Mulla sama! Sain testin vasta tänään päivällä ostettua. Kaupassa missä kävin oli aika huono valikoima, mutta ostin sitten sen pregcheckin ”digitaalisen” vai mikä se on nimeltään, se ei liuska? Viime raskaudessa tein positiivisen juuri tuolla testillä. Mutta tällä hetkellä ei kyllä oo enää yhtään toiveikas olo tän kierron suhteen. Tsemppiä muille kiertojen eri vaiheisiin!Aamulla jäi testi siis välistä. Nyt hain pc testejä lisää, neljä testiä voi tuhlata tähän kiertoon vielä. Menkkoja ennustaa maanantaiksi alkavaksi. Nyt jos tulee mahis niin koitan pidätellä ja tehdä sitten testin vielä tänään
En tiedä, lasketaanko lisäravinteisiin, mutta mä syön Donafertyä missä ainakin myoinositolia.Mitä lisäravinteita olette muuten käyttäneet? Foolihappoa ja mitä muita..? Q10?
Tein mutta nega oli sekin. No aamulla taas uusiksi mulla ei myöskään ole tärppiolo. Josko ensi kierto sittenMulla sama! Sain testin vasta tänään päivällä ostettua. Kaupassa missä kävin oli aika huono valikoima, mutta ostin sitten sen pregcheckin ”digitaalisen” vai mikä se on nimeltään, se ei liuska? Viime raskaudessa tein positiivisen juuri tuolla testillä. Mutta tällä hetkellä ei kyllä oo enää yhtään toiveikas olo tän kierron suhteen. Tsemppiä muille kiertojen eri vaiheisiin!
@haaveillen mut voi poistaa plussanneista ja laittaa kkm 07/23.
Ei muuta kun odotellaan negatiivista testiä, jotta päästään aloittamaan uusi yritys.
Mulla on monivitamiini, rauta, foolihappo ja royal gelee.Mitä lisäravinteita olette muuten käyttäneet? Foolihappoa ja mitä muita..? Q10?
@haaveillen mut voi poistaa plussanneista ja laittaa kkm 07/23.
Ei muuta kun odotellaan negatiivista testiä, jotta päästään aloittamaan uusi yritys.
eikä paljon voimia asian käsittelyyn 🫶@haaveillen mut voi poistaa plussanneista ja laittaa kkm 07/23.
Mulla oli joskus viime vuonna muutama 23 päivän kierto ja sitten palas takaisin n.28 päivään. En nyt muutamasta vielä huolestuisi, kun kiertohan voi heitellä monesta syystä.Täällä kp1 tänään. Mulla on nyt yhtäkkiä ollut pari 27 päivän kiertoa, vaikka yleensä on vähintään 28, useimmin ollut 30 tai 31. Pitääkö huolestua? Heti googlettelin ja nyt pelkään, onko aikaisen menopaussin oireita. Mulla ikää vasta 33v.
Pahoittelut@haaveillen mut voi poistaa plussanneista ja laittaa kkm 07/23.
AMH on anti muller hormooni ja verikoe mittaa munasolujen määrää mitä on jäljellä, mitä matalampi arvo sen vähemmän munasoluja jäljellä. Iän mukaan verrataan arvoa taulukossa oleviin arvoihin.Mikä on amh?
Mitä ongelmii siemennesteessä voi olla? Tietenkin siittiölaatu, vähyys tai ettei niitä ole. Mutta mitä tutkimuksessa voi muuten näkyä, jos on jotain häikkää?
Sun ei tartte tietenkään avautuu mitä teillä on, jos et haluu. Kunnioitan sitä, jos et halua asiaa enempi avata.
Vaik meillä pieniä, niin tiedostan ikämme ja tottakai myös miehellä ikä vaikuttaa. En pidä raskautumista itsestäänselvyytenä. Nuorempana sitä ehkä vähän pitikin..🫢
Toivon sydämeni pohjasta, että saatte iltatähden vielä.
Voi että miten surullinen uutinen, voimia@haaveillen mut voi poistaa plussanneista ja laittaa kkm 07/23.
Vähä sama, negaa oon testannu, ja ei oo tärppiolo muutenkaan, niin uusi kierto nopsaan, kiitos!Kylläpä taas turhauttaa. Ei näy uutta kiertoa. Viimeksi tänne valittaminen auttoi, katsotaan onko siinä voimaa enää