Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juttelin tästä shipin lopusta äsken sen ainoan henkilön kanssa, jolle olin tästä kertonut ja jolle onneksi voin puhua kaikesta. Tajusin siinä puhuessani, että (kun minä olen henk koht nyt sitä mieltä, että K ei ole aito, sinä saat olla sitä mieltä, että hän on) mulle kyllä todellakin tuli monista viisuklipeistä sellainen olo, että ei toi Käärijä ole aito -olo, niin sivuutin sen vain ajatuksella, että "Hän on vain eri tavalla aito, kuin mihin minä olen tottunut". Nyt toi naurattaa mua! Jos olisin silloin heti uskonut itseäni, en ehkä olisi uponnut niin syvälle itselleni näköjään täysin vieraaseen suohon! Koitin siis kovasti olla arvostelematta ja tuomitsematta Kärtsää. Mutta enää en voi. Mä en koe häntä enää aidoksi ja koitin vain taivuttaa liikaa omaa todellisuuttani ja olla avarakatseinen ja avartaa ajatteluani. Että kai noinkin voi olla aito? Ehkä mua siis sitä epäaitouden tunnetta teki se, että minusta hän vain oikeasti oli liian läheisesti Bojanin kanssa, vaikuttamatta yhtään homolta. Tai rohkealta. Tai siis rohkealta hän vaikutti, mutta minusta kun sä jo olet rohkea, se ei tarvitse "rohkeaa läheisyyttä, kaikki hei huomatkaa". No nyt joku voi syyttää, että miksi mies ei saisi olla lähekkäin toisen miehen kanssa?
Enpä osaa sanoa.
Siihen olisin halunnut nähdä, että hän ottaa ton bojanin. Mutta en enää usko sitä näkeväni. Tämä teksti siis yölliseltä ja eilisen raivoajalta.
En pääse irti siitä ajatuksesta, enkä tiedä pitäisikö edes, että ikävä temppu oli tuo housut auki Bieberiin viittaus. Kyllä mulle tulee sellainen tunne, että ei K paljon Bojania ja heidän viisuhistoriaansa kunnioita. En ymmärrä mitä K n päässä on liikkunut, kun sen on postannut. Ehkä Bojania ei häiritse kuva ja sen kommentit, se on hänen asiansa. Minua häirItsee. Käsitys K stä on kyllä mulla romahtanut.
 
vierailija
En pääse irti siitä ajatuksesta, enkä tiedä pitäisikö edes, että ikävä temppu oli tuo housut auki Bieberiin viittaus. Kyllä mulle tulee sellainen tunne, että ei K paljon Bojania ja heidän viisuhistoriaansa kunnioita. En ymmärrä mitä K n päässä on liikkunut, kun sen on postannut. Ehkä Bojania ei häiritse kuva ja sen kommentit, se on hänen asiansa. Minua häirItsee. Käsitys K stä on kyllä mulla romahtanut.
Joo joo oot sanonu nyt tota samaa sekä täällä että vauvassa jo pari päivää
 
vierailija

Dear Diary, Today I ditched my band and had a dinner date with my new bestie. I filmed an instagram story where I very softly and fondly talked to him while he giggled. Then I paid his food because he has no money. Good day x

Ihana :D
 
vierailija
En pääse irti siitä ajatuksesta, enkä tiedä pitäisikö edes, että ikävä temppu oli tuo housut auki Bieberiin viittaus. Kyllä mulle tulee sellainen tunne, että ei K paljon Bojania ja heidän viisuhistoriaansa kunnioita. En ymmärrä mitä K n päässä on liikkunut, kun sen on postannut. Ehkä Bojania ei häiritse kuva ja sen kommentit, se on hänen asiansa. Minua häirItsee. Käsitys K stä on kyllä mulla romahtanut.
Sama mulla. En usko, että Bojan on ollut enää tuolloin ihastunut Käärijään, jos joskus oli(?). Luulisin, että sellaisia puolia, joista tuollainen toiminta kumpuaa, on hänelle näkynyt viisuympyröissä jo aikaisemmin.
 
vierailija

Dear Diary, Today I ditched my band and had a dinner date with my new bestie. I filmed an instagram story where I very softly and fondly talked to him while he giggled. Then I paid his food because he has no money. Good day x

Ihana
Omg. Onks toi teksti Bojanin????
 
vierailija
En pääse irti siitä ajatuksesta, enkä tiedä pitäisikö edes, että ikävä temppu oli tuo housut auki Bieberiin viittaus. Kyllä mulle tulee sellainen tunne, että ei K paljon Bojania ja heidän viisuhistoriaansa kunnioita. En ymmärrä mitä K n päässä on liikkunut, kun sen on postannut. Ehkä Bojania ei häiritse kuva ja sen kommentit, se on hänen asiansa. Minua häirItsee. Käsitys K stä on kyllä mulla romahtanut.
Ei kunnioita heidän viisu historiaa kun on vetoketju auki XD kiitos päivän nauruista
 
vierailija

Dear Diary, Today I ditched my band and had a dinner date with my new bestie. I filmed an instagram story where I very softly and fondly talked to him while he giggled. Then I paid his food because he has no money. Good day x

Ihana
Oli kyllä herrasmies kun maksoi Jeren sapuskatkin <3
 
vierailija

Dear Diary, Today I ditched my band and had a dinner date with my new bestie. I filmed an instagram story where I very softly and fondly talked to him while he giggled. Then I paid his food because he has no money. Good day x

Ihana
Joo toi on niin söde. Toki teksti fanin tekemä mut silti. 🥰
 
vierailija
Tuli dinner date -videosta vielä mieleen, että kun se osalle näyttänyt deiteiltä tunnelman, katseiden ja heidän olemuksensa perusteella, niin voisko se osittain johtua myös siitä (shippauslasien lisäksi), että tilanne oli mahdollisesti heillekin uusi ja kutkuttava, vastakkain pöydän ääressä ja ainakin melkein kahdestaam vähän pidemmän aikaa vs aiemmin viisuporukoiden osana lähes koko ajan ja lyhyempiä hetkiä siellä täällä. Jos toisella tai molemmilla oli mitä vaan fiiliksiä vaikka taustallakin, niin voihan se olla hymyilyttävää ja kutkuttavaa päästä istumaan vastakkain, jutteleen ja katseleen toista, vähän niinkuin oltais treffeillä, vaikka se menee IG ja liveä varten kuvaavat.

Ja joo, tiedän, että Mikke oli myös läsnä, mukana ja samassa pöydässä, mutta niin tiesivät hekin, ja silti sen videon tunnelma oli mitä oli, kuka näkee sen mitenkin!
 
vierailija
https://youtu.be/N9gxc_ZvHBk Onko tämä ollut täällä jo? Koko Beerfestin keikka tässä!! Ei ole varmaankaan virallinen tili joten en tiedä miksi se näkyy tuolla ja kauanko näkyy.

Heti alussa Are you -kyltti ja B myös kiekaisee Are yout kerran. Ja Huom nää oli Suomen vierailun jälkeen.

Ylipäätään aivan ihana nähdä Jokereiden lavashowta kerrankin kunnolla, mulle ainakin eka kerta muuta kuin pieniä klippejä! Aivan mahtava meno ja B niin kuuma että tirisee!! Tätä sitten syyskuussa!!

🔥🔥🔥🔥🔥

T.🌙💜
 
vierailija
Ei kunnioita heidän viisu historiaa kun on vetoketju auki XD kiitos päivän nauruista
Mikä siinä naurattaa? Minulle tuli täysin sama tunne. Voisin kuvitella esim. itseni kummaksi tahansa siellä Liverpoolissa (enemmän kyllä B:ksi), mutta en todellakaan kummaksikaan niissä Jeren uusissa postauksissa. Siis että julkisesti viittailtaisiin noin, jos mä olisin heistä toinen osapuoli.
 
vierailija
Tuli dinner date -videosta vielä mieleen, että kun se osalle näyttänyt deiteiltä tunnelman, katseiden ja heidän olemuksensa perusteella, niin voisko se osittain johtua myös siitä (shippauslasien lisäksi), että tilanne oli mahdollisesti heillekin uusi ja kutkuttava, vastakkain pöydän ääressä ja ainakin melkein kahdestaam vähän pidemmän aikaa vs aiemmin viisuporukoiden osana lähes koko ajan ja lyhyempiä hetkiä siellä täällä. Jos toisella tai molemmilla oli mitä vaan fiiliksiä vaikka taustallakin, niin voihan se olla hymyilyttävää ja kutkuttavaa päästä istumaan vastakkain, jutteleen ja katseleen toista, vähän niinkuin oltais treffeillä, vaikka se menee IG ja liveä varten kuvaavat.

Ja joo, tiedän, että Mikke oli myös läsnä, mukana ja samassa pöydässä, mutta niin tiesivät hekin, ja silti sen videon tunnelma oli mitä oli, kuka näkee sen mitenkin!
No en nyt tiedä jaanko tota tulkintaa, mutta se liittyen tähän tulkintaan oli kyllä ihan paras kun Bojan sanoi, (kun ne kuvas niitä ruokia?) että "we are like two instagram girls!" :D
 
vierailija
https://youtu.be/N9gxc_ZvHBk Onko tämä ollut täällä jo? Koko Beerfestin keikka tässä!! Ei ole varmaankaan virallinen tili joten en tiedä miksi se näkyy tuolla ja kauanko näkyy.

Heti alussa Are you -kyltti ja B myös kiekaisee Are yout kerran. Ja Huom nää oli Suomen vierailun jälkeen.

Ylipäätään aivan ihana nähdä Jokereiden lavashowta kerrankin kunnolla, mulle ainakin eka kerta muuta kuin pieniä klippejä! Aivan mahtava meno ja B niin kuuma että tirisee!! Tätä sitten syyskuussa!!


T.
Ja kröhöm... Janin yksityishenkilö näkyy olevan edukseen noissa pöksyissä 🤭
 
vierailija
https://youtu.be/N9gxc_ZvHBk Onko tämä ollut täällä jo? Koko Beerfestin keikka tässä!! Ei ole varmaankaan virallinen tili joten en tiedä miksi se näkyy tuolla ja kauanko näkyy.

Heti alussa Are you -kyltti ja B myös kiekaisee Are yout kerran. Ja Huom nää oli Suomen vierailun jälkeen.

Ylipäätään aivan ihana nähdä Jokereiden lavashowta kerrankin kunnolla, mulle ainakin eka kerta muuta kuin pieniä klippejä! Aivan mahtava meno ja B niin kuuma että tirisee!! Tätä sitten syyskuussa!!



T.
Mä en kuullu et olisi sanonu are you? 🤔
 
vierailija
Tuli dinner date -videosta vielä mieleen, että kun se osalle näyttänyt deiteiltä tunnelman, katseiden ja heidän olemuksensa perusteella, niin voisko se osittain johtua myös siitä (shippauslasien lisäksi), että tilanne oli mahdollisesti heillekin uusi ja kutkuttava, vastakkain pöydän ääressä ja ainakin melkein kahdestaam vähän pidemmän aikaa vs aiemmin viisuporukoiden osana lähes koko ajan ja lyhyempiä hetkiä siellä täällä. Jos toisella tai molemmilla oli mitä vaan fiiliksiä vaikka taustallakin, niin voihan se olla hymyilyttävää ja kutkuttavaa päästä istumaan vastakkain, jutteleen ja katseleen toista, vähän niinkuin oltais treffeillä, vaikka se menee IG ja liveä varten kuvaavat.

Ja joo, tiedän, että Mikke oli myös läsnä, mukana ja samassa pöydässä, mutta niin tiesivät hekin, ja silti sen videon tunnelma oli mitä oli, kuka näkee sen mitenkin!
En usko että siinä on pahemmin ehtiny miettiä mitään, menny vaan tilanteen mukana, mutta onhan se voinu vähä ihmetyttää tai hämmentää ainaki Jereä kun Bojan sano jättäneensä muut bändikaverit tekemään haastattelua ja hän halusi lähtä höntin kanssa mielummin syömään
 

Yhteistyössä