vierailija
No miksi ne ei ois nousseet, jos se on kerta totuus? Oot kompastumassa omaan näppäryyteesi nyt.Niin no, miten ne kortitkin nousivat täysin sen mukaisesti?
No miksi ne ei ois nousseet, jos se on kerta totuus? Oot kompastumassa omaan näppäryyteesi nyt.Niin no, miten ne kortitkin nousivat täysin sen mukaisesti?
älä jaksa trolli mene nukkumaan jaksat herää taas aamulla virkeenä trollailleeNo miksi ne ei ois nousseet, jos se on kerta totuus? Oot kompastumassa omaan näppäryyteesi nyt.
No, nostelepa sinä kortit jonkin faktaksi tietämäsi asian suhteen. Voit sitten katsoa, osuvatko noin hyvin.No miksi ne ei ois nousseet, jos se on kerta totuus? Oot kompastumassa omaan näppäryyteesi nyt.
Tää oli kiinnostava reflektio, todellakin sulla ollut siis hyvin samanlainen tilanne, ja uskon että vaikea on tehdä lopullista ratkaisua, kun joutuu päättämään kenelle tuottaa pettymyksen. Että ei ehkä nyt ihan lähiaikoina nähdä Jltä lopullista ratkaisua.Kiitos taas kerran Tarotar!! Nämä sinun luentasi ovat kyllä minulle polttoainetta tässä shippialuksessa. Ja minä olen tosiaan yksi niistä, joka piti tätä harmittomana hömppänö. Jännä kyllä en edelleenkään haluaisi missään nimessä luentaa itselleni, mutta nämä K&B luennat ovat olleet niin rationaalisia ja järkeenkäypiä, että pakko näihin on jollain tasolla uskoa. Olet kyllä todella taitava ja ihailen osaamistasi tai en edes tiedä miksi sitä tässä kutsutaan.
Pakko nostaa luennasta tämä, kun täällä olikin jo aiheesta keskustelua. Muistan niin selkeästi kun olin itse vastaavanlaisessa tilanteessa, ihastuneena (varattuna) elämäni ensimmäistä kertaa samaa sukupuolta olevaan. Se hämmennys on suuri ja tunne niin voimakas, että se piti tiukasti otteessaan vaikka elämän realiteetit oli vahvasti läsnä, olin naimisissa ja pienten lasten äiti. Olin juuri se tämän tarinan J, joka ei olisi halunnut loukata ketään, mutta päättämättömyydelläni loukkasin lopulta kaikkia ja se lopullisen päätöksen teko vaati sen, että ihastukseni lateli minulle ehdon mihin asti oli valmis minua odottamaan. Jos päätös olisi jäönyt minun tehtäväksi olisin luultavasti edelleen pähkäilemässä mitä tehdä (tapauksesta on yli 10v). Eli voin ymmärtää Jtä täysin, miten tilanne voi olla hankala ja kuinka mieluummin ei ajattele kokon asiaa vaan pakenee, uppoutuu töihin ja toivoo, että tilanne ratkeaisi itsestään.
Tässä tarinassa emme tietty edelleenkään tiedä varmaksi, mitkä J todelliset tunteet ovat (onko romanttisesti rakastunut Bhen, toivooko, että voisivat olla yhdessä pariskuntana), muuta kuin että vahvoja tunteita ON!! Toivoisin niin paljon, että J pääsisi selville omista tunteistaan ja jos se on B, jonka haluaa niin myös uskaltaisi ottaa rohkean askeleen hypätä kohti tuntematonta, ihan jo kaikkien osapuolien vuoksi.
A
Vitsit haluaisin kuulla siitä viis -kappaleen, vaikka sen sanoitukset eivät niin ajankohtaiset olekaan. Ja siis en ole Kaivolla. Mut kummiskin!Kaivohuoneen stoorissa K sanoo et tänää vetää semmosia biisejä joita ei oo aiemmin vetäny
Minähän en ole tarot-lukija. En ymmärrä pointtiasi ollenkaan, tosin ei sulla muuta pointtia taidakaan olla kuin kylvää eripuraa täällä, joten itse en enää kommentoi sun viestejä.No, nostelepa sinä kortit jonkin faktaksi tietämäsi asian suhteen. Voit sitten katsoa, osuvatko noin hyvin.
Lopullinen ratkaisu terminä viittaa johonkin suht ikävään. Vähän häiritsee nähdä tässä yhteydessä.Tää oli kiinnostava reflektio, todellakin sulla ollut siis hyvin samanlainen tilanne, ja uskon että vaikea on tehdä lopullista ratkaisua, kun joutuu päättämään kenelle tuottaa pettymyksen. Että ei ehkä nyt ihan lähiaikoina nähdä Jltä lopullista ratkaisua.
0.00 muistaakseniMoneltako se keikka siis alkaa vai alkoiko jo?
Malediivi ajoista oli ainakin aiemmin puhettaSama täällä, onko tulevista luennoista tietoa?
toi jankkaaja trolli ei taida ymmärtää käsitettä totuus "miksi kortit sopii näin hyvin nykytilanteeseen, miksi kaikki täsmää, tämä on huijausta" xDNo miksi ne ei ois nousseet, jos se on kerta totuus? Oot kompastumassa omaan näppäryyteesi nyt.
Oliko toi sun kommentti nyt ihan välttämätön? Eihän tänne voi kirjoittaa enää mitään, kun kaikkeen takerrutaan... Lopullinen PÄÄTÖS sitten, voi tsiisös.Lopullinen ratkaisu terminä viittaa johonkin suht ikävään. Vähän häiritsee nähdä tässä yhteydessä.
TämäNoista luennoista on tullu myös sellasia yksityiskohtia ilmi mitä ei muut ole missään ehdotellu joten en osta totakaan että luennat on muka vaan meidän teorioiden yllyttämiä.
Päinvastoin, ymmärrän hyvin. Tarot-luennassa vaan ei yleensä oteta omiin fiiliksiin sopivia kortteja ja tulkita niitä, mille tämä minusta nyt vain vaikuttaa, vaan kortit nostetaan näkemättä niitä. Oudon sopivia kortteja on tullut peräjälkeensä.toi jankkaaja trolli ei taida ymmärtää käsitettä totuus "miksi kortit sopii näin hyvin nykytilanteeseen, miksi kaikki täsmää, tämä on huijausta" xD
En häntä, vaan selvännäkijöitä, joista osa käyttää tarot-kortteja.Pelkkä toi että sanoit tarot lukijaa aiemmin selvänäkijäksi kertoo ettet tiedä tästä aiheesta yhtään mitään. tulit vaan jodelista pätemään.
No mä en kyl ymmärrä et mitä nautintoa Tarotar siitä sais et valehtelis tuntemattomille ihmisille. Ja eiköhän sun mielipitees oo tullu jo selväks ni voit palata muihin hommiin.Päinvastoin, ymmärrän hyvin. Tarot-luennassa vaan ei yleensä oteta omiin fiiliksiin sopivia kortteja ja tulkita niitä, mille tämä minusta nyt vain vaikuttaa, vaan kortit nostetaan näkemättä niitä. Oudon sopivia kortteja on tullut peräjälkeensä.
Me kun näistä luennoista tykätään, niin jospa sinä teet seuraavan? Saat äänesi kuuluviin.Päinvastoin, ymmärrän hyvin. Tarot-luennassa vaan ei yleensä oteta omiin fiiliksiin sopivia kortteja ja tulkita niitä, mille tämä minusta nyt vain vaikuttaa, vaan kortit nostetaan näkemättä niitä. Oudon sopivia kortteja on tullut peräjälkeensä.
Ei sais niin paljon ihastelua, jos korteista tulisi jotain outoa? En minä tiedä. Sanoin vain, miltä minusta tuntuu, millaisen vaikutelman itse sain.No mä en kyl ymmärrä et mitä nautintoa Tarotar siitä sais et valehtelis tuntemattomille ihmisille. Ja eiköhän sun mielipitees oo tullu jo selväks ni voit palata muihin hommiin.
En omista tarot-kortteja.Me kun näistä luennoista tykätään, niin jospa sinä teet seuraavan? Saat äänesi kuuluviin.