Tässä tarot-luentoja jännittäessämme pakko todeta, että täällä on tänään ollut taas aivan ihanaa fiilistelyä vanhaan malliin. Selvästikin tekee hyvää palata vanhoihin videoihin ja muistella koko saagan alkuvaiheita. Tässä välillä saattaa jo hämärtyä muistot siitä, mistä tämä alus on alunperin saanut polttoaineensa.
Suosikkiklippejä on täällä kivasti listattu ja itsellä kyllä aika lailla samoja, kuten dinner date ja jostain syystä mulle kolahtaa erityisesti se pussymagnet myös, siinä on niin aitoa riemua kohtaamisessa. Kosinta laivalla oli ihana kans, ja kaulapusut toki myös kuten koko finaali-illan kaikki pätkät oikeastaan. Joo, ehkä pakko todeta, että lopulta kaikki kilipit on suosikkeja...
Kun täällä tänään on moni ottanut nimimerkin, niin minäkin nyt ehkä sitten liityn tähän joukkoon. Oon siis tähän mennessä seilannut ihan nimimerkittömänä, vaikka oon melkein päivittäin ainakin jonkun kommentin tänne heittänyt. Kuulun sarjaan 40+ asiantuntijatyötä tekevät, ja oon se joka tänään ehdotti livetapaamista pk-seudulle. Omalla kohdalla shippauksen äärelle ajauduin youtube-videoiden kautta muistaakseni finaaliviikon alkupuolella, ja jossain vaiheessa sitten löytyi nämä palstat. Tarot-luennat on kyllä tämän palstan parasta antia ja tämä mukava tunnelma täällä.
-ruusuristeilijä
(vahingossa tuli näköjään tollanen teosofinen sivumerkityskin mukaan nimimerkkiin, ajatus ei ollut Ruusu-Ristissä, vaan ruusuissa ja ship->laivaristelyssä...)