Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin vihdoin viimeisen osan "Come Back, Be Herestä" (se valtavan pitkä ficci) ja jotenkin se huipentumakohta siinä oudosti kristallisoi jotain fiiliksiä/ajatuksia itselläni liittyen omaan elämään, jotka ovat aiemminkin olleet varsin selkeitä, mutta jollain käsittämättömällä tavalla tuo kohta jotenkin vielä selkeytti niitä entisestään. Ööh.

- Joymuffin
 
vierailija
Onkohan nyt viimein horisontissa se satama, jossa minun tekee mieli hypätä pois matkasta lopullisesti. Aamupalabuffetissa puuro oli palanut pohjaan, pekoni oli loppu ja hytin vessakin on tukossa. Mikään ei oikein innosta enää, henkilökuntaa tuntuu kypsyttävän ja oma tuttu arkielämä on alkanut houkuttaa. Vaan johan tässä tuli seilattuakin.
 
vierailija
Onkohan nyt viimein horisontissa se satama, jossa minun tekee mieli hypätä pois matkasta lopullisesti. Aamupalabuffetissa puuro oli palanut pohjaan, pekoni oli loppu ja hytin vessakin on tukossa. Mikään ei oikein innosta enää, henkilökuntaa tuntuu kypsyttävän ja oma tuttu arkielämä on alkanut houkuttaa. Vaan johan tässä tuli seilattuakin.
Ei kai sua kukaan estelekään?
 
vierailija
Eiiii, mielummin haluan usko että Jure on sattumalta nähny vaikka pientä pusuttelua
Samaa mieltä: Jure on hyvinkin voinut sattua näkemään jotain toimintaa 😄

Jokerit on tottuneet B:n flirttailuun mutta jos Jure ois sattunut todistamaan yllättäen jotakin, se ois minustakin todennäköisemmin jotakin pussailua tms. tekemistä, jota ei oikein voi laittaa ystävyyden piikkiin 🤔

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mietin tuota Juren mahdollisesti näkemää pusuttelua. Taas tuli mieleen se, kun Jere pussasi Bojanin kaulaa.
Se on jotenkin hämmentävää. Välillä oma olo on sellainen, että B&J on omat elämät ja olivat vain tosi hyviä kavereita mutta ei sen enempää. Sitten näen tai muistan taas sen videon, jossa Jere ihan selvästi pussaili Bojanin kaulaa. Pusuäänetkin kuului. Ei sitä mun mielestä voi selittää mikään humala tai pettymys, vaikka iso pettymys olikin. Ei jumalauta toisen kaulaa pussailla ellei ole erityisiä tunteita toista kohtaan. Ja se miten Bojan otti sen jälkeen Jerestä vieläkin tiukemmin kiinni.

Mä haluan onnellisen lopun! 😭😭

Mango
 
vierailija
Tää onkin mielenkiintoinen leikki, arvata mitä Jure olisi voinut nähdä.

Mun veikkaus on, että se olisi jotain vähän enemmän kuin mitä pelkät kaverit tekisi keskenään, sellaista että lamppu syttyy, että mitä hittoa mä just näin.

Enid
 
vierailija
Mietin tuota Juren mahdollisesti näkemää pusuttelua. Taas tuli mieleen se, kun Jere pussasi Bojanin kaulaa.
Se on jotenkin hämmentävää. Välillä oma olo on sellainen, että B&J on omat elämät ja olivat vain tosi hyviä kavereita mutta ei sen enempää. Sitten näen tai muistan taas sen videon, jossa Jere ihan selvästi pussaili Bojanin kaulaa. Pusuäänetkin kuului. Ei sitä mun mielestä voi selittää mikään humala tai pettymys, vaikka iso pettymys olikin. Ei jumalauta toisen kaulaa pussailla ellei ole erityisiä tunteita toista kohtaan. Ja se miten Bojan otti sen jälkeen Jerestä vieläkin tiukemmin kiinni.

Mä haluan onnellisen lopun!

Mango
Olen niin samaa mieltä tästä! Suurimman osan kaikista videonpätkistä tai viesteistä toisilleen voi ihan huoletta lukea kavereiden keskinäiseksi pelleilyksi. Ja mä olin pitkään tässä koulukunnasta, että ei tässä mitään muuta ole kuin hyvää ystävyyttä.

Mutta sitten on näitä muutamia tilanteita, jotka hämmentää ihan pirusti. Tämä kaulapusut on yksi niistä. Joo, mullakin on kavereita jotka pussailee kännissä ketä tahansa (varsinkin nuorempana), josta vähänkin tykkää mutta kaulaan ei ikinä. Ja oman lähipiirin nuoria ja nuoria aikuisia seuratessa, halaillaan ja poskipusuja annetaan paljonkin. Mutta ei kaulaan. Yleisestikin, kuinka usein kukaan on nähnyt julkisia kaulapusuja? Ne ovat kyllä niitä yksityisten hetkien juttuja.

Enid
 
vierailija
Olen niin samaa mieltä tästä! Suurimman osan kaikista videonpätkistä tai viesteistä toisilleen voi ihan huoletta lukea kavereiden keskinäiseksi pelleilyksi. Ja mä olin pitkään tässä koulukunnasta, että ei tässä mitään muuta ole kuin hyvää ystävyyttä.

Mutta sitten on näitä muutamia tilanteita, jotka hämmentää ihan pirusti. Tämä kaulapusut on yksi niistä. Joo, mullakin on kavereita jotka pussailee kännissä ketä tahansa (varsinkin nuorempana), josta vähänkin tykkää mutta kaulaan ei ikinä. Ja oman lähipiirin nuoria ja nuoria aikuisia seuratessa, halaillaan ja poskipusuja annetaan paljonkin. Mutta ei kaulaan. Yleisestikin, kuinka usein kukaan on nähnyt julkisia kaulapusuja? Ne ovat kyllä niitä yksityisten hetkien juttuja.

Enid
Tämä olisi voinut olla mun kirjoittama 😃 Olen vahvasti Team Bromance, koska realismi ja muut tylsyydet, mutta sitten juurikin nämä kaulapusut. Että mitä hittoa, ei kaverit pussaile toisiaan kaulaan, se on (ainakin itselleni) niin intiimi ja erogeeninen alue. Ja toki myös ne Tavastian lavalla sinkoilleet kipinät jotka sähköistivät ilman kotisohvalle asti. Ei sellaista latausta ihan peruskaverisuhteissa vaan ole. 😳 Ja tähän se omakin shippaus perustuu.

Ehkä pelkkä bromancekin voi olla noin vahva ja väkevä, kaikin puolin poikkeuksellinen ja ainutlaatuinen ja ihan sellaisenaankin arvokas ja ihana. Joku aiemmin kutsui näitä kahta valontuojiks, ja sellaisia he toden totta ovat. Yhdessä ja erikseen. 💞
 
vierailija
Mietin tuota Juren mahdollisesti näkemää pusuttelua. Taas tuli mieleen se, kun Jere pussasi Bojanin kaulaa.
Se on jotenkin hämmentävää. Välillä oma olo on sellainen, että B&J on omat elämät ja olivat vain tosi hyviä kavereita mutta ei sen enempää. Sitten näen tai muistan taas sen videon, jossa Jere ihan selvästi pussaili Bojanin kaulaa. Pusuäänetkin kuului. Ei sitä mun mielestä voi selittää mikään humala tai pettymys, vaikka iso pettymys olikin. Ei jumalauta toisen kaulaa pussailla ellei ole erityisiä tunteita toista kohtaan. Ja se miten Bojan otti sen jälkeen Jerestä vieläkin tiukemmin kiinni.

Mä haluan onnellisen lopun!

Mango
Ja kun se tilanne oli ihan pian tulosten julkistamisen jälkeen. Ei ne nyt missään sikakännissä vielä silloin voineet olla. Jere ehkä herkässä tilassa kun oli just käynyt vessassa itkemässä pettymyksensä ulos.

Se oli niin intiimi tilanne, että herkistää edelleen joka kerta, kun osuu video silmiin.
 
vierailija
Kaulapusuhetkiä huokailen minäkin täällä. Ooohhhh. ❤ Ja samaa mieltä, jotain intiimiä Jure on todistanut. Tämän jälkeen jokainen (tuki-)hali, jonka Jure B:lle antaa menee erityissyyniin.

Sipriina
 
vierailija
Kaulapusuhetkiä huokailen minäkin täällä. Ooohhhh. Ja samaa mieltä, jotain intiimiä Jure on todistanut. Tämän jälkeen jokainen (tuki-)hali, jonka Jure B:lle antaa menee erityissyyniin.

Sipriina
Tai voihan se olla niinkin, että Jure on Bojanin uskottu bändissä. On joskus heikkona hetkenä avautunut vähän enemmän kuin olisi ehkä pitänyt. Jure on kyllä olkapäätyyppiä. Isäainesta.
 
vierailija
Minä olen iloinen, että kumpikin menestyy omalla sarallaan, mutta kyllähän kaikki merkit viittaavat nyt siihen, ettei mitään yhteistä ole tulossa ainakaan lähiaikoina. Sääli sinänsä, olisi ollut kiva nähdä nämä B&J hulluttelemassa vielä kerran. Nythän B on ehtinyt tavata muita euroviisukamuja jo parin otteeseen, melkein käy sääliksi J:n osalta, kun aikaa (ja halua) ei siihen järjesty.
 
vierailija
Minä olen iloinen, että kumpikin menestyy omalla sarallaan, mutta kyllähän kaikki merkit viittaavat nyt siihen, ettei mitään yhteistä ole tulossa ainakaan lähiaikoina. Sääli sinänsä, olisi ollut kiva nähdä nämä B&J hulluttelemassa vielä kerran. Nythän B on ehtinyt tavata muita euroviisukamuja jo parin otteeseen, melkein käy sääliksi J:n osalta, kun aikaa (ja halua) ei siihen järjesty.
Samoja aatoksia. Saadaan nauttia heistä erikseen onneksi mutta huonolta näyttää että pitkään aikaan yhdessä. B oli antanut fanin ymmärtää että fani näkee K:n aiemmin kuin hän (lokakuussa) ja eilen B oli sanonut jollekin fanille etteivät ole menossa sinne Amsterdamin festareillekaan. Ihme olisikin, yli 1000 km päässä ovat vetämässä keikkaa edellisenä ja seuraavana päivänä. Ja jos K on Israelissa syyskuun keikkojen aikaan.. huoh. Jotenkin vetää mieltä matalaksi eilisen keikkahypen jälkeen. Ihan väärät duetotkin...

🌙💜
 
vierailija
Minä olen iloinen, että kumpikin menestyy omalla sarallaan, mutta kyllähän kaikki merkit viittaavat nyt siihen, ettei mitään yhteistä ole tulossa ainakaan lähiaikoina. Sääli sinänsä, olisi ollut kiva nähdä nämä B&J hulluttelemassa vielä kerran. Nythän B on ehtinyt tavata muita euroviisukamuja jo parin otteeseen, melkein käy sääliksi J:n osalta, kun aikaa (ja halua) ei siihen järjesty.

Ajasta varmaan kyse. J:n keikkakalenteri oli myyty aika täyteen (ja halvalla) jo ennen Euroviisuja. Sitten on vielä tullut lisää keikkoja ja kaikkea muuta härdelliä, mediaa muun muassa.

Ei vain ole ehtinyt.
 
vierailija
Tai voihan se olla niinkin, että Jure on Bojanin uskottu bändissä. On joskus heikkona hetkenä avautunut vähän enemmän kuin olisi ehkä pitänyt. Jure on kyllä olkapäätyyppiä. Isäainesta.
Ainakin ton luennan mukaan kyse oli nimenomaan vahingosta, että sattui näkemään jotain eikä että B olisi omasta halustaan avautunu 🤔 ja siis mäkin uskon että jos kerta Jure on jotain sattunu todistamaan niin sen on olla pakko jotai sellast mitä ei voi laittaa vaan kaveruuden piikkiin. Vaikka just jonku sortin pussailu 🌻🌻
 
vierailija
Aloin miettimään vielä tätä Jure-nähnyt-jotain-ei-kaverillista, ja sain kuin sainkin selkeän mielikuvan, miten J&B juttelevat jossain kahdestaan, rauhassa, sivelyä, vähän pussailua... ja ehkä Unchained melody saa kuin saakin ainakin neljännen kappaleen :)

Mä en osannut vuosiin haaveilla. Olen kyllä lapsille kertonut omakeksimiä satuja, mutta se on eri asia. Mä olen niin onnellinen tästä, että olen taas alkanut haaveilemaan. Joskus kauan sitten onnistuin siinä, että illalla ennen nukahtamista ajattelin hyvin tiiviisti jotain ja näin siitä unta. Tää on ihanaa <3

Mango
 

Yhteistyössä