Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jännä kyl näin "uuden tiedon valossa" kattoa miten tossakin Jure ja Nace yhtä aikaa kaappaa Jeren tollaseen kunnon halaukseen. :p Jan ja Kris tulee mukaan vähän jäljessä. Jure ja Nace antakaa edes pieni vinkki mitä tiedätte :D
 
vierailija
Muuten tuosta että B olisi pyytänyt fania sanomaan ikävästään K:lle koska tämä näkee K:n ennen häntä, ei taida olla mitään todisteita, ei twiittiä tai videota? Joten suhtautuisin siihen varovasti. Ja vaikka olisikin näin sanonut niin ainakin itse haluan tulkita sen positiivisen kautta, eli 1)Bojanilla on ikävä, 2)se oli huumoria, 3)jotakin tulevaa yllätystapaamista halutaan piilotella 😊
 
vierailija
Voin mäkin uskoa että ehkä Jure on jotain pussailua nähnyt mutta sen hurjempaan en kuitenkaan pysty uskomaan.. Mielenkiinnolla odotan samanlaista luentaa Jeren puolelta. Aikooko Tarotar siis ottaa käsittelyyn Matin, Mikken vai Etelin?
 
vierailija
Kiitos taas tarot-luennasta! Ne on niin mielenkiintoisia!
Jäin kans miettimään, et mitä se Jure mahdollisesti tietää 🤔 Ja samoin, et mitä tuo Bojanin 'pysähtänyt' tilanne tarkoittaa, missä Jure on tukemassa 🤔
Mä niin tykkään noista tarot-luennoista, koska niistä vaan saa uutta näkökulmaa asioihin. Niitä voi uskoa tai olla uskomatta. Mä kuitenkin uskon.
 
vierailija
Rakkaat kanssa purjehtijat, älkää kuunnelko Ne Bi Smel täysillä autoradiosta ajaessanne. Voi jäädä nopeusrajoitukset huomaamatta ja voin kertoa, että slovenialaisen poikabändin ihanuus ei mene läpi selityksenä poliisille 😳
Ja kuinka ollakaan, kysymyksenä Tupenrapinat 😂!
 
vierailija
Olen niin samaa mieltä tästä! Suurimman osan kaikista videonpätkistä tai viesteistä toisilleen voi ihan huoletta lukea kavereiden keskinäiseksi pelleilyksi. Ja mä olin pitkään tässä koulukunnasta, että ei tässä mitään muuta ole kuin hyvää ystävyyttä.

Mutta sitten on näitä muutamia tilanteita, jotka hämmentää ihan pirusti. Tämä kaulapusut on yksi niistä. Joo, mullakin on kavereita jotka pussailee kännissä ketä tahansa (varsinkin nuorempana), josta vähänkin tykkää mutta kaulaan ei ikinä. Ja oman lähipiirin nuoria ja nuoria aikuisia seuratessa, halaillaan ja poskipusuja annetaan paljonkin. Mutta ei kaulaan. Yleisestikin, kuinka usein kukaan on nähnyt julkisia kaulapusuja? Ne ovat kyllä niitä yksityisten hetkien juttuja.

Enid
Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?

Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.

Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin:D
 
vierailija
Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?

Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.

Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin
Fakta että antoi oman harvinaisen pelipaitansa Bojanille. Sellasen mitä ei voi korvata tai vaan mennä ja ostaa uutta itselleen.
 
vierailija
Tänään on kuukausi Jeren viimeisestä julkisesta tykkäyksestä Bojanin Instassa.
Minusta alkaa tuntua, että on kohta pakko lopettaa ainakin joksikin aikaa tämän B K draaman seuraaminen. Mun psyyke ei enää kestä tätä arvuuttelua. Jotain kaveruutta enemmän on varmaan ainakin hetkellisesti ollut. Nyt on vähän sellainen tunne, että jos jotain oli alkamassa, se on haihtunut pois tosiasioiden paineessa. 🌹🌻Tosi iloinen olen jokereiden tilanteesta, toivottavasti saavuttavat mitä ovat hakemassa. Huikeaa menoa Lontoossakin.
 
vierailija
Kiitos taas tarot-luennasta! Ne on niin mielenkiintoisia!
Jäin kans miettimään, et mitä se Jure mahdollisesti tietää Ja samoin, et mitä tuo Bojanin 'pysähtänyt' tilanne tarkoittaa, missä Jure on tukemassa
Mä niin tykkään noista tarot-luennoista, koska niistä vaan saa uutta näkökulmaa asioihin. Niitä voi uskoa tai olla uskomatta. Mä kuitenkin uskon.
Ehkä se pysähtyny tilanne voi meinata nimenomaan tämä mistä mekin parhaillaan kipuillaan. Ettei heillä ole aikaa nähdä tai ehkä olla paljoa yhteyksissäkään toisiinsa, ikävä painaa mieltä yms yms
 
vierailija
Muuten tuosta että B olisi pyytänyt fania sanomaan ikävästään K:lle koska tämä näkee K:n ennen häntä, ei taida olla mitään todisteita, ei twiittiä tai videota? Joten suhtautuisin siihen varovasti. Ja vaikka olisikin näin sanonut niin ainakin itse haluan tulkita sen positiivisen kautta, eli 1)Bojanilla on ikävä, 2)se oli huumoria, 3)jotakin tulevaa yllätystapaamista halutaan piilotella
Tämä on varmaankin totta, koska fani itse kertoi twitterissä. Bojanilla on muuten rannekoru, jossa lukee SEAL DADDY (lähde: twitter)
 
vierailija
Kyllä se Jere on niissä parissa haastattelussa ihan taivaassa kun puhuu B:stä.. pussy magnet video on myös aidosti ihastuneen ihana, ja se B:n ihastunut ilme kun näkee Kärden siinä yhdessä..
 
vierailija
Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?

Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.

Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin
Pelipaita, hetket kun Bojan ei saanut pidettyä käsiään irti, haastis jossa Bojan puhuu viisuihastuksesta ja siitä mihin käyttöön kortsut menivät, miten Jere puhui Bojanista joissain haastiksissa, Jeren ihmettely miksi hänellä on mielessä vain Carpe Diem, turkoosimaton jutut.

- Joymuffin
 
vierailija
Niin ja siitä Boyfriend-bussivideosta tulee olo kuin siinä olisi kaksi ihastunutta ihmistä ja toinen yrittää piilotella ihastustaan olemalla mahdollisimman paljon hiljaa ja toinen taas muulla tavoin. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä