vierailija
Meillä jonkin verran vähemmän. En halua keskittyä liikaa numeroihin, on muita tärkeämpiä tekijöitä.Mun kaipaamani mies on noin 20-vuotta nuorempi kuin mieheni. Tunteet on molemmin puoliset. Sivusta.
Meillä jonkin verran vähemmän. En halua keskittyä liikaa numeroihin, on muita tärkeämpiä tekijöitä.Mun kaipaamani mies on noin 20-vuotta nuorempi kuin mieheni. Tunteet on molemmin puoliset. Sivusta.
Vaikka minun kotiseudulleni. Lähdetään pois tästä tunkkaisesta ja kyttäävästä ilmapiiristä. Pohjoisessa puhaltaa raikkaammat tuulet. Olet tervetullut sinne ja varmasti viihtyisit siellä.Olen miettinyt, että muutetaan jossain vaiheessa muualle ja voidaan ottaa eri sukunimi. Sitten ei tarvitse välittää kenenkään akkojen ja ukkojen mielipiteistä, uteliaisuudesta ja pahoista puheista. Johtuu vaan kateudesta.
Ei se minullekaan ole tärkeä. Toki mietin jossain vaiheessa miten olen itse ollut jo täysi-ikäinen ja hän ei vielä syntynytkään. Vanhemmiten siinä ei ole niin eroa.Meillä jonkin verran vähemmän. En halua keskittyä liikaa numeroihin, on muita tärkeämpiä tekijöitä.
Ei niin, jos pysyy hyvässä kunnossa. Mutta sen eteen pitää tietysti nähdä vaivaa ja elää hyvin. Minusta ei kannata jäädä pyörittelemään tuollaisia mielessä mitä toinen on tehnyt silloin ja silloin, kun toinen on ollut vasta pieni. Ei sellaisilla ole oikeasti mitään väliä, se on vaan jumittamista. Miksei sen sijaan ajattelisi mitä on kaikkea on vielä edessä?Ei se minullekaan ole tärkeä. Toki mietin jossain vaiheessa miten olen itse ollut jo täysi-ikäinen ja hän ei vielä syntynytkään. Vanhemmiten siinä ei ole niin eroa.
Suukko! Annan toisen iltahämärässä.Suukko aamuusi, hämärän tuttu!
Saanko minäkin antaa yhden ? Iltapäivän muiskuSuukko! Annan toisen iltahämärässä.
On myös mahdollista että ojasta allikkoonVaikka minun kotiseudulleni. Lähdetään pois tästä tunkkaisesta ja kyttäävästä ilmapiiristä. Pohjoisessa puhaltaa raikkaammat tuulet. Olet tervetullut sinne ja varmasti viihtyisit siellä.
Kun elää omissa oloissaan niin sielläkin ihmiset tekee vain oletuksia. Ei mua huvittaisi tutustua pienellä paikkakunnalla keneenkään. Mökkipaikkakunnallakin saatan jutella enemmän vain yhden naapurin kanssa. Tosin viimeksi olen nähnyt jotain vuosi sitten ja moikannut lyhyesti tuotakin. Toista en ole ikinä kohdannut, vaikka ollut kymmeniä vuosia tuossa. Toisen nähnyt ohimennen ja sanonut tuolloin vain moi. En kutsu kahville tai en mene. En ole oikein seurustelevaa sorttia. Saisin pienellä paikkakunnalla nimityksen erakko. Muhun voisi törmätä vain kaupassa.On myös mahdollista että ojasta allikkoon
Tahtoo olla että mitä pienempi yhteisö niin sitä enemmän kyttäystä, kuppikuntaisuutta ja muita lieveilmiöitä. Jos ikänsä asuu jossain pienessä paikassa niin näitä seikkoja ei vaan havainnoi koska niitä pidetään normaalina
Sivusta
Voi sinua ja juttujasi kettusein Teit heti oletuksen että se on varmasti pienempi paikka ja siellä on kyttäävä yhteisö ym. Ei ole, siellä saa olla rauhassa. Juoruakkoja ja -ukkoja löytyy varmasti jokaisesta maailman nurkasta, mutta ei pidä sekaantua sellaisiin.On myös mahdollista että ojasta allikkoon
Tahtoo olla että mitä pienempi yhteisö niin sitä enemmän kyttäystä, kuppikuntaisuutta ja muita lieveilmiöitä. Jos ikänsä asuu jossain pienessä paikassa niin näitä seikkoja ei vaan havainnoi koska niitä pidetään normaalina
Sivusta
Siellä on monia samanlaisia, omissa oloissaan viihtyviä eikä puhuta ikävästi.Kun elää omissa oloissaan niin sielläkin ihmiset tekee vain oletuksia. Ei mua huvittaisi tutustua pienellä paikkakunnalla keneenkään. Mökkipaikkakunnallakin saatan jutella enemmän vain yhden naapurin kanssa. Tosin viimeksi olen nähnyt jotain vuosi sitten ja moikannut lyhyesti tuotakin. Toista en ole ikinä kohdannut, vaikka ollut kymmeniä vuosia tuossa. Toisen nähnyt ohimennen ja sanonut tuolloin vain moi. En kutsu kahville tai en mene. En ole oikein seurustelevaa sorttia. Saisin pienellä paikkakunnalla nimityksen erakko. Muhun voisi törmätä vain kaupassa.
Meillä jää enemmän aikaa olla kahdestaan"Tätä pientä onneamme älä ota pois."
Meillä on pieni oma universumi, johon mahtuu kaksi, sinä ja minä.
Oli miehelle.Meillä jää enemmän aikaa olla kahdestaan
Voidaan jutella vielä asumisesta myöhemmin. Tärkeintä on nyt hoitaa esteet pois.Siellä on monia samanlaisia, omissa oloissaan viihtyviä eikä puhuta ikävästi.
Ai... mutta viestini oli "erakolle"Oli miehelle.
Missä mennään?Voidaan jutella vielä asumisesta myöhemmin. Tärkeintä on nyt hoitaa esteet pois.
Miten niin?Joku taitaa olla pikkasen pihalla.
Yrität anonyymissä ketjussa saada jotakuta eroamaan puolisostaan. Näyttää hullulta touhulta.Miten niin?
Mene pois, sisältö ei ole sinulleYrität anonyymissä ketjussa saada jotakuta eroamaan puolisostaan. Näyttää hullulta touhulta.
Sitä paitsi se on ollut pelkkää kulissia jo kauan, ilmeisesti alusta asti. Sanoi minulle, että koko ajan pyrkii pois. Milloin se tapahtuu....Mene pois, sisältö ei ole sinulle