Todellakin, teki selvästi itse kullekin ja "yhteisön" kannalta hyvää palata vanhoihin videoihin.
Olin ehtinyt itse jo alkaa ajatella että mitä iloa katsoa niitä enää. Nyt katselin suosikkeja pitkästä aikaa, ja jostain syystä ne iski entistä kovempaa. Varmaan johtuu kaikesta omasta ja yhteisestä fiilistelystä ja nyanssien kaivamisesta tässä välissä. Ja ekalla näkemällä ei ehkä edes oikein ymmärtänyt mitä näki.
Tänään oli vähän vaikea ilta itsellä irl enkä saa analyseerattua tämän enempää, mutta kiitos muille suosikkivideolistoista, näitä lämmitti lukea.
🩷
Puppypeilisolu
Aivan samaa ajattelin ja olen ajatellut. Jopa vältellyt vanhojen klippien katselua mutta nehän iskivät aivan hurjan syvälle tällaisena yhteiskatseluna tauon jälkeen. Kiitos kaikille teille
🩹 ja Puppy-ps, toivottavasti ilta on ollut lempeämpi kuin tämä muuten raffi päivä sinulla irl. Halaus.
Kysyit aiemmin mun vähän häröstä ficci-ideasta ja jep, osuit oikeaan arvellessasi teemaa.... nyt mulla on vaan niin kova suojelunhalu B:tä kohtaan että nuo ajatukset on hieman tauolla. Eiköhän ne vielä palaa... muistan sua jos joskus jaan avaimia johonkin pandoran boksiin
En tainnut sanoa omia suosikkeja klipeistä mutta yksi ihan ehdoton on boyfriend-pätkä. Se on minusta niin liikuttava, hurjan paljastava monitasoisuudessaan, vähän kuin toinen suosikkini, Tavastia-klippikin (fan service vs lisämausteet kuten käsi kaulalla ja B katse lopussa, ratata ja katse ylös polvillaan..) Dinner date on aina ollut minusta vähän tylsä mutta nyt tänään katsoin sitä uusin silmin ja keskityin K kohelluksen sijaan B ilmeisiin ja osui taas niin syvälle johonkin omaan vanhaan haavaan ne hänen ilmeensä että rakastuin taas aivan täysin ja piti taas itkeskellä vähän. P*ssy magnet ja se miten B laittaa käden K takin alle on ihana hetki. Kaikkihan ne ovat. Se Vantaan yössä kännissä kuin apinat on eri kaliberia mutta ihana myös, nauroin helpottunutta naurua sitä katsoessani muuten vähän kaksijakoisten muiden Suomi-pätkien jälkeen. Rakastan sitä HS klippiä, se taisi olla se josta vihdoin tajusin että hetkinen, K:n täpärän häviän lisäksi on joku toinen kerros tarinaa jota en tajunnut oikein. Muistan nähneeni dinner date liveä mutta se oli niin sekava enkä tiennyt kenen kanssa on, niin katsoin hetken ja laitoin pois. Olikohan töissä vielä. Voi minua hölmöä. No hyvin olen näemmä ehtinyt laivan kyytiin näinkin.
Kiitos teille siellä, olette tulleet ihan hirmu tärkeäksi yhteisöksi. Ja ihanaa kun "uusia" pulpahtelee hyteistä näkösälle, Katrina, Indigo ja oliko vielä muitakin, anteeksi jos unohdin mainita jonkun.
T. Yöllinen pohtija
Ps. Ajattelin nauttia lasin viiniä ("tempparikaadolla" hehe vielä kun on hetki lomaa ja omaa aikaa taas näin yöllä) ja katsoa Beerfestin teksteillä vihdoin. Ihanaa yötä kaikille ja uskotaan että hyvä tästä tulee.