Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kyllä uskon että tässä ketjussa ihmiset ymmärtää olla hermostumatta Tarottaren luennoista? Tietty jotku trollit voi olla asia erikseen mutta ei niitä onneksi täällä paljoa pyöri.
 
vierailija
Kaikki finaalin jälkeinen materiaali uppoaa vieläkin syvälle ja on näin mielestäni parhaimpia klippejä heistä. Pettynyt ja itkuinen K, joka yrittää hymyillä yhteiskuvassa muiden kilpailijoiden kanssa on riipaiseva. Käytäväkävely ja se miten B ja K katsovat toisiaan, useat kaulapusut ja B, joka vetää Kn vielä lähemmäksi itseään kävelyn aikana. ❤

K silminnähden ilahtuu kaikesta pettymyksestä huolimatta kun B yrittää piristää häntä heilumalla bolerossa. Ja se halaus jonka aikana K sanoo I fucking love you ja jotain muuta, on aivan ihana. Tämä on muuten asia jonka vasta vähän aikaa sitten huomasin.

Pidän myös kovasti dinnerdate-livestä. Varsinkin kohdasta, jossa he istuvat vastakkain pöydässä katsellen intensiivisesti toistensa silmiin samalla kun B opettaa sloveenia. Vielä se Tavastian silmänisku ja boyfriend video kuuluvat ehdottomiin suosikkeihin🥰

Indigo
 
vierailija
Minua alkoi jännittää nuo luennat, mutta tuemme täällä toisiamme jos niissä on kovasti pureksittavaa, vai mitä? ❤🫣 Uskon että Tarotar osaat muotoilla tekstin asiallisesti.

Ihanan runon jaoit, Joymuffin❤
 
vierailija
Tuota noin.. nostin tänään sekä Matin, Etelin ja Jessen kortit. Kaikista heistä löytyi google haulla podcasteja mitkä helpotti luennan tekemistä huomattavasti. Pidin luennat tosi lyhyinä, en mennyt yhtään henkilökohtaisuuksiin heidän kohdallaan kuten lupasin jo aiemmin, kysyin vain kunkin näkemystä Jeren ja Bojanin väleistä viisukuplan aikana ja sen jälkeen. Mutta mutta, en tiedä voinko julkaista näitä luentoja koska joissain niissä on sellaisia juttuja mitkä voitaisiin ehkä katsoa sellaiseksi että minä yritän lietsoa riitaa vetämällä mukaan tiettyjä ihmisiä jotka lasketaan yksityishenkilöiksi (mikä siis ei ole minun tarkoitus, tiettyjä asioita tuli vain noissa luennoissa esiin ilman että edes kysyin asiasta)
Nyt kiinnostaa kahta kauheammin, mutta kunnioitan sitä ettet halua tehdä epäeettisesti. Auttaskohan jos laitat luennat joksikin aikaa näkyviin ja poistetaan ne sitten (esim ennen kuin Vauva sulkeutuu)? Toivottavaa tietysti olisi että kaikki luentoja lukevat myös ehdottomasti sitoutuvat shippauksen perusperiaatteisiin. Keneenkään ei oikeassa elämässä missään olosuhteissa oteta minkäänlaisilla viesteillä yhteyttä. Ja tarot-luentoihin saa uskoa ken haluaa (itse uskon), mutta se ei ole mitään faktatietoa kenenkään elämästä.
 
vierailija
Tarkennuksena utelen Tarottarelta:😊

Tarkoitatko, että 1)henkilö X on noussut esiin ja pelkäät mainita häntä koska hän on yksityishenkilö, vai 2)pelkäät mainita henkilöä X koska saatamme pettyä kontekstiin, jossa hän on noussut esiin?
 

Yhteistyössä