Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun J viimeisimmässä stoorissaan näkyvästi julistaa, että "nyt aion pötköttää", niin mulle tuli ihan sellaiset vibat, että mitä jos se nyt tässä välissä sitten kuitenkin kävis B:n luona silleen huomaamattomasti... Vaikka elokuuta oon tähän mennessä veikannut vierailulle. Just a thought. Vaikka varmaan enemmän tarviskin vaan pötköttelyä kuin matkustamusta, eli epätodennäköinen skenaario varmaan tämä, mutta silti mulla on sellanen olo, että saattais yllättää.
Jäi sanomatta että tässä mun teoriassa siis J ois jo Sloveniassa ja Paavo Pesusieni selittyisi sillä 😁
 
vierailija
Kun J viimeisimmässä stoorissaan näkyvästi julistaa, että "nyt aion pötköttää", niin mulle tuli ihan sellaiset vibat, että mitä jos se nyt tässä välissä sitten kuitenkin kävis B:n luona silleen huomaamattomasti... Vaikka elokuuta oon tähän mennessä veikannut vierailulle. Just a thought. Vaikka varmaan enemmän tarviskin vaan pötköttelyä kuin matkustamusta, eli epätodennäköinen skenaario varmaan tämä, mutta silti mulla on sellanen olo, että saattais yllättää.
No ei ole mennyt. Ei se plektran nimeäminen suomen kielisellä lastensarjahahmolla nyt sentään niin iso teko ollut, että siihen olisi vaadittu K:ta Sloveniassa. Ja kun sanoi, että aikoo pötköttää, niin se lienee viesti siitä, että aikoo levätä. On saanut varmaan tosi paljon palautetta siitä, että muistaa pitää huolta omasta jaksamisestaan. Mun silmissä kyllä K jotenkin vähintään vihjailisi, jos vaikka olisikin menossa yksityisesti visiitille Sloveniaan. Antaisi ihan vähän ymmärtää.
 
vierailija
Kun J viimeisimmässä stoorissaan näkyvästi julistaa, että "nyt aion pötköttää", niin mulle tuli ihan sellaiset vibat, että mitä jos se nyt tässä välissä sitten kuitenkin kävis B:n luona silleen huomaamattomasti... Vaikka elokuuta oon tähän mennessä veikannut vierailulle. Just a thought. Vaikka varmaan enemmän tarviskin vaan pötköttelyä kuin matkustamusta, eli epätodennäköinen skenaario varmaan tämä, mutta silti mulla on sellanen olo, että saattais yllättää.
Mulle tuli sama mieleen heti, kun näin storyn.

Mango
 
vierailija
Mä en myöskään usko, et K ois menossa nyt mihinkään. Kallistun sen teorian kannalle, että K:lle on tullut faneilta huolestuneita viestejä, ja siksi hän laittoi oikein tarinaansa, että pötköttelee nyt.

Olen kyllä enemmän kuin mielelläni väärässä tässä, jos sitten osoittautuisikin, että K kipaisikin Sloveniaan tässä välissä 🤪

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Älä viitsi puhua tuollaista pas***, kun et edes tunne kyseistä ihmistä. Jesse on mitä ihanin ja reiluin ihminen. Hän ei todellakaan ajattele noin mustavalkoisesti, vaan on mitä avoimin ja suvaitsevaisin ihminen. Otti B:n heti avosylin vastaan, joten lopeta tuollainen valehtelu. Miettikää vähän, että mitä täällä muista ihmisistä kirjoitatte. He ovat oikeita ja tuntevia ihmisiä. Älä unohda sitä, vaikka tykkäätkin jauhaa peetä.
Tosi ihanaa, jos tilanne on ollut oikeasti tämä. Kyllähän Jesse ihan jees-tyypiltä vaikuttaakin.

Mitä tarkoittaa, että otti B:n avosylin vastaan? Mihin? Kaveriporukkaanko?
 
vierailija
No ei ole mennyt. Ei se plektran nimeäminen suomen kielisellä lastensarjahahmolla nyt sentään niin iso teko ollut, että siihen olisi vaadittu K:ta Sloveniassa. Ja kun sanoi, että aikoo pötköttää, niin se lienee viesti siitä, että aikoo levätä. On saanut varmaan tosi paljon palautetta siitä, että muistaa pitää huolta omasta jaksamisestaan. Mun silmissä kyllä K jotenkin vähintään vihjailisi, jos vaikka olisikin menossa yksityisesti visiitille Sloveniaan. Antaisi ihan vähän ymmärtää.
Ehkä Paavo kertoo vain siitä, että yhteydet pelaavat ja viestit kulkevat. Joku saanut plektran, toinen idean, että kysytään Jereltä, mikä tää hahmo on suomeksi. Ei kun viesti menemään ja paluuna tulee Paavo Pesusieni.

Ja Paavo sekoittaa meidän pienet päämme. Toki kertoisi siitä, että Suomi on porukalle tärkeä. Siitä tietenkin olemme onnellisia.
 
vierailija
Joo, onhan Suomi törkeä kun neljä keikkaa tulossa, Ruotsiin vain yksi. Kumpa J taustajoukkoineen tai warnerin porukat tai jotkut järkkisivät kivaa ohjelmaa Jokereille keikkojen väliin että olis rento ja hauska vierailu ja tulisivat jouluna uudestaan 💕
 
vierailija
Joo, onhan Suomi törkeä kun neljä keikkaa tulossa, Ruotsiin vain yksi. Kumpa J taustajoukkoineen tai warnerin porukat tai jotkut järkkisivät kivaa ohjelmaa Jokereille keikkojen väliin että olis rento ja hauska vierailu ja tulisivat jouluna uudestaan
Oi, on kyllä kiva ajatus ja tosiaan toivotaan! Ja sinne kivaan ohjelmaan tarvitaan kyllä yks tietty paikallisopas sitten mukaan. Ja välissä pitää vähän pötköttää ettei tule liian stressaavaa 😍
 
vierailija
Toi stud farm ohjelmanumerona oli kyllä huippu! 😊 Nimeään myöten. Mitähän kivaa nähtävää bändille voisi Suomesta suositella? Suomenlinna nyt ainakin! Tai joku muu merellinen juttu, vähän rauhallisempi ihmismäärältään, ehkä?
 
vierailija
Toi stud farm ohjelmanumerona oli kyllä huippu! Nimeään myöten. Mitähän kivaa nähtävää bändille voisi Suomesta suositella? Suomenlinna nyt ainakin! Tai joku muu merellinen juttu, vähän rauhallisempi ihmismäärältään, ehkä?
Merellistä Helsinkiä olisi kiva esitellä. Ja
Turussa jokirantaa pitkin kävely kauniina syyspäivänä olisi kyllä ihana. Miten ne mahtaa matkustaa, tuleeko keikkabussi mukana laivalla yli vai yöpyyköhän hotellissa? Jokilaivalla voisi myös pistäytyä, ne ovat kivoja myös Turussa. Tampereella mustamakkara-tasting? 😅
 
vierailija
Kysymys Tavastiaa tunteville, miten sinne tulee artistit, joutuuko ne tulemaan siitä etuovesta vai onko joku muu takasisäänkäynti? Eli onko mahkuja nähdä pojat kun ne saapuu / lähtee? Mihin keikkabussit yleensä jää? Miettikää mikä sekoominen jos näkyisi myös että K saapuu. Huh alkaa jännittää syyskuu jo.
 
vierailija
Merellistä Helsinkiä olisi kiva esitellä. Ja
Turussa jokirantaa pitkin kävely kauniina syyspäivänä olisi kyllä ihana. Miten ne mahtaa matkustaa, tuleeko keikkabussi mukana laivalla yli vai yöpyyköhän hotellissa? Jokilaivalla voisi myös pistäytyä, ne ovat kivoja myös Turussa. Tampereella mustamakkara-tasting?
Voisivat yöpyä Turussa hotellissa, kun minäkin. 😂 ❤ No ei vaan. Varmaan suosivat jotain budjettivaihtoehtoja, tai ainakin tähän asti on tainnut olla niin.
 
vierailija
Merellistä Helsinkiä olisi kiva esitellä. Ja
Turussa jokirantaa pitkin kävely kauniina syyspäivänä olisi kyllä ihana. Miten ne mahtaa matkustaa, tuleeko keikkabussi mukana laivalla yli vai yöpyyköhän hotellissa? Jokilaivalla voisi myös pistäytyä, ne ovat kivoja myös Turussa. Tampereella mustamakkara-tasting?
Laivamatkahan olisi varmasti elämys, varsinkin, jos menisivät jompaankumpaan suuntaan päivälaivalla esim. Kapellskär-Naantali. Sellaisia maisemia ei muualla näe.
Voi olla tietenkin haaste aikataulullisesti.
Mutta jos bussilla reissaavat. Näkeehän iltalaivallakin toki kaunista saaristoa molempiin suuntiin :)
 
vierailija
Täällä yksi sieltä suunnalta. Millaista majapaikkaa haluat, budjetti vai panostus? Ihan Logomon vieressä ei ole mitään, mutta uuden rautatiesillan yli pääsee kätevästi keskustan puolelle jossa on paljon hotelleja. Lähin (kiva) taitaa olla Seurahuone joka on rempattu vastikään. Sitten vielä lähempänä on itse asiassa Omenahotelli jos se on vielä pystyssä. Torin laidalta löytyy uusi Börs joka on varmaan myös kallis. Humalistonkadulla (kävelykatu myös kätevästi Logomosta tullessa) on Scandic Plaza, jossa UMK-jengi vaikutti yöpyvän. Ai niin, onhan Logomon läheisyydessä myös Hesehotelli 😅 huoltsikan ja bussiaseman yhteydessä. Hieman karu vaihtoehto ehkä. Hesasta päin jos tulee junalla pitää muistaa että junat jää Kupittaalle ratarempan vuoksi eikä siis päägautatieasemalle joka ois Logomon vieressä ja sieltä Kupittaalta on jokunen kilsa matkaa. En silloin keikan jälkeen lähtisi sinne päin enää hotellille vaan seuraavana päivänä sit vasta eli ottaisin hotellin mieluummin keskustasta. Sori vähän sekava sepustus, voin neuvoa kyllä lisää. 😊
 
vierailija
Täällä yksi sieltä suunnalta. Millaista majapaikkaa haluat, budjetti vai panostus? Ihan Logomon vieressä ei ole mitään, mutta uuden rautatiesillan yli pääsee kätevästi keskustan puolelle jossa on paljon hotelleja. Lähin (kiva) taitaa olla Seurahuone joka on rempattu vastikään. Sitten vielä lähempänä on itse asiassa Omenahotelli jos se on vielä pystyssä. Torin laidalta löytyy uusi Börs joka on varmaan myös kallis. Humalistonkadulla (kävelykatu myös kätevästi Logomosta tullessa) on Scandic Plaza, jossa UMK-jengi vaikutti yöpyvän. Ai niin, onhan Logomon läheisyydessä myös Hesehotelli huoltsikan ja bussiaseman yhteydessä. Hieman karu vaihtoehto ehkä. Hesasta päin jos tulee junalla pitää muistaa että junat jää Kupittaalle ratarempan vuoksi eikä siis päägautatieasemalle joka ois Logomon vieressä ja sieltä Kupittaalta on jokunen kilsa matkaa. En silloin keikan jälkeen lähtisi sinne päin enää hotellille vaan seuraavana päivänä sit vasta eli ottaisin hotellin mieluummin keskustasta. Sori vähän sekava sepustus, voin neuvoa kyllä lisää.
Kiitos paljon! 😍 Tullaan omalla autolla ja kaupunkilomahengessä, joten toi Seurahuone ja Scandic kuulostavat hyviltä (toki myös Börs, mutta ei nyt ihan maltaita kuitenkaan viitsi maksaa). Pitääpä tutkailla näitä kahta tarkemmin.

Oispa jo syyskuu! 🤩
 
vierailija
Kiitos paljon! Tullaan omalla autolla ja kaupunkilomahengessä, joten toi Seurahuone ja Scandic kuulostavat hyviltä (toki myös Börs, mutta ei nyt ihan maltaita kuitenkaan viitsi maksaa). Pitääpä tutkailla näitä kahta tarkemmin.

Oispa jo syyskuu!
Eipä kestä! ❤ autolla ja lomahengessä jos tulette niin yksi kiva voisi olla myös Marina Palace joka on joen rannassa (jonne halusin myös JO pojat käppäilemään ja föri-ajelulle 🤩) ja helppo tulla autolla kun parkkipaikka pihassa. Ihan inan pidempi kävely illalla mutta tyyliin pari korttelia enemmän.
 

Yhteistyössä