Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

19.7.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@hermoilija_ kp 40/23-27
@pikkuhaave kp 34/38
@meinaas kp 27/28-34
@nonnaam kp 27/35
@esparsetti kp 26/30
@ireh kp 23/28-30
@Haavejuttu kp 19/24
@Myrtti85 kp 18/?
@Samppa40 kp 16/25
@syksynsävel_ kp 15/27-30
@Cherrymint kp 15/24-27
@Päivänsäde84 kp 13/25-28
@Cara-mel kp 14/24-27
@Karvakorvat kp 6/?
@heltsuli kp 6/28


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 11
@haaveillen DPO 11
@nonnaam DPO 7
@ireh DPO 5
@Haavejuttu DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
 
Tänään dpo 7 ja omituiset oireet vaan jatkuu. 😫 Alavatsalla todella kova paineen tunne, jatkuu nyt jo neljättä päivää. Todella toivon että olisi raskausoiretta, mutta voiko sitä ilmetä näin nopeasti ovulaation jälkeen? Tein tänään jo raskaustestinkin (nega tietty näillä vuorokausilla), kun jotenkin ajattelin että jos ovis olisi ollut jo aikasemmin niin selittäisi näin aikaset oireet. Eilen illalla myös todella voimakasta turvotusta vatsassa, teki oikein kipeää kun niin täynnä ilmaa oli.
 
vierailija
Mulla ainakin menee just niin, että limat ja kivut on ennen ovista ja itse ovispäivänä ei yleensä mitään oireita.
Juu no mullakin nyt näytti testi hymynaamaa, ihan täysin eripäivänä kun ajattelin. Nyt jos teen uudelleen testin huomenna ja hymynaama on hävinnyt, onko silloin ovulaatio ohi? Lähinnä kiinnostaa siksi kun olen nyt reissussa ja viimeinen yhdyntä on ollut nyt tästä positiivisesta tuloksesta noin 40h sitten, et miten kauan kestää että se munasolu oikeesti ittoaa et onko mahdollisuuksia tässä kuussa 😳
 
Tähän luteaaliin liittyen kysymys, kun oon sitä googletellut, mutta en selvää vastausta ole löytänyt. Jos tiputtelu alkaa esim. dpo 11 ja menkat dpo 13 niin lasketaanko luteaalivaiheen pituus tuohon menkkojen alkuun? Olisko silloin 12 päivää?
Tätä mietiskellyt vain, kun mulla luteaali jää aina kovin lyhyeksi.
Siis näin oon ite asian ymmärtänyt, että kp1 on se ensimmäinen ”kunnon” vuotopäivä, vaikka tiputtelua olisi aiemmin. Sen mukaan oon träkkäillyt sovellukseen 🤭 Mulla melkein poikkeuksetta tiputtelee yhden päivän, alkaa yleensä dpo10. Wc käynneillä huomaa vaaleanpunaista tai veriviiruista vvtä, ja seuraavana päivänä tulee ihan kunnon menkkavuotoa. Koko ajan itteäänkin vähän mietityttää tuo luteaalin pituus, ja aattelinkin varata gynen käynnin sitten kun vuosi tulee yritystä täyteen, vois samalla tsekata että kaikki on ok.
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
En osaa enää laskea. Luulen et tää on kierto 12 jolloin on vuosi yritystä takana. Nyt alkoi 5 kierto letroilla. Saldo, tuhoton määrä kokeiltu testiliuskoja oli ovulaatio sekä raskaus. On kokeiltu puikkoja, clearblue pakatteja 4. Ei, eikä ensimmäistäkään positiivista testiä raskauden suhteen. Toki keskenmenoa en halua kokea, hyvä siltä on vältytty. Joku mainitsikin et tähän turtuu. Alkuun oli kiva käydä päivittäin lukemassa muiden ajatuksia, mut ei enää. Lukemis kerrat ovat vain harventuneet. Useampi sivu on jäänyt lukematta, nytkin vain luin tämän menossa olevan sivun. Anteeksi! Tähän vuoteen mahtuu käynti ovumialla, sperma analyyssissa kaikki Ok ja ultrauksessani Ok, siitäkään huolimatta meillä ei ole pienokaisen alkua. Tää on niin turhauttavaa. Pikku hiljaa käy sivaltamaan kun lukee ketkä ovat raskautuneet ja kuinka nopeasti. Toki on sielä vuoden jos toisenkin yrittäjiä, mut nää jotka jo parissa ekassa kierrossa ovat onnistuneet. Turhauttavaa…
Mä niin tiedän ton.. mulla oli keskenmenoja ne kolme ennen kuin nyt 2v jälkeen näyttää että tää raskaus saattaa kestää loppuun asti. 13 viikkoja nyt. Kyllä mä välillä ajattelin tosi rumasti kun joku intoili et "plussaa yk1" tai ylipäätään ainakin alle kuus 🙄 Siis ja se ei ole henkilökohtaista, en toivoisi kenellekään vaikeuksia mitä itelle eikä toisen onni ole multa pois. Ja jokainen SAA hehkuttaa onneaan täällä. Nyt ei mennä siihen että pitäisi kenenkään iloaan peitellä!
Mutta, omalla kohdalla kun osuu se p*ska arpa ja maailman luonnollisin asia ei suju niinkuin sen pitäisi niin siinä käy läpi niin järkyttävän kirjon tunteita että sellainen joka sitä ei ole kokenut, ei voi ymmärtää, ei vaikka haluaisi, haluaisi tsempata ja olla empaattinen.

Pelko siitä että mitä jos tää ei koskaan toteudu ja ymmärrys miten vähän asialle loppujen lopuksi itse voi on aika musertava. Todellisuudessa kaikelle voidaan aika paljon, hoitoja on monenlaisia ja ne tuottaa tulosta. Mutta aina on ne jotkut joille nekään ei auta. Mitä jos me ollaan juuri ne joille ei? Mitä jos teen kaiken mitä voin, mitä jos lääkärit tekee kaiken, mitä jos maksan itseni kipeäksi kaikesta ja silti ei? Ei siihen auta tilastot että suurin osa saa lapsen hoidolla. Vanhatkin (sori sanasta) naiset saa lapsen hoidoilla. Melkein kaikki muut saa lapsen. Mitä jos me ei?

Mutta. Jos edes hetkittäin muistaa miettiä myös näin päin: suurin osa saa lapsen, viimeistään hoidoilla. Vaikeaa, mutta jos tämän muistaa silloin kun on se hieman parempi hetki niin se toivo kantaa edes hetken verran. Sitten itkee kun itkettää ja jatkaa eteenpäin. Joskus vielä on meidän vuoro ❤
 
Edelliseen viestiini lisäten, tämä keskustelu on käyty jokaisessa vuosipinossa missä olen ollut. Ja hyvä niin. Sen ei ole tarkoitus lytätä nopeasti onnistuvia, ei masentaa yrityksen juuri aloittavia eikä kohdistua kehenkään henkilökohtaisesti tai mihinkään mitä täällä keskustellaan tai on keskusteltu.

Nää ketjut on tosi tärkeitä vertaistukeen mutta pidempään yrittäneenä ketjusta toiseen siirtyminen nyt vaan on hiton ankeaa 🙄 ja jossain kohtaa siinä matkalla jokainen miettii samoja, miksi muut mutten minä. Sen ääneen sanominen puhdistaa mieltä ja ilmaa. Ja sitten jaksaa jatkaa taas kun tietää että joku muukin kokee samaa ja tietää miltä tuntuu. Ehkä olisi hyvä olla vielä pitkään yrittäneiden ketju, toki moni vuoden kohdilla liikkuu jo lapsettomuuspolin suuntaan ja on jo sitä miettiessäänkin tosi tervetullut tuonne lapsettomuushoitojen ryhmään joten eri ketjut ehkä vaan söisi toisiltaan kirjoittelijoita turhaan.

Ihan hirveästi plussia tänne nyt jokaiselle ❤
 
@Mimerkki aivan ihanat viestit kirjoitit, tuli ihan liikutus 🥹❤ iso aamen!!

edit: Sähläsin ja poistin mun vastauksen @heltsuli n viestiin 🙈 kiteytettynä siis tosi samaistuttavia fiiliksiä ja ajatuksia, ja itsekin huomannut viimeaikoina, että on vaikea olla onnellinen nopeasti plussanneiden puolesta. Ja se tunne on tullut vähän yllätyksenä itelle.. Vaikka jokainen plussan ansaitsee yritysajasta huolimatta. Kun kuukaudesta toiseen pettyy, niin on varmaan ihan luonnollinen reaktio. Mutta Mimerkki kirjotti niin viisaasti ja kauniisti asiaan liittyen, että siihen ei tarvitse lisätä yhtään mitään 🫶
 
Viimeksi muokattu:
Voin samaistua @heltsuli ja @haaveillen teidän ajatuksiin. Vaikka itse sen plussan jo kerran sain (ja nyt haamun) ja se antaa ehkä pientä toivon kipinää. Silti mietin usein miksi sen piti kiinnittyä väärään paikkaan. Miksei se voinut onnistua. Miksei vieläkään onnistu. Miksi kaikki muut onnistuu. (Vaikka tiedän, että vaikeuksia on monilla muillakin, mutta arkiympyröissä sitä ei näe.) Koska me onnistutaan? Näitä pyörittelee mielessään eikä auta kuin itkeä itkut ja rämpiä kierrosta toiseen.
Onneksi täällä saa purkaa tunteitaan ja jakaa surut ja ilotkin. Voimia jokaisen yritystaipaleelle. 🤗
 
Täällä taas negaa näyttää. Loppu testit, taidan huomenna pitää välipäivän kun en lapsen takia voinut kaupasta napata lisää testejä. Jos sitten lauantaina tekis seuraavan kerran kun menis huomenna töistä hakee testiä. Hah, teen siis luultavasti heti kun töistä pääsen iltapäivällä 😬
 
Täällä taas negaa näyttää. Loppu testit, taidan huomenna pitää välipäivän kun en lapsen takia voinut kaupasta napata lisää testejä. Jos sitten lauantaina tekis seuraavan kerran kun menis huomenna töistä hakee testiä. Hah, teen siis luultavasti heti kun töistä pääsen iltapäivällä
Sama tilanne täälläkin. Negaa näytti dpo 11 ja testit loppu 😅 Ehkä testailen vielä myös viikonloppuna kun saan ostettua lisää.
Tsemppiä kaikille 💕
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks
@heltsuli ❤ hyvin tuttuja tunteita ja ymmärrettäviä. Samanlain suo rämmitty ja ajatukset läpikäynyt aikoinaan. Se tuntuu pahalta edelleen, vaikka itsellä onkin jo kaksi lasta. Mutta kun se yhden tekemiseen meni lähes 5v. niin kyllä siihen aikaan mahtuu vaikka mitä ajatuksia ja kaikki ei aina kovin kauniita.

@Mimerkki kirjoitti niin kauniisti, että itsellenikin tuli tippa linssiin 🥹

Tässä kun itelläkin taas uusi kierto niagara vuotoineen taas käynnissä niin kyllä sitä aika rumia ajatuksia läpikäy ja yks kierto vielä lisää niin on vuosi täynnä 🤬 on monta haavetta saanut jo haudata jälleen kerran. Täällä tänään kp3, verilöyly ja hyytymää 👺
Tähän kiertoon ajattelin ottaa ovistikut taas käyttöön ja hakea lugesteronin loppukiertoon.
 
Tsemppiä!👍😊
Vuosi on varmasti pitkä aika oottaa plussaa.😔 Aina ittee kiinnosta ikä? Minkä ikäinen olet? Toki on niin paljon juttuja, mitkä vaikuttaa.

Mua aikanaan ihmetytti, kuinka pieni % mahd. on raskautua kk:ssa. Tai onnistumis% vai miten se nyt sanotaan. N.20%, mun korviin kuulosti pieneltä. Tai ittee yllätti myös se, että raskaushaaveissa myös miehen suositellaan olevan ilman alkoholia tms. Me ei olla tälleen oltu, mutta yllätti, et siitäkin saattaa olla haittaa.🤔

On: Mulla on pisimmillään raskaus alkanut yk6. Vaikka meillä on nyt nuorin alle 1v, niin kyllä oma ikä silti vähän jännittää, vaikka luotto on kohdillaan (vielä)😁 ja en ressii asiasta ota. Toivon, että tää asia pysyy näin.🤞❤🔥
Mutta vauvakuume on älytön silti.😅

Hurjia juttuja on saanut täältäkin lukea näistä aiheista. En tietenkään ymmärrä millasta on odotella pitkään ja ei onnistu. Mutta kyllä se riipasee syvältä, kun haavetta joku joutuu odottaa ihan liian kauan.. Toivoisi kaikkien onnistuvan mahdollisimman kivuttomasti ja nopeasti.🥲🙏

P.S. On: Tässä kierrossa ei nyt tietoo onko ovulaatio menny jo ohi. Koko viikon oon joutunut olee ilman miestä ja tänään illalla💥❤🔥 aa että😚...oli ovulaatio ohi tai ei.

Kuumia hetkiä kaikille muillekin!!!!😉🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja tähkä94
Haaveilijoiden, odottajien ja pelkääjien joukko on moninainen tässäkin ryhmässä. On hienoa että vaikeistakin asioista voi puhua jossain.
Tämäki on sellainen aihe että siihen liittyy varmasti kaikilla monenlaisia tunteita. Toiveita, iloa, odotuksia, pelkoja ja kaikki ne tunteet on kuitenkin lähtökohtaisesti normaaleja. Ja kenenkään toisen asia ei varmastikaan ole sanoa kenellekään että mitä saa tuntea tai miten niitä tunteita saa ilmaista.

Empatiaa ja armollisuus muita ja itseä kohtaan tässäkin ❤
 
Mä olin 22v kun sain esikoisen. Yritystä kesti kuitenkin 1,5 vuotta, eli alle parikymppisenä alkoi yritys. Puoliso 3 vuotta vanhempi. Vuosi kun oli täynnä, sain lääkäriajan ja puhe oli ruveta tarkemmin tutkimaan asiaa. Mutta tulinkin raskaaksi heti tämän käynnin jälkeen, mutta se meni heti 5-6 viikolla kesken. Joten tutkimukset olisi aloitettu vasta kun taas vuosi yritystä täynnä, tai jos kolme keskenmenoa vuoden sisään.

Kun sitten toisen kerran plussasin puolen vuoden päästä, stressasin ja pelkäsin koko raskauden että ei tää voi onnistua, kun edellinenkin meni kesken ja niin pitkään yritetty. Mutta onneksi kaikki meni hyvin, lievää raskausmyrkytystä lukuunottamatta. Terve poika saatiin syliin asti <3

Nyt vasta yk 2, mutta kyllä sitä jo taas miettii että en tälläkään kerralla tule raskaaksi vielä piiiitkään aikaan. Jotenkin sitä on nyt asiaan jo henkisesti valmistautunut, vaikka tottakai sitä plussaa joka kierto toivoo ja testaa aikaisin.

Tsemppiä kaikille pitkään yrittäneille, uskon ja toivon että jokainen meistä saa vielä oman pienokaisen syliin tavalla tai toisella <3
 
En muistanut että tää on tämmöistä kropan ja kaikkien mahdollisten oireiden kuulostelua. Kp16 menossa ja ovis on ollut todennäköisesti kp 13 tai 14 ja kuvittelen kaikkea mahdollista. Nipistelyä ja turvotusta, jotka todennäköisesti johtuu huonosta syömisestä ja ihan vaan normaalista ovulaation jälkeisestä/aikaisesta hormonitoiminnasta 😂 mutta mieli on kumma juttu kun se saa kuvittelemaan kaikkea.
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Kans toivotan voimia syviin vesiin 😔
kyllähän ikä sulkee muutenkin ovia, kenellä ennemmin, kenellä myöhemmin, ja mitä ovia, niin tätähän tää on, soissamme tarvotaan.

on: nyt ehkä dpo 9, testit alkaa poltella, vaikka ei nyt kovin hyvä panostus tähän kiertoon ollukaan.
 
Huomenta. En ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään kun ei ole mitään uutta tapahtunut.Olen käynyt kyllä lukemassa😊

Todella suuret tsempit etenkin kaikille pitkään yrittäneille ❤❤ Meillä ollut haaveena iltatähti nyt reilut 3-vuotta ja olen käynyt nuo kaikki epätoivon, katkeruuden, epäreiluuden tunteet läpi 💔 Matkan varrella on tullut oltua useamman vuoden yritys ketjuissa saamatta sitä plussaa. Ollaan käyty tutkimuksissa ja siemennesteessä ongelmaa, samoin oma AMH ei ole enää hyvä 🙁Edelleen toivotaan ihmettä ❤

Toivottavasti me kaikki vielä saataisiin omat pienokaiset syliin asti ❤
 
Huomenta. En ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään kun ei ole mitään uutta tapahtunut.Olen käynyt kyllä lukemassa

Todella suuret tsempit etenkin kaikille pitkään yrittäneille Meillä ollut haaveena iltatähti nyt reilut 3-vuotta ja olen käynyt nuo kaikki epätoivon, katkeruuden, epäreiluuden tunteet läpi Matkan varrella on tullut oltua useamman vuoden yritys ketjuissa saamatta sitä plussaa. Ollaan käyty tutkimuksissa ja siemennesteessä ongelmaa, samoin oma AMH ei ole enää hyvä Edelleen toivotaan ihmettä

Toivottavasti me kaikki vielä saataisiin omat pienokaiset syliin asti
Mikä on amh?
Mitä ongelmii siemennesteessä voi olla? Tietenkin siittiölaatu, vähyys tai ettei niitä ole. Mutta mitä tutkimuksessa voi muuten näkyä, jos on jotain häikkää?

Sun ei tartte tietenkään avautuu mitä teillä on, jos et haluu. Kunnioitan sitä, jos et halua asiaa enempi avata.😊

Vaik meillä pieniä, niin tiedostan ikämme ja tottakai myös miehellä ikä vaikuttaa. En pidä raskautumista itsestäänselvyytenä. Nuorempana sitä ehkä vähän pitikin..🫢

Toivon sydämeni pohjasta, että saatte iltatähden vielä.💖
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

21.7.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@hermoilija_ kp 41/23-27
@pikkuhaave kp 35/38
@nonnaam kp 28/35
@esparsetti kp 27/30
@ireh kp 24/28-30
@Haavejuttu kp 20/24
@Myrtti85 kp 19/?
@Samppa40 kp 17/25
@syksynsävel_ kp 16/27-30
@Cherrymint kp 16/24-27
@Päivänsäde84 kp 14/25-28
@Cara-mel kp 15/24-27
@Karvakorvat kp 7/?
@heltsuli kp 7/28
@meinaas kp 1/28-34


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 12
@nonnaam DPO 8
@ireh DPO 6
@Haavejuttu DPO 5
@Cara-mel DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä