vierailija
Vieläkin olen täällä hämärässä hereillä,Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin. Olen ajatellut sinua.
ajatellen sua.
Voisinpa hiipiä nyt sun viereesi ja herättää sut aamiaiselle suukoin,
halauksin.
Vieläkin olen täällä hämärässä hereillä,Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin. Olen ajatellut sinua.
Lomailuko rasittaa?En saa unta. Takana tapahtumatäytteiset päivät. Sinä mielessä.
Vai oletko jo töissä?Lomailuko rasittaa?
Öitä. Rupes sittenkin nukuttaa.Vai oletko jo töissä?
Sulla on mielenkiintoinen työ.
Siellä varmaan sattuu ja tapahtuu?
Kovin ystävällistä.Selailen viestejä toisella palstalla ja löysin yhden, jossa oli puhetta tunnelukoista. Joku kirjoitti, että hänellä on vajavuuden ja viallisuuden tunnelukko, epäonnistumisen tunnelukko, emotionaalinen vaje, eristäytyminen, vaativuus ja ylikriittisyys, kaltoinkohtelu, riippuvuus ja kykenemättömyys, rankaisevuuden tunnelukko, emotionaalinen estyneisyys, itsekontrollin puute, oikeutus... eli löytyi monenlaista Mietin voisiko olla sinulta?
Huomenta ja kiva kuulla sinustaHuomenta rakas. Iloa päivääsi.
Voin kuvitella, että M on erittäin voimakastahtoinen, jolle on vaikea sanoa omia ajatuksia, varsinkin jos ne sattuu olemaan M ajatuksia vastaan... Justiina-tyyppiä Sinun täytyy nyt vaan kerätä kaikki sisällä oleva rohkeus ja sanoa miten asiat on.Et ole uskaltanut, koska M heittäytyy hankalaksi, alkaa nyyhkyttää ja väittää, ettei pärjää...? Esittää vaan, että saa sinut jämään tuohon vankilaan.