Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkennuksena utelen Tarottarelta:

Tarkoitatko, että 1)henkilö X on noussut esiin ja pelkäät mainita häntä koska hän on yksityishenkilö, vai 2)pelkäät mainita henkilöä X koska saatamme pettyä kontekstiin, jossa hän on noussut esiin?
Ykkönen lähinnä, mutta myös se että tietyt luennan henkilöt ei näe X positiivisessa valossa ja sen takia mietin että voiko tästä saada sellasen kuvan että minä vain yritän lytätä X.
 
vierailija
Olen samoilla linjoilla monen muun kanssa. Eli luotan tarottaren arvostelukykyyn ja luenta jossa mainitaan ei-julkisuuden henkilöitä ("yksityishenkilö" yhtyy mielessä ihan muuhun) ei haittaa ollenkaan🙂

Indigo
 
vierailija
Ykkönen lähinnä, mutta myös se että tietyt luennan henkilöt ei näe X positiivisessa valossa ja sen takia mietin että voiko tästä saada sellasen kuvan että minä vain yritän lytätä X.
Uskon että olet vilpittömästi tekemässä luentoja oman tietämyksesi valossa. Voithan lisätä tulkinnan alkuun jonkinlaisen disclaimerin, jos se tuntuu sinusta hyvältä ajatukselta?
 
vierailija
ei ole ehkä kovin vaikea arvata kuka yksityishenkilö pomppaa luennassa esiin vaikka koko luentaa ei vielä ole. ja kannatan sen laittamista muutenkin tänne - sellaisena kuin sinä tarotar arvioit sen olevan julkaisukelpoinen 😊

On varmaan ihan hyvä jos laitat huomenna, kohta alkaa vauvan mielensäpahoittajat sun muut tulla tänne ja varmasti loukkaantuvat jos yksityishenkilöitä mainittaisiin edes X:llä tai Y:llä.
 
vierailija
Tässä tarot-luentoja jännittäessämme pakko todeta, että täällä on tänään ollut taas aivan ihanaa fiilistelyä vanhaan malliin. Selvästikin tekee hyvää palata vanhoihin videoihin ja muistella koko saagan alkuvaiheita. Tässä välillä saattaa jo hämärtyä muistot siitä, mistä tämä alus on alunperin saanut polttoaineensa.
Suosikkiklippejä on täällä kivasti listattu ja itsellä kyllä aika lailla samoja, kuten dinner date ja jostain syystä mulle kolahtaa erityisesti se pussymagnet myös, siinä on niin aitoa riemua kohtaamisessa. Kosinta laivalla oli ihana kans, ja kaulapusut toki myös kuten koko finaali-illan kaikki pätkät oikeastaan. Joo, ehkä pakko todeta, että lopulta kaikki kilipit on suosikkeja...
Kun täällä tänään on moni ottanut nimimerkin, niin minäkin nyt ehkä sitten liityn tähän joukkoon. Oon siis tähän mennessä seilannut ihan nimimerkittömänä, vaikka oon melkein päivittäin ainakin jonkun kommentin tänne heittänyt. Kuulun sarjaan 40+ asiantuntijatyötä tekevät, ja oon se joka tänään ehdotti livetapaamista pk-seudulle. Omalla kohdalla shippauksen äärelle ajauduin youtube-videoiden kautta muistaakseni finaaliviikon alkupuolella, ja jossain vaiheessa sitten löytyi nämä palstat. Tarot-luennat on kyllä tämän palstan parasta antia ja tämä mukava tunnelma täällä.

-ruusuristeilijä
(vahingossa tuli näköjään tollanen teosofinen sivumerkityskin mukaan nimimerkkiin, ajatus ei ollut Ruusu-Ristissä, vaan ruusuissa ja ship->laivaristelyssä...)
 
vierailija
Käykää rauhassa vaan nukkumaan, voin laittaa jonkun kolmesta luennasta aikasintaan vasta huomenna koska en ole vielä edes kirjoittanut luentoja puhtaaksi. Ja etenkin kun pitää vähän miettiä että miten tietyt asiat ilmaisen niin menee hetki niitä kirjottaessa. 🔮
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Käykää rauhassa vaan nukkumaan, voin laittaa jonkun kolmesta luennasta aikasintaan vasta huomenna koska en ole vielä edes kirjoittanut luentoja puhtaaksi. Ja etenkin kun pitää vähän miettiä että miten tietyt asiat ilmaisen niin menee hetki niitä kirjottaessa.
Kiitos Tarotar.
Selkeää.

Ja ne jotka arvailevat luennan sisältöä, enpä tekisi niin. Voi olla kuka tahansa 'päähenkilöistä', joista X, Y tai Z ajattelee jotain.

Sipriina
 
vierailija
Uskon myös että kaikki ymmärtää ettet yritä mustamaalata ketään tms. Minusta olet aina osannut diskreetisti kertoa vaikeistakin aiheista. Odotellaan huomiseen siis, kiitos kun ilmoitit ❤ ja jos saa pyytää niin ethän poista luentoja kovin nopeasti ainakaan (jos tarve lainkaan), koska en pysty vilkuilemaan puhelinta kuin vasta myöhemmin illalla jos en taas pakene johonkin vessaan kuten kovin usein tulee tehtyä 🙄

🌙💜
 
vierailija
Minä pohdiskelen kumpaa tarinaa tänään kirjoittaisin mielessäni nukkumaanmennessä: K&B tapaavat Wienissä ja menevät katsomaan hylje-vauvaansa, vaiko K kipparilakissa käskyttää pinkkikaulapantaista Bojania 🤭
 
vierailija
Jotta teidän ei tarvitse hengailla vessassa tarkkailemassa puhelinta, niin voin nyt luvata että laitan ainakin yhden luennan tänne huomenna kuuden maissa. Laitan sen aiemmin kuin normaalisti laittaisin koska yritän välttää juuri yöaikaiset trollit tämän aiheen suhteen 🔮
 

Yhteistyössä