ei), eivät nuo hääjutut jaksa kauheasti kiinnostaa.
Minä tosiaan yritin saada siitä tänään keskustelua aikaiseksi. En käsitä miksi ne viestit pitää poistaa tai miksi niihin pitää vastata ilkeästi. Oliko jollekin poikien mahdollinen liberaalinen tausta liikaa tai sanan pride käyttö? Mua kyllä kiinnostaa myös hääjututkin.🤣 Tuntuu, että sellainen henkinen väsymys katoaa hetkeksi niiden avulla. T: 3 lapsen äiti
 
vierailija
En ole koko listaa vielä kuunnellut, mutta nämä Siddhartan Lej Lej Lej ja Kripto ovat kyllä bängereitä. :) Huvittaa että kuuntelin alun perin varmaan Siddhartan omasta mielestäni huonoimman biisin ja totesin, että paska bändi.

Minä linkkasin sen Krisin perhe on liberaali -twiitin alun perin Vauvalle ja olisi kyllä kiva keskustella aiheesta enemmän, olen kyllä aika pihalla muiden Jokereiden kuin Bojanin elämästä.

- Joymuffin
 
vierailija
Mä taisin vastata sulle jotain harmi jos kaikki muu kuin häähumu poistuu. Olen myös pari kertaa kuikuillut toiveikkaana olisiko jotain reissutietoja mutta eipä taida.
Joku kirjoitti ihanan viestin Nacen paino-ongelmista. Siitä
Jos K olis nyt reissussa, niin luultavasti sen reissun ajan pyrkisi hämäämään, ja paljastaisi vasta jälkeenpäin. Hämäystä ois julkaista jotain Suomessa otettuja kuvia, kuten nyt on tehnyt... Oikeasti mä kyllä uskon, että jos on sinne elokuun aikana menossa, niin menee vasta ensi viikolla, se sopis jotenkin paremmin.

Ja asiasta kukkapurkkiin, mäkin nyt sitten päädyin ostamaan liput the Pikkujouluihin. Siinä kun saa ns. kolme kärpästä yhdellä iskulla, niin oli liian hyvä diili ohittaa. Yksin oon menossa, joten ois tietty kiva, jos siellä vaikka tärmäis muihin puutarhureihin.

-ruusuristeilijä
Mä olen menossa, mutta en ole tämän palstan vakiojäsen. Tällainen sivusta seuraaja enemminkin. Menen kyllä yhden kaverini kanssa sinne. Av:n puolelta ainakin Kukkis on menossa. Kai meidän joku merkki tosiaan täytyy laittaa, jotta tunnistamne siellä toisemme? Jos ei muuta, niin voi ohimennessään vilkuilla. Jokereiden keikalle mietin edelleen lippujen ostoa. Ostaisin kyllä, mutta en halua mennä sinne yksin. Kavereideni mielestä Jokereiden musiikki on tylsää, eivätkä he näe bändin jäseniä samalla tavalla kuin minä eli erittäin kuumina.
 
vierailija
Toi Vauva on kyllä menny vähän tylsäks. Ei mua haittaa huonot vitsit tai itseä ei niin kiinnostavat viestit, mutta toi poistelu ja siitä riitely on kyllä niin syvältä. Tulee pää kipeeks lukiessa. Häähumu oli musta ihan hauska vastaisku sille. Ainakaan kukaan ei siinä keskustelussa ollu toisille ilkeä. Muutenhan siellä on ihan kiinnostavia linkkejä ja muuta, ärsyttää tosi paljon että joku jaksaa kiusata. Oon ollu koko päivän reissussa, ja kävin nyt kurkkaamassa että olis abouttiarallaa 30 sivua kahlattavaa, että voi olla ettei jaksa. Se oliskin eka kerta tänä kesänä. 🤣

Emma
 
En ole koko listaa vielä kuunnellut, mutta nämä Siddhartan Lej Lej Lej ja Kripto ovat kyllä bängereitä. Huvittaa että kuuntelin alun perin varmaan Siddhartan omasta mielestäni huonoimman biisin ja totesin, että paska bändi.

Minä linkkasin sen Krisin perhe on liberaali -twiitin alun perin Vauvalle ja olisi kyllä kiva keskustella aiheesta enemmän, olen kyllä aika pihalla muiden Jokereiden kuin Bojanin elämästä.

- Joymuffin
Joymuffin ja 3 lapsen äiti, mua kiinnostaa tämä aihe myös (no mikäpä ei JO ja BK liittyen hehe). Rauhallinen hetki joten tyhjennän oman JO-taustat -pajatson tähän:

Kris on tosiaan jo teinistä saakka ollut aika "woke" mikä on varmaan liberaalin julkkisperheen myötä tullut. Nostaa pisteitä kyllä mulla, tykkäillyt teini-ikäisenä jo jostain feministisistä julkaisuista mikä ei tod ole ihan perussettiä kuitenkaan teinipojilla. Taidan pitää Krisiä aika vaikeastilähestyttävänä ja jännästi jotenkin jopa vähän sukupuolettomana, on sellainen haltiamainen, mutta samalla veikkaan että on oikeasti aika ihana torjuvahkon kuoren alla. Olisin näistä eniten kipsissä hänen seurassaan taatusti. En oikein pääse siitä yli että kuuma Dopamin on hänen kynästään. Mitä siellä pinnan alla oikein kytee!

Bojan kasvanut keskiluokkaisemmassa vakaan oloisessa ympäristössä ja vanhemmat olivat suhtautuneet selvästi huolestuneena pojan pääaineen vaihtoon että nytkö se lopetti opinnot kokonaan. Läheisiä tuntuvat olevan ja tosi perhekeskeisiä. Onkohan se sisko isosisko? B on jotenkin niin kuopusmainen kuin olla ja voi. Mummo mainittu haastiksissa myös läheisenä. Luultavasti B muuttanut omaan kämppään kotoa vuoden sisään ja asuu ilmeisesti Ljubljanassa. Martin-kuvio edelleen mietityttää vähän. Ihanaa että on läheinen kaveri kämppiksenä. B:n arvoista voisi tehdä kokonaisen oman viestin, pohtii syntyjä syviä selkeästi ja maailmantuskakin vähän painaa. Vanhempien tausta sotaa paenneina on varmasti muokannut B:n maailmankuvaa. Ahdistusoireistaan on kertonut. Itseäni on mietityttänyt, mistä sen kaiken tuskan ja erolyriikat biiseihinsä ammentaa. On aika henkinen ja kiinnostunut henkimaailmasta, puhuu energioista yms. mikä minusta aivan ihanaa. Ja Pridea tukee aina kyllä kun on tilaisuus kuten kyllä kaikki bändin jäsenet. Mun mielestä B:llä näyttää olevan perinteisempää ajattelua sukupuolirooleista, mutta arvelu perustuu ihan joihinkin pikku häiveisiin haastatteluissa. Yleisesti ottaen aivan ihana arvopakkaus.

Muista bändin jäsenistä en tiedä oikein mitään. Se haastis joka tänään pyöri täällä oli kuvattu viisujen jälkeen Juren kotona mutta taustalla näkyi sellainen perinteinen maalaus, jota on vaikea ajatella reilu parikymppisen miehen kämpille eli Jure asunee vanhemmillaan? Ei tietoa taustoista paitsi että on opiskellut kuvaajaksi alunperin jos nyt oikein muistan.

Jan kuuma matikanopiskelija, ei muuta tietoa taustoista minulla. Miten niin vähän onkin tietoa hänestä vaikka on tosi tärkeä bändin jäsen jotenkin yleisen fanituksen kannalta ?! Onko jollain kunnon Jan-muistio taustoista yms? 😁 noh on mulla ajatuksia hänen tietystä maailmankatsomuksestaan kyllä D/s-kuvioissa mut jätän toiseen viestiin. On maininnut myös miten erotiikka on elämäntapa.

Nace, ollut pitkässä parisuhteessa ainakin ja siellä risteilyaluksella töissä. Tehnyt ison muodonmuutoksen pudottamalla paljon painoa. Nacen koulutustustaustasta B sanoi nätisti yhdessä yhdessä haastiksessa että N on ainoa joka "oikea" muusikko (kun opiskellut musiikkia / ei ole korkeakouluopintoja). En tiedä kertooko kommentti enemmän B:n luonteesta vai N:stä. Ai niin nyt muistan lisää, Nacesta oli kiva haastis tehty jonka JO subs käänsi. Hän vaikutti siinä aika pohdiskelevalta, ja epävarmuuksia oli edelleen. Oli huolissaan siitä ettei vaan JO suosio huonone hänen vuokseen ja juoksee edelleen vaan öisin koska ei painavampana kehdannut juosta päivisin. Tästä mun sydän pikkaisen särkyi. Tykkään Nacesta jotenkin kauheasti, sellainen turvahahmo ja kuvaavaa, että juuri hän lähti kuskaamaan B:tä Ljubljanaan sieltä surullisenkuuluisalta keikalta.

Mitä muuta teillä tulee mieleen bändiläisten taustoista / arvoista? 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Joymuffin ja 3 lapsen äiti, mua kiinnostaa tämä aihe myös (no mikäpä ei JO ja BK liittyen hehe). Rauhallinen hetki joten tyhjennän oman JO-taustat -pajatson tähän:

Kris on tosiaan jo teinistä saakka ollut aika "woke" mikä on varmaan liberaalin julkkisperheen myötä tullut. Nostaa pisteitä kyllä mulla, tykkäillyt teini-ikäisenä jo jostain feministisistä julkaisuista mikä ei tod ole ihan perussettiä kuitenkaan teinipojilla. Taidan pitää Krisiä aika vaikeastilähestyttävänä ja jännästi jotenkin jopa vähän sukupuolettomana, on sellainen haltiamainen, mutta samalla veikkaan että on oikeasti aika ihana torjuvahkon kuoren alla. Olisin näistä eniten kipsissä hänen seurassaan taatusti. En oikein pääse siitä yli että kuuma Dopamin on hänen kynästään. Mitä siellä pinnan alla oikein kytee!

Bojan kasvanut keskiluokkaisemmassa vakaan oloisessa ympäristössä ja vanhemmat olivat suhtautuneet selvästi huolestuneena pojan pääaineen vaihtoon että nytkö se lopetti opinnot kokonaan. Läheisiä tuntuvat olevan ja tosi perhekeskeisiä. Onkohan se sisko isosisko? B on jotenkin niin kuopusmainen kuin olla ja voi. Mummo mainittu haastiksissa myös läheisenä. Luultavasti B muuttanut omaan kämppään kotoa vuoden sisään ja asuu ilmeisesti Ljubljanassa. Martin-kuvio edelleen mietityttää vähän. Ihanaa että on läheinen kaveri kämppiksenä. B:n arvoista voisi tehdä kokonaisen oman viestin, pohtii syntyjä syviä selkeästi ja maailmantuskakin vähän painaa. Vanhempien tausta sotaa paenneina on varmasti muokannut B:n maailmankuvaa. Ahdistusoireistaan on kertonut. Itseäni on mietityttänyt, mistä sen kaiken tuskan ja erolyriikat biiseihinsä ammentaa. On aika henkinen ja kiinnostunut henkimaailmasta, puhuu energioista yms. mikä minusta aivan ihanaa. Ja Pridea tukee aina kyllä kun on tilaisuus kuten kyllä kaikki bändin jäsenet. Mun mielestä B:llä näyttää olevan perinteisempää ajattelua sukupuolirooleista, mutta arvelu perustuu ihan joihinkin pikku häiveisiin haastatteluissa. Yleisesti ottaen aivan ihana arvopakkaus.

Muista bändin jäsenistä en tiedä oikein mitään. Se haastis joka tänään pyöri täällä oli kuvattu viisujen jälkeen Juren kotona mutta taustalla näkyi sellainen perinteinen maalaus, jota on vaikea ajatella reilu parikymppisen miehen kämpille eli Jure asunee vanhemmillaan? Ei tietoa taustoista paitsi että on opiskellut kuvaajaksi alunperin jos nyt oikein muistan.

Jan kuuma matikanopiskelija, ei muuta tietoa taustoista minulla. Miten niin vähän onkin tietoa hänestä vaikka on tosi tärkeä bändin jäsen jotenkin yleisen fanituksen kannalta ?! Onko jollain kunnon Jan-muistio taustoista yms? noh on mulla ajatuksia hänen tietystä maailmankatsomuksestaan kyllä D/s-kuvioissa mut jätän toiseen viestiin. On maininnut myös miten erotiikka on elämäntapa.

Nace, ollut pitkässä parisuhteessa ainakin ja siellä risteilyaluksella töissä. Tehnyt ison muodonmuutoksen pudottamalla paljon painoa. Nacen koulutustustaustasta B sanoi nätisti yhdessä yhdessä haastiksessa että N on ainoa joka "oikea" muusikko (kun opiskellut musiikkia / ei ole korkeakouluopintoja). En tiedä kertooko kommentti enemmän B:n luonteesta vai N:stä. Ai niin nyt muistan lisää, Nacesta oli kiva haastis tehty jonka JO subs käänsi. Hän vaikutti siinä aika pohdiskelevalta, ja epävarmuuksia oli edelleen. Oli huolissaan siitä ettei vaan JO suosio huonone hänen vuokseen ja juoksee edelleen vaan öisin koska ei painavampana kehdannut juosta päivisin. Tästä mun sydän pikkaisen särkyi. Tykkään Nacesta jotenkin kauheasti, sellainen turvahahmo ja kuvaavaa, että juuri hän lähti kuskaamaan B:tä Ljubljanaan sieltä surullisenkuuluisalta keikalta.

Mitä muuta teillä tulee mieleen bändiläisten taustoista / arvoista?
Olen missannut ne linkit Krisin feminismi-tykkäyksiin, jotka Twitterissäkin mainittiin, olisi kiva nähdä. :) Hän on ilmeisesti kemian alan insinööri kuten eräs perheenjäsenenikin on. Dopamin ei aiemmin iskenyt yhtään, mutta nykyään kuuntelen Belgrad-versiota lähes päivittäin.

Minusta tuntuu kuin Bojan vähän esittäisi noita sukupuoliroolijuttuja, että vaikuttaisi heterommalta. Toki tämä on omaa teoriaani ja ehkä hänellä on aidosti heteronormatiivisia asenteita tarttunut ympäristöstä. Epäilen myös "erolyriikoiden" olevan todellisuudessa enemmän onneton rakkaus/ihastus -lyriikoita ylipäätään, toki tämäkin ihan spekua. On myös kiinnostavaa miten usein sanotaan, että B on hyvin yksityinen eikä puhu paljon asioistaan julkisuudessa, mutta minusta erilaisista ongelmistaan ja "vioistaan" puhunut yllättävänkin paljon. Henkimaailmakiinnostus on kyllä jännä lääkärivanhempien lapsena, voi kylla olla tullut mummolta (tuntuu että useimmilla Itä-Eurooppa-kavereillani uskonnolliset ja henkiset vaikutteet ovat tulleet mummoilta). Martin ilmeisesti kämppiksenä vain kesän, kun arveltu opiskelevan yhä Lontoossa?

Jan on ilmeisesti useamman kerran heittänyt jotain sukupuolineutraaleja kommentteja romantiikkakysymyksiin.

Nace tuntui minusta ennen itselleni etäiseltä, eikä hänen ulkonäkönsä kauheasti vetoa minuun, mutta nyt kun olen nähnyt enemmän klippejä ja haastiskommentteja hänen huolehtivasta ja lämpimästä puolestaan ja tuntuu paljon sympaattisemmalta, minulla taisi olla väärä käsitys.

- Joymuffin
 
vierailija
Niin - SINUN mielestäsi se oli huonoa. Moni tännekin kirjoitti nauraneensa illalla vedet silmissä. Kuten muutama on jo edellä hyvin sanoittanutkin, huumoria ja huumorintajuja on moneen lähtöön, eikä niitä oikein voi keskenään arvottaa. Saati vetää niiden perusteella johtopäätöksiä ihmisen älykkyydestä, koulutustasosta tai yhtään mistään muustakaan.

Eilen Vauvalle sattui tarpeeksi ihmisiä, joilla huumorintajut osui yksiin ja tuloksena oli joukkohepuli, johon osallistuin itsekin. Oli hulvatonta! Ymmärrän silti, etteivät kaikki siitä nauttineet, mutta en minäkään jaksa innostua kaikista sinne tai tänne kirjoitetuista jutuista. Ne voi onneksi silloin vaan skipata. Sen sijaan sitä älytöntä viestienpoistelua en ymmärrä ollenkaan. Live and let live.

-Suviruusu
Kaksi kirjoitti omaavansa niin huonon huumorintajun, että piti sitä lapsellista kaakatusta hauskana. Itseltäni se pilasi kyllä koko ketjuun osallistumisen enää ihan täysin. Säälin melkein ihmisiä, joista on hedelmällistä käyttää moiseen aikaansa. Tämän shippauksen ymmärrän kyllä ja sen, että osa toivoisi ihan oikeasti näkevänsä poikien välillä jotain vielä.
En myöskään ymmärrä sitä, mikseivät ihmiset voineet tehdä omalle leikilleen omaa ketjua ja olla häiritsemättä niitä, jotka eivät halua tuollaista vain heihin keskustelijoihin itseensä itsekeskeisesti liittyvää läpändeerusta lukea.
 
vierailija
Jerellä on joku quiet mode päällä Igssä, näkyy sellainen kuu profiilikuvan vieressä ja siinä missä lukisi online/paikalla X minuuttia sitten lukee ”in quiet mode”. En tiedä näkyykö kaikilla mutta ilmeisesti ainakin jos on käynyt keskustelua Jn kanssa. Google kertoi että ominaisuus hiljentää ilmoitukset Igstä valitsemaltasi ajalta. Ihana että älynnyt laittaa tuollaisen päälle, en ymmärrä miten jaksaa kaikki ne ilmoitukset mitä sille varmasti satelee ylipäätään.
 
vierailija
Kiitoksia näistä Jokereiden taustojen pohdinnoista. Itselle he ovat jääneet hieman tuntemattomammiksi Bojania lukuun ottamatta, ja nyt tuntuukin siltä, että 'tunnen' heidät hieman paremmin. :)

Ja onpa hyvä, että Jere rajoittaa ig-viestejä, niitä varmasti tulvii aivan jatkuvasti. Se saattaa myös kertoa siitä, että somekontenttia ei nyt keikkatauon aikana tule, ja se on ihan ok. Voin hyvillä mielin kuvitella että on matkustanut B:n luokse pötköttelemään. 😁
 
vierailija
Mä muuten yritin aloittaa av:lla tänään ”asiallista” keskustelua Jokereiden ajatuksista, arvomaailmasta, taustoista jne. No eiköhän joku poistanut viestini. Joku muukin niitä kirjoitteli ja pieni osa niistä sai jäädä, suurin osa ei. Sen lisäksi joka viestiin alkoi tulla taas tätä olette matalan tason ihmisiä. Sama kirjoittelija nähtävästi oli eilen myös tässä ketjussa (toivon, että kyseessä on vain yksi ihminen). Av:lla ei enää keskustelu näytä onnistuvan. Ei siinä auta muu kuin ryhtyä häähumuun mukaan. Minusta se oli kiva, kun eilen sattui olemaan samaan aikaan ketjussa usea tällaisen älyvapaan huumorin ystävä. T: se täällä joskus kirjoitellut 3 lapsen äiti
Ei ollut sama ihminen. Minä kannatan siellä nimenomaan järkevää keskustelua, ja poistatin sitä maanista tyhmää läppää, ennen kylläkin hääkeskusteluja.
 
Jerellä on joku quiet mode päällä Igssä, näkyy sellainen kuu profiilikuvan vieressä ja siinä missä lukisi online/paikalla X minuuttia sitten lukee ”in quiet mode”. En tiedä näkyykö kaikilla mutta ilmeisesti ainakin jos on käynyt keskustelua Jn kanssa. Google kertoi että ominaisuus hiljentää ilmoitukset Igstä valitsemaltasi ajalta. Ihana että älynnyt laittaa tuollaisen päälle, en ymmärrä miten jaksaa kaikki ne ilmoitukset mitä sille varmasti satelee ylipäätään.
Ohoh. Mulle ei näy (se on tykännyt joskus mun keikkapostauksesta joten dmistä saan kyllä "keskustelun" auki mutta ei näy mittii). En löydä myöskään omasta igsta miten tollasen quiet moden saa päälle.
Mistähän asti sillä on ollu tuo? MIKSI AJATTELIN HETI että se on Sloveniassa quiet modessa 🫠🫠🫠
 
vierailija
Olen missannut ne linkit Krisin feminismi-tykkäyksiin, jotka Twitterissäkin mainittiin, olisi kiva nähdä. Hän on ilmeisesti kemian alan insinööri kuten eräs perheenjäsenenikin on. Dopamin ei aiemmin iskenyt yhtään, mutta nykyään kuuntelen Belgrad-versiota lähes päivittäin.

Minusta tuntuu kuin Bojan vähän esittäisi noita sukupuoliroolijuttuja, että vaikuttaisi heterommalta. Toki tämä on omaa teoriaani ja ehkä hänellä on aidosti heteronormatiivisia asenteita tarttunut ympäristöstä. Epäilen myös "erolyriikoiden" olevan todellisuudessa enemmän onneton rakkaus/ihastus -lyriikoita ylipäätään, toki tämäkin ihan spekua. On myös kiinnostavaa miten usein sanotaan, että B on hyvin yksityinen eikä puhu paljon asioistaan julkisuudessa, mutta minusta erilaisista ongelmistaan ja "vioistaan" puhunut yllättävänkin paljon. Henkimaailmakiinnostus on kyllä jännä lääkärivanhempien lapsena, voi kylla olla tullut mummolta (tuntuu että useimmilla Itä-Eurooppa-kavereillani uskonnolliset ja henkiset vaikutteet ovat tulleet mummoilta). Martin ilmeisesti kämppiksenä vain kesän, kun arveltu opiskelevan yhä Lontoossa?

Jan on ilmeisesti useamman kerran heittänyt jotain sukupuolineutraaleja kommentteja romantiikkakysymyksiin.

Nace tuntui minusta ennen itselleni etäiseltä, eikä hänen ulkonäkönsä kauheasti vetoa minuun, mutta nyt kun olen nähnyt enemmän klippejä ja haastiskommentteja hänen huolehtivasta ja lämpimästä puolestaan ja tuntuu paljon sympaattisemmalta, minulla taisi olla väärä käsitys.

- Joymuffin
Mitä sukupuoliroolijuttuja Bojan esittää?
 
Ei ollut sama ihminen. Minä kannatan siellä nimenomaan järkevää keskustelua, ja poistatin sitä maanista tyhmää läppää, ennen kylläkin hääkeskusteluja.
Kyllä kai tässä itse kukakin kannattaa juuri itselleen mieluista keskustelua. Viestien liputtaminen poistettavaksi on kuitenkin tarkotettu asiattomuuksien ja laittomuuksien ilmiantamiseen eikä keskustelun ohjailuun omien mieltymysten mukaiseksi.
 
vierailija
Ei ollut sama ihminen. Minä kannatan siellä nimenomaan järkevää keskustelua, ja poistatin sitä maanista tyhmää läppää, ennen kylläkin hääkeskusteluja.
Ymmärrötköhän itse ollenkaan, miten noloa ja törkeää tuo käytöksesi on? Minkään keskustelupalstan säännöissä ei kielletä hauskanpitoa. Keskustelun sabotointi eri muodoissaan sen sijaan on kiellettyä, vaikka alunperin kenellekään sääntöjen laatijalle ei ole varmasti tullut mieleenkään tuollainen onneton bugi/ominaisuus, joka mahdollistaa toisten keskustelijoiden viestien poistamisen ilman mitään asiallista perustetta.
 
vierailija
Ohoh. Mulle ei näy (se on tykännyt joskus mun keikkapostauksesta joten dmistä saan kyllä "keskustelun" auki mutta ei näy mittii). En löydä myöskään omasta igsta miten tollasen quiet moden saa päälle.
Mistähän asti sillä on ollu tuo? MIKSI AJATTELIN HETI että se on Sloveniassa quiet modessa 🫠🫠🫠
Siis ei mullakaan näy, mitä? Mistä saa keskustelun auki, mikä dm? Onko se se "viesti"-painike? Toivottavasti on vain oppinut tauolleen uuden tavan olla rauhassa, eikä ole missään Sloveniassa nyt.
 
vierailija
Ohoh. Mulle ei näy (se on tykännyt joskus mun keikkapostauksesta joten dmistä saan kyllä "keskustelun" auki mutta ei näy mittii). En löydä myöskään omasta igsta miten tollasen quiet moden saa päälle.
Mistähän asti sillä on ollu tuo? MIKSI AJATTELIN HETI että se on Sloveniassa quiet modessa 🫠🫠🫠
Näköjään Twitterissäkin joku huomannut, näyttää siis tältä

Pitääköhän olla ”keskustellut” että näkee tuon, kun myös sen että J on paikalla näkee vasta kun molemmat ovat kirjoittaneet viestiä? En kyllä itsekään löytänyt miten tuon saa päälle, oiskohan joku verified-tilin ominaisuus? 🤔 Jere siis joskus kommentoi jotain tarinaani jonka vuoksi nään milloin hän on paikalla, ja ainakin eilen vielä näkyi vihreätä palloa siinä ylhäällä keskusteluvalikossa.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina

Yhteistyössä