Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen miettinyt, että muutetaan jossain vaiheessa muualle ja voidaan ottaa eri sukunimi. Sitten ei tarvitse välittää kenenkään akkojen ja ukkojen mielipiteistä, uteliaisuudesta ja pahoista puheista. Johtuu vaan kateudesta.
Vaikka minun kotiseudulleni. Lähdetään pois tästä tunkkaisesta ja kyttäävästä ilmapiiristä. Pohjoisessa puhaltaa raikkaammat tuulet. 😊 Olet tervetullut sinne ja varmasti viihtyisit siellä. 💓
 
  • Haha
Reactions: Hopeakettu
vierailija
Ei se minullekaan ole tärkeä. Toki mietin jossain vaiheessa miten olen itse ollut jo täysi-ikäinen ja hän ei vielä syntynytkään. Vanhemmiten siinä ei ole niin eroa.
Ei niin, jos pysyy hyvässä kunnossa. Mutta sen eteen pitää tietysti nähdä vaivaa ja elää hyvin. 😊 Minusta ei kannata jäädä pyörittelemään tuollaisia mielessä mitä toinen on tehnyt silloin ja silloin, kun toinen on ollut vasta pieni. Ei sellaisilla ole oikeasti mitään väliä, se on vaan jumittamista. Miksei sen sijaan ajattelisi mitä on kaikkea on vielä edessä? 🥰
 
Vaikka minun kotiseudulleni. Lähdetään pois tästä tunkkaisesta ja kyttäävästä ilmapiiristä. Pohjoisessa puhaltaa raikkaammat tuulet. Olet tervetullut sinne ja varmasti viihtyisit siellä.
On myös mahdollista että ojasta allikkoon😄
Tahtoo olla että mitä pienempi yhteisö niin sitä enemmän kyttäystä, kuppikuntaisuutta ja muita lieveilmiöitä. Jos ikänsä asuu jossain pienessä paikassa niin näitä seikkoja ei vaan havainnoi koska niitä pidetään normaalina🙂
Sivusta
 
vierailija
On myös mahdollista että ojasta allikkoon
Tahtoo olla että mitä pienempi yhteisö niin sitä enemmän kyttäystä, kuppikuntaisuutta ja muita lieveilmiöitä. Jos ikänsä asuu jossain pienessä paikassa niin näitä seikkoja ei vaan havainnoi koska niitä pidetään normaalina
Sivusta
Kun elää omissa oloissaan niin sielläkin ihmiset tekee vain oletuksia. Ei mua huvittaisi tutustua pienellä paikkakunnalla keneenkään. Mökkipaikkakunnallakin saatan jutella enemmän vain yhden naapurin kanssa. Tosin viimeksi olen nähnyt jotain vuosi sitten ja moikannut lyhyesti tuotakin. Toista en ole ikinä kohdannut, vaikka ollut kymmeniä vuosia tuossa. Toisen nähnyt ohimennen ja sanonut tuolloin vain moi. En kutsu kahville tai en mene. En ole oikein seurustelevaa sorttia. Saisin pienellä paikkakunnalla nimityksen erakko. Muhun voisi törmätä vain kaupassa.
 
vierailija
On myös mahdollista että ojasta allikkoon
Tahtoo olla että mitä pienempi yhteisö niin sitä enemmän kyttäystä, kuppikuntaisuutta ja muita lieveilmiöitä. Jos ikänsä asuu jossain pienessä paikassa niin näitä seikkoja ei vaan havainnoi koska niitä pidetään normaalina
Sivusta
Voi sinua ja juttujasi kettusein 😄 Teit heti oletuksen että se on varmasti pienempi paikka ja siellä on kyttäävä yhteisö ym. 😄 Ei ole, siellä saa olla rauhassa. Juoruakkoja ja -ukkoja löytyy varmasti jokaisesta maailman nurkasta, mutta ei pidä sekaantua sellaisiin. 😊
 
vierailija
Kun elää omissa oloissaan niin sielläkin ihmiset tekee vain oletuksia. Ei mua huvittaisi tutustua pienellä paikkakunnalla keneenkään. Mökkipaikkakunnallakin saatan jutella enemmän vain yhden naapurin kanssa. Tosin viimeksi olen nähnyt jotain vuosi sitten ja moikannut lyhyesti tuotakin. Toista en ole ikinä kohdannut, vaikka ollut kymmeniä vuosia tuossa. Toisen nähnyt ohimennen ja sanonut tuolloin vain moi. En kutsu kahville tai en mene. En ole oikein seurustelevaa sorttia. Saisin pienellä paikkakunnalla nimityksen erakko. Muhun voisi törmätä vain kaupassa.
Siellä on monia samanlaisia, omissa oloissaan viihtyviä eikä puhuta ikävästi. 😊
 

Yhteistyössä