vierailija
Jos ovat udelleet laskettua aikaa niin olen sanonut esim. Kesän jälkeen. Kysymys on yleensä, miten et tiedä sitä tms. Kun ei sillä lasketulla ajalla ole merkitystä sen kummemmin ja näin sanoi neuvolassakin, kun kelan papereihin joutui jotain laittamaan.
Mietin ensin, että käyn yksityisellä kätilöllä hakemassa todistuksen, mutta kun se lähin oli 2,5 h päässä niin siksi valitsin 10 min matkan ennemmin. Kyllä ehdin kysellä jo kätilöltä miten on.
Olisi mukava kulkea saman henkisen kanssa kanssa samaa matkaa jakuulla toisen valinnoista ym. Tosiaan se 98 - 99 % tekee ns. Ohjeiden mukaan kun taas se 1% on omantiensä kulkijoita.
mulla on tänne nimimerkkikin jos haluat vieras vaihtaa ajatuksia tai kanssakulkijan
Mulla ei oo tänne nimimerkkiä. miten me pystyttäis yv:tä laittamaan? kyllähän sitä tietenki yksin on omalla polulla, kun on päättänyt olla hiljaa eikä kertoa ihmisille totuutta. Muutaman ihmettelevän kysymyksen olen saanut, just lähinnä koskien laskettua aikaa, mutta oon jotain ympäripyöreää vastannu. Ite oon lasketusta ajasta heittäny sinne päin arviota siksikään en oo sanonu tarkkaa päivää että saa olla omassa kuplassa viimeiset viikot. Ollaan valittu kotisynnytys ja kätilö tulee paikalle.. kätilöltä sain myös raskaustodistuksen. Luultavasti sulle olis voinu kätilö etänä tehä sen, mut säästit siinä muutaman kympin ku hait neuvolasta sen. Olen kuunnellut vapaa synnytys suomi podcasteja. Niitä kannattaa oikeesti jokaisen kuunnella, olipa sun mielipide villistä raskaudesta ja kotisynnytyksistä mitä tahansa. Niistä varmasti saa moneen kysymyksiin vastauksia.