vierailija
Salaa toivon että K ja B lähtisivät yhdessä katsomaan ensi vuoden viisuja ja saataisi taas viisukupla.
Salaa toivon että K ja B lähtisivät yhdessä katsomaan ensi vuoden viisuja ja saataisi taas viisukupla.
Hienoa. Jos Jn luennan myötä laiva uppoaa niin mennään sitten ylpeästi pohjaan 🫡Hmm, no jos kerran olette varmoja noista mun pienistä varotuksista huolimatta niin enköhän sitten voi laittaa myös Matin ja Jessen luennat tänne
Joo, upotaan sitten yhdessäHienoa. Jos Jn luennan myötä laiva uppoaa niin mennään sitten ylpeästi pohjaan 🫡
Kiitoksia! Ja kyllä, we'll go down with this ship jos jotain laivan perustuksia tärisyttävää ilmenee.Hmm, no jos kerran olette varmoja noista mun pienistä varotuksista huolimatta niin enköhän sitten voi laittaa myös Matin ja Jessen luennat tänne
Jeee!Hmm, no jos kerran olette varmoja noista mun pienistä varotuksista huolimatta niin enköhän sitten voi laittaa myös Matin ja Jessen luennat tänne
Juuri näin!Hienoa. Jos Jn luennan myötä laiva uppoaa niin mennään sitten ylpeästi pohjaan 🫡
Koska mahdollisesti ehtisit ne laittaa? Tietää vaan odottaaHmm, no jos kerran olette varmoja noista mun pienistä varotuksista huolimatta niin enköhän sitten voi laittaa myös Matin ja Jessen luennat tänne
kaikki yhdessä uppotaan laivan mukana anna mennä vaanHmm, no jos kerran olette varmoja noista mun pienistä varotuksista huolimatta niin enköhän sitten voi laittaa myös Matin ja Jessen luennat tänne
Amen!Hienoa. Jos Jn luennan myötä laiva uppoaa niin mennään sitten ylpeästi pohjaan 🫡
Valitsen tämän optimistijollan kyydinMinä tuun optimistijollalla ja kyytiin mahtuu Eikä se isokaan paatti pienestä hätkähdä. Vähän taikapölyä purjeisiin ja matka jatkuu taas.
Haha ihanaMinä tuun optimistijollalla ja kyytiin mahtuu Eikä se isokaan paatti pienestä hätkähdä. Vähän taikapölyä purjeisiin ja matka jatkuu taas.
Tämä laiva ei kyllä hevillä uppoa.En mö usko että laiva sentään uppoaa luentojen takia, mietin aina vaan ehkä liikaakin etten haluaisi jättää kenestäkään henkilöstä negatiivista fiilistä Ja voitte käydä rauhassa nukkumaan, laitan luennat huomenna yötrollien välttämisen takia
No mutta eihän se hyvä tarotar oo sun vikas jos joskus tulee negatiivisempaa juttua Täällä kuitenki on helppo hypätä tekstien ylitse jos jokin juttu ei iske. Mie olen sun luentojen ja energiamammankin juttujen takia löytäny ihan uuden uskon tällaisiin juttuihin joten pitää hyväksyä myös huonotkin uutiset jos sellaisia tuleeEn mö usko että laiva sentään uppoaa luentojen takia, mietin aina vaan ehkä liikaakin etten haluaisi jättää kenestäkään henkilöstä negatiivista fiilistä Ja voitte käydä rauhassa nukkumaan, laitan luennat huomenna yötrollien välttämisen takia