Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selailen viestejä toisella palstalla ja löysin yhden, jossa oli puhetta tunnelukoista. Joku kirjoitti, että hänellä on vajavuuden ja viallisuuden tunnelukko, epäonnistumisen tunnelukko, emotionaalinen vaje, eristäytyminen, vaativuus ja ylikriittisyys, kaltoinkohtelu, riippuvuus ja kykenemättömyys, rankaisevuuden tunnelukko, emotionaalinen estyneisyys, itsekontrollin puute, oikeutus... eli löytyi monenlaista 😢 Mietin voisiko olla sinulta?
 
vierailija
Selailen viestejä toisella palstalla ja löysin yhden, jossa oli puhetta tunnelukoista. Joku kirjoitti, että hänellä on vajavuuden ja viallisuuden tunnelukko, epäonnistumisen tunnelukko, emotionaalinen vaje, eristäytyminen, vaativuus ja ylikriittisyys, kaltoinkohtelu, riippuvuus ja kykenemättömyys, rankaisevuuden tunnelukko, emotionaalinen estyneisyys, itsekontrollin puute, oikeutus... eli löytyi monenlaista Mietin voisiko olla sinulta?
Kovin ystävällistä. 😆
 
vierailija
Et ole uskaltanut, koska M heittäytyy hankalaksi, alkaa nyyhkyttää ja väittää, ettei pärjää...? Esittää vaan, että saa sinut jämään tuohon vankilaan.
Voin kuvitella, että M on erittäin voimakastahtoinen, jolle on vaikea sanoa omia ajatuksia, varsinkin jos ne sattuu olemaan M ajatuksia vastaan... Justiina-tyyppiä 🥵 Sinun täytyy nyt vaan kerätä kaikki sisällä oleva rohkeus ja sanoa miten asiat on. 😈
 
vierailija
En käsitä miten voit jäädä tuollaiseen... nuorukainen ja harmaa isoäiti...😳 Täytyy olla tosi huono itsetunto ja alistuva, mutta siihen on tultava loppu. Rohkaistu ja avaa suusi! 🤔 Se kyllä kannattaa 😊
 
vierailija
Minun puolelta ei olisi mitään esteitä. Ikäeroa ei ole paljon, eikä se ole kenellekään este. Äitini tuntee jonkun 10 v minua vanhemman ja puhui siitä joitakin vuosia sitten. En ole kuitenkaan kiinnostunut, koska olen rakastunut sinuun. 🥰 En tiedä jännitätkö niin paljon iän takia? 😬 Se ei ole oikeasti este. Jotkut säilyy hyväkuntoisina ja näyttää ikäistään nuoremmilta. Silloin kun tavattiin ekan kerran, ajattelin että olet ehkä 6 v vanhempi.
 
vierailija
Olen suunnitellut, että ottaisin sinut ensi kesänä mukaan lomalle toiseen kotiini. Olet todella tervetullut! 💛💛💛 Voimme tehdä kaikkea yhdessä, esim. käydä patikoimassa ja poimia marjoja, viettää mukavaa aikaa. Sinulle ei tee hyvää olla tupakan savussa ja tympeissä oloissa. Tuollainen ei ole oikeaa elämää 😣
 

Yhteistyössä