Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rakkaat kanssapuutarhurit: kun kello 23 lyö ja naapuritaverna menee kiinni, niin tänne eksynee örveltäjä tai pari. Älkäämme antako ärtymyksen nousta vaan paras on keskittyä positiiviseen. <3 Koko kööri - Käärijä, Bojan, Jokerit, Janin yksityishenkilö, Bulbasaur, Mauno Koivisto ja hyväntahtoiset puutarhurit - pittaa eikä pelkää tätä maailmaa.
❤❤❤❤❤❤❤
 
vierailija
Tämä. Tuli vaan mieleen, että ei ehkä mennyt bändin sisällä ilman sanomisia. Jos yksi häipyy oudon suomalaisen kanssa kikattelemaan ravintolaan ja jättää muut hoitamaan velvollisuuksia, saattaa se herättää pahaa henkeä. Varmaan nekin olis halunneet kaljansa ottaa.
Niin, jos tuon tekee ystävän kanssa niin vähän mlkkua toimintaa. Jos tuon tekee tuoreen ihastuksen kanssa niin vähän mlkkua silti, mutta ymmärrettävää. :p
 
vierailija
https://youtu.be/N9gxc_ZvHBk Onko tämä ollut täällä jo? Koko Beerfestin keikka tässä!! Ei ole varmaankaan virallinen tili joten en tiedä miksi se näkyy tuolla ja kauanko näkyy.

Heti alussa Are you -kyltti ja B myös kiekaisee Are yout kerran. Ja Huom nää oli Suomen vierailun jälkeen.

Ylipäätään aivan ihana nähdä Jokereiden lavashowta kerrankin kunnolla, mulle ainakin eka kerta muuta kuin pieniä klippejä! Aivan mahtava meno ja B niin kuuma että tirisee!! Tätä sitten syyskuussa!!


T.
Täällä linkki olutkeikkaan 💜🌙
 
vierailija
Ihanaa, kiitos sille, joka jakoi Belgradin kaljajuhlat. Oli aivan ihana JO:n live.
Perheen äijät joutuivat nyt taas taustalta seuraamaan tätä hullunkiiltoa äiteen silmissä, ja sen typerää hymyä. Siellä oli yksityishenkilöt, vai saumatko ne nyt oli, hyvin taltioituna. Se kyllä ihmetytti, että Kris oli erittäin vähän kuvissa.

Bojan oli taivaallinen, tietysti. Tosin vaikutti siltä, että katsoo laulaessaan kieroon. Löydettiinkö edes yksi heikkous hänestä?

Mun sydän suurin piirtein särkyi, kun hän veti ujon ja muka huomaamattoman Are you:n siihen Demonin loppuun. Se taisi viime aikoina olla korvattu kunnon screamilla....sanokaa mitä sanotte. Minulla on tästä aivan omat ajatukseni.

Carpe every fucking diem!

Sipriina
 
vierailija
Pääsin vihdoin keikkatallenteen katselussa Are You -kohtaan asti ja yleisö selvästi arvosti. Bojan pääsi myös leikkimään puutarh.. kukkakauppiasta.
Mä en ees aluks tajunnu et se oli are you mitä se huus vaik kuuntelin kuulokkeilla :D Se kun tuppaa pitämään ties mitä ääniä siellä lavalla. Mut sit ku täällä sanottiin siitä ni kyl mä sit sen kuulin :D
 
vierailija
AO3:ssa uusia ficcejä tullut tänä viikonloppuna enemmän kuin viime aikoina yleensä. Lieköhän sattumaa, vai onkohan ulkomailla hepuloitu somejulkaisuja ihan toiseen suuntaan kuin vauvapalstoilla. :)
 
vierailija
AO3:ssa uusia ficcejä tullut tänä viikonloppuna enemmän kuin viime aikoina yleensä. Lieköhän sattumaa, vai onkohan ulkomailla hepuloitu somejulkaisuja ihan toiseen suuntaan kuin vauvapalstoilla.
Kiitos vinkistä, pitääkin käydä lukemassa :) Ainakin Tumblrissa ihmiset ovat nähdäkseni olleet innoissaan. Ovat tyytyväisiä siitä, että nyt K:n seuraajista on varmasti tiputettu homofoobikot pois.
 
vierailija
Mä luulen, että on tarkoitettu sitä an*alipanoviitauskuvaa. Kai monille tuli kuvasta mieleen K:n ja Bojanin juttuunkin viittaaminen, koska instaan oli kommentoitu, varo, Bojan tms. Haluaako Bojan tosiaan tulla viitatuksi siihen kuvaan?
Olisiko tosiaan tästä kyse. Minustakin kuva on vähän ikävä, mutta en ole keksinyt miksi. Ilman muuta se yhdistyi mulla kylläkin Bojaniin. Eihän siinä kuvassa kuitenkaan tapahdu mitään. Varmaankin tuo asento tuo mieleen possujunan ja sitten vielä jos kommentit toistaa samaa. Oon kyllä sitä mieltä että K olisi tän saanut jättää julkaisematta.
 
vierailija
Tuo Demoni alkaa olla kyllä aika vakuuttava. Hauskaa jotenkin kun Bojan kertoi tuon biisin teosta, että halusi tehdä serbiankielisen kappaleen että mummo ymmärtää sanat. Ja sitten lopputuloksena on tuollainen. Haluaisin kyllä tavata Bojanin mummon 😄
 
vierailija
Kiitos vinkistä, pitääkin käydä lukemassa Ainakin Tumblrissa ihmiset ovat nähdäkseni olleet innoissaan. Ovat tyytyväisiä siitä, että nyt K:n seuraajista on varmasti tiputettu homofoobikot pois.
Minusta on ihanaa, että ihmiset jaksavat edelleen ympäri maailmaa seurata Käärijää ja Bojania, vaikka he eivät ole mitään yhteistä materiaalia enää antaneet meille faneille.
 
vierailija
Ihanaa, kiitos sille, joka jakoi Belgradin kaljajuhlat. Oli aivan ihana JO:n live.
Perheen äijät joutuivat nyt taas taustalta seuraamaan tätä hullunkiiltoa äiteen silmissä, ja sen typerää hymyä. Siellä oli yksityishenkilöt, vai saumatko ne nyt oli, hyvin taltioituna. Se kyllä ihmetytti, että Kris oli erittäin vähän kuvissa.

Bojan oli taivaallinen, tietysti. Tosin vaikutti siltä, että katsoo laulaessaan kieroon. Löydettiinkö edes yksi heikkous hänestä?

Mun sydän suurin piirtein särkyi, kun hän veti ujon ja muka huomaamattoman Are you:n siihen Demonin loppuun. Se taisi viime aikoina olla korvattu kunnon screamilla....sanokaa mitä sanotte. Minulla on tästä aivan omat ajatukseni.

Carpe every fucking diem!

Sipriina
Olepa hyvä, kiva kun keikan katsojia tulee lisää, vähän kuin yhteisellä keikalla oltaisiin oltu. 😊🔥

Jos pientä karsastusta tulee kun kovasti keskittyy, ei kyllä haittaa. Satuprinssi onkin lihaa ja verta, kelpaa 🥰 samaa ihmettelin että miksei Krisiä näkynyt kuvissa juuri lainkaan. Mietin jopa katsoessani että onkohan mennyt herne nenään kun on nähnyt taltioinnin... Minusta JO ei ole jakanut tätä itse, en oikein ymmärrä miksi tämä on tuolla tilillä kun ei ole Beerfestinkään.

Aivan suloinen minustakin se pieni are you... Sydän sulaa. Ihanaa saada näitä häiveitä lisää tähän aikajanaan...

T. Yöllinen pohtija eli 🌙💜
 
vierailija
Jotenkin en ole tajunnut miksi turquoise carpettia edeltävä ilta on are you -ilta. en ihan oikeasti tiedä 😆😭 Siispä voisiko joku valaista asiaa? Ja jos joku muistaisi edes suuntaa antavasti, milloin niitä are you -illan videoita on linkattu tänne (sivu tai päivämäärä) niin olisin kiitollinen <3
 

Yhteistyössä