vierailija
Sanoi. kohdassa 24.48 suunnilleen. Pelkkä ääni kuuluu, sitten kuva vaihtaa B:hen.Mä en kuullu et olisi sanonu are you?
Sanoi. kohdassa 24.48 suunnilleen. Pelkkä ääni kuuluu, sitten kuva vaihtaa B:hen.Mä en kuullu et olisi sanonu are you?
Yritin linkittää, mutta viesti jäi Moden haaviin. Kirjoita Youtubeen Joker Out Live @ Belgrade Beer Fest 2023.mistä ton voi nähä onko siihen klinkkiä ?
Rakkaat kanssapuutarhurit: kun kello 23 lyö ja naapuritaverna menee kiinni, niin tänne eksynee örveltäjä tai pari. Älkäämme antako ärtymyksen nousta vaan paras on keskittyä positiiviseen. <3 Koko kööri - Käärijä, Bojan, Jokerit, Janin yksityishenkilö, Bulbasaur, Mauno Koivisto ja hyväntahtoiset puutarhurit - pittaa eikä pelkää tätä maailmaa.
kiitti lähen katsomaanYritin linkittää, mutta viesti jäi Moden haaviin. Kirjoita Youtubeen Joker Out Live @ Belgrade Beer Fest 2023.
Pahoittelen jos viestini tulee kohta monta kertaa (pun intented).
Niin, jos tuon tekee ystävän kanssa niin vähän mlkkua toimintaa. Jos tuon tekee tuoreen ihastuksen kanssa niin vähän mlkkua silti, mutta ymmärrettävää.Tämä. Tuli vaan mieleen, että ei ehkä mennyt bändin sisällä ilman sanomisia. Jos yksi häipyy oudon suomalaisen kanssa kikattelemaan ravintolaan ja jättää muut hoitamaan velvollisuuksia, saattaa se herättää pahaa henkeä. Varmaan nekin olis halunneet kaljansa ottaa.
Täällä linkki olutkeikkaanhttps://youtu.be/N9gxc_ZvHBk Onko tämä ollut täällä jo? Koko Beerfestin keikka tässä!! Ei ole varmaankaan virallinen tili joten en tiedä miksi se näkyy tuolla ja kauanko näkyy.
Heti alussa Are you -kyltti ja B myös kiekaisee Are yout kerran. Ja Huom nää oli Suomen vierailun jälkeen.
Ylipäätään aivan ihana nähdä Jokereiden lavashowta kerrankin kunnolla, mulle ainakin eka kerta muuta kuin pieniä klippejä! Aivan mahtava meno ja B niin kuuma että tirisee!! Tätä sitten syyskuussa!!
T.
Onko tarotar muuten sanonu koska kyseistä jokerien luentaa olisi tulossa? <3Ehkä tuleva tarot luenta antaa näkökulmaa just näihin asioihin
Ainii, totta! Se ois kyl kruunannu ton keikkataltioinninEikö tuo nauhoitettu kaljafestari ollut sama, missä Bojan juoksi myöhemmin Cha Cha Chan perässä? Harmi että keikkataltioinnista puuttuu tämä tärkein osuus.
Mä en ees aluks tajunnu et se oli are you mitä se huus vaik kuuntelin kuulokkeilla Se kun tuppaa pitämään ties mitä ääniä siellä lavalla. Mut sit ku täällä sanottiin siitä ni kyl mä sit sen kuulinPääsin vihdoin keikkatallenteen katselussa Are You -kohtaan asti ja yleisö selvästi arvosti. Bojan pääsi myös leikkimään puutarh.. kukkakauppiasta.
Kiitos vinkistä, pitääkin käydä lukemassa Ainakin Tumblrissa ihmiset ovat nähdäkseni olleet innoissaan. Ovat tyytyväisiä siitä, että nyt K:n seuraajista on varmasti tiputettu homofoobikot pois.AO3:ssa uusia ficcejä tullut tänä viikonloppuna enemmän kuin viime aikoina yleensä. Lieköhän sattumaa, vai onkohan ulkomailla hepuloitu somejulkaisuja ihan toiseen suuntaan kuin vauvapalstoilla.
Ah! Ehkä toi on tullu Demoniin jäädäkseen, toivon todellakin et on. HUH!Eilen ollut taas metalli-Bojania keikalla, kerta kerralta paranee vaan. Tätä samaa Suomen keikalla, kiitos.
TikTok - Make Your Day
www.tiktok.com
Olisiko tosiaan tästä kyse. Minustakin kuva on vähän ikävä, mutta en ole keksinyt miksi. Ilman muuta se yhdistyi mulla kylläkin Bojaniin. Eihän siinä kuvassa kuitenkaan tapahdu mitään. Varmaankin tuo asento tuo mieleen possujunan ja sitten vielä jos kommentit toistaa samaa. Oon kyllä sitä mieltä että K olisi tän saanut jättää julkaisematta.Mä luulen, että on tarkoitettu sitä an*alipanoviitauskuvaa. Kai monille tuli kuvasta mieleen K:n ja Bojanin juttuunkin viittaaminen, koska instaan oli kommentoitu, varo, Bojan tms. Haluaako Bojan tosiaan tulla viitatuksi siihen kuvaan?
Tämän takia myös muista Jokereista olisi kiva saada tulkinta. Mitä ovat ajatelleet K:n & B:n touhuista.Niin, jos tuon tekee ystävän kanssa niin vähän mlkkua toimintaa. Jos tuon tekee tuoreen ihastuksen kanssa niin vähän mlkkua silti, mutta ymmärrettävää.
Tämä on sen Are youn tilalla, ja tulee varpaankynsistä asti.Ah! Ehkä toi on tullu Demoniin jäädäkseen, toivon todellakin et on. HUH!
Minusta on ihanaa, että ihmiset jaksavat edelleen ympäri maailmaa seurata Käärijää ja Bojania, vaikka he eivät ole mitään yhteistä materiaalia enää antaneet meille faneille.Kiitos vinkistä, pitääkin käydä lukemassa Ainakin Tumblrissa ihmiset ovat nähdäkseni olleet innoissaan. Ovat tyytyväisiä siitä, että nyt K:n seuraajista on varmasti tiputettu homofoobikot pois.
Olepa hyvä, kiva kun keikan katsojia tulee lisää, vähän kuin yhteisellä keikalla oltaisiin oltu.Ihanaa, kiitos sille, joka jakoi Belgradin kaljajuhlat. Oli aivan ihana JO:n live.
Perheen äijät joutuivat nyt taas taustalta seuraamaan tätä hullunkiiltoa äiteen silmissä, ja sen typerää hymyä. Siellä oli yksityishenkilöt, vai saumatko ne nyt oli, hyvin taltioituna. Se kyllä ihmetytti, että Kris oli erittäin vähän kuvissa.
Bojan oli taivaallinen, tietysti. Tosin vaikutti siltä, että katsoo laulaessaan kieroon. Löydettiinkö edes yksi heikkous hänestä?
Mun sydän suurin piirtein särkyi, kun hän veti ujon ja muka huomaamattoman Are you:n siihen Demonin loppuun. Se taisi viime aikoina olla korvattu kunnon screamilla....sanokaa mitä sanotte. Minulla on tästä aivan omat ajatukseni.
Carpe every fucking diem!
Sipriina
Niin olikin, ooh sekin vielä! Ei kyllä mikään osoita että olisi jotenkin kylmänä K kohtaan ollut...Ainii, totta! Se ois kyl kruunannu ton keikkataltioinnin