Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vihdoinkin pääsin tänne! Kiitos tuhannesti Tarotar, jälleen kerran.

Minä en ole vähääkään hämmentynyt viimeisimmästä luennasta. Soljuu taas kuin palapelin palat paikalleen. Tavastian jälkeisenä lauantaina oli varmasti tarvetta keventää sydäntään, ja E, joka oli ollut jo aiemmin matkalla mukana, oli siinä paikalla. Siinä on draama tullut puheeksi. Voihan sydänsärky!

Koko tästä saagasta minulle tulee mieleen: sun pitää varoa mitä sa haluat, koska sä saat sen.

B ja bändi lähtivät viisuihin tarkoin mietityllä taktiikalla, jonka tuloksena piti olla kansainvälinen läpimurto. Uskoakseni saivat mitä halusivat. Parin lieveilmiön kanssa! Niin kuin elämässä aina menee.

B:n sydän särkyi, tai ainakin melkein särkyi. Prosessissa hän joutui miettimään onko tarpeeksi - ja lopputuloksena meillä on paljon miehempi B. Joka näkyy keikoilla kyllä! Poikuus alkaa olla selätetty. Tulkintaan on tullut paljon enemmän syvyyttä. You are!

Lisäksi se Reko-juttu, jonka uskon olleen todella raskas B:lle. Tiputukseen joutuminen. Tässä on olleet tosi kovat ajat prinssillä. Voitaisiin kyllä manifestoida rakkautta ja voimaa hänelle.

Toivon, että B jaksaa pitää sydämessään paikan J:lle, joka ehkä vielä paikkansa voisi ottaa, ja lupauksensa pitää.
Henkilökohtainen vibani tyttöystävästä on koko ajan vahvasti ollut, että ohimenevä. Ja minähän väitän tälläisiä asioita silloin tällöin näkeväni.

Sipriina
Muuten sunkaa täysin samaa mieltä mutta en vaan pysty ymmärtämää miten B kaltainen ruusu on voinu ajatella J kanssa ettei hän olisi jotenkin tarpeeksi hyvä. Ehkä me nähdään hänet niin täydellisenä että on vaikea käsittää että hänellä olisi moisia ongelmia :p
 
vierailija
Muuten sunkaa täysin samaa mieltä mutta en vaan pysty ymmärtämää miten B kaltainen ruusu on voinu ajatella J kanssa ettei hän olisi jotenkin tarpeeksi hyvä. Ehkä me nähdään hänet niin täydellisenä että on vaikea käsittää että hänellä olisi moisia ongelmia
Mun mielestä B on vielä Loverpoolissa niin fanipoika ja katselee K:ta ylöspäin, sitä vasten ymmärrän tuon, mutta sittemmin on tapahtunut joku shifti ja tosiaan B näyttää vanhemmalta, miehistyneeltä ja varmemmalta. Siis ennen näitä kauheuksia tietty mitä tässä nyt on tullut ihan viime aikoina. Pian nähdään toivottavasti striimiä, en malta odottaa. Kauhea tarve nähdä että B kunnossa tai ainakin toimintakykyinen. Huomasitte varmaan että JO stooreissa ei vahingossakaan näkynyt prinssi B:tä matkalla hevosvankkureilla määränpäähän...

🌙💜
 
vierailija
No mutta eihän se hyvä tarotar oo sun vikas jos joskus tulee negatiivisempaa juttua Täällä kuitenki on helppo hypätä tekstien ylitse jos jokin juttu ei iske. Mie olen sun luentojen ja energiamammankin juttujen takia löytäny ihan uuden uskon tällaisiin juttuihin joten pitää hyväksyä myös huonotkin uutiset jos sellaisia tulee
siis tämä
 
vierailija
Muuten sunkaa täysin samaa mieltä mutta en vaan pysty ymmärtämää miten B kaltainen ruusu on voinu ajatella J kanssa ettei hän olisi jotenkin tarpeeksi hyvä. Ehkä me nähdään hänet niin täydellisenä että on vaikea käsittää että hänellä olisi moisia ongelmia
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itsestäni voin kertoa, että ikää on sen verran paljon, että olen moneen kertaan miettinyt, että miksi en uskonut itseeni alle kolmekymppisenä. Olin ihan killeri! Nyt en enää ole 😀

Sipriina
 

Yhteistyössä