Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmi kun en löydä viestiä vastasitko pohdintoihini ja ehdottamiini vaihtoehtoihin miksi ollaan vielä jumissa. Mikä jarruttaa? Eikö tämä 3. pyörä saada pois aika helposti? Jos on jotain muutakin, epävarmuutta, huono itsetunto ym, keskustellaan niistä. Kaikesta selvitään! Ei ole sellaisia esteitä, joista ei päästä yli. 😊
 
vierailija
Pitää vaan ottaa puheeksi, että olen päättänyt erota. Huuto alkaa ja minä minä minä... en pärjää, et voi tehdä näin jne. mutta siihen pitää sanoa ettei ole kyse vain sinusta. Ei parisuhteessa voi olla vain toisen osapuolen mieliksi. Joko kumpikin haluaa olla yhdessä tai jos ei, niin ei pidä olla ollenkaan.
 
vierailija
Harmi kun en löydä viestiä vastasitko pohdintoihini ja ehdottamiini vaihtoehtoihin miksi ollaan vielä jumissa. Mikä jarruttaa? Eikö tämä 3. pyörä saada pois aika helposti? Jos on jotain muutakin, epävarmuutta, huono itsetunto ym, keskustellaan niistä. Kaikesta selvitään! Ei ole sellaisia esteitä, joista ei päästä yli.
Mitä ne vaihtoehdot olivat? On jäänyt varmaan näkemättä.
 
vierailija
Luultavasti olet kiltti ja miellyttämishaluinen. Monet ihmiset suhtautuvat suopeasti, kun olet valinnut vanhemman pyörylän etkä ole nuorempien naisten perään. Sillä tavalla olet turvassa arvostelulta, tuomitsemiselta, juoruilulta, ikäviltä puheilta. 😏
 
vierailija
Olen miettinyt, että muutetaan jossain vaiheessa muualle ja voidaan ottaa eri sukunimi. Sitten ei tarvitse välittää kenenkään akkojen ja ukkojen mielipiteistä, uteliaisuudesta ja pahoista puheista. Johtuu vaan kateudesta. 😌
 

Yhteistyössä