Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siinä niitä tunteita!

Sipriina
Ihania! Ja näköjään tulee uusia huomioita vielä itselle: tuossa pussy magnet -videossa, joka on mun yks suosikki heidän klipeistään, Bn käsi menee takin alle halatessa Kta! Toki takki väljä ja auki, mut jotenkin suloista, että halatessa ottaa kiinni mahdollisimman läheltä. Mietin vaan, ns kehtaisinko ja olisko tarvetta halata itsellä kaveria yhden vaatekerroksen lähempää.. voihan toki olla vaan käytännön juttu tai mitä vaa!
 
vierailija
Jere kyllä leijui ihastuksesta turkoosilla matolla💖, aamulla oli se tanssijoiden live jossa hoki sitä carpe diemiä, sitten yle "käärijän matkassa" taksissa turkoosille matolle mainitsee taas hurmoksellisesti "legendaarisen carpe diemin" ja sitten sekö B että J ihan tunnemyrskyssä siellä turkoosilla matolla... awwwww siitä puhe mistä puute😘

Leila
 
vierailija
Sori vaan, mutta ei kiinnosta. Pistä mut tekemään, mitä tahdot! Jos et pysty pakottamaan, tai osaa tarjota mulle oikeasti TOIMIVAMPAA vaihtoehtoa purkaa vihaani, oot voimaton. Ja toimiva vaihtoehto ei sit ole se, joka ois sulle kivoin, vaan se, joka auttaa mua eniten. Ja se ei ole siivoaminen.
Kuulepas nyt. Olet syyttänyt K:ta mm. itsekkääksi, mutta en ole hetkeen törmännyt yhtä itsekkääseen ihmiseen kuin sinä. Olet nyt pari päivää riehunut kahdella palstalla purkamassa kiukkuasi ja pahaa oloasi meihin muihin, joilla ei ole tunteidesi kanssa mitään tekemistä. Ja nyt vielä vaadit että täällä pitäisi sinulle löytyä parempi tapa purkaa kiukkuasi. Katso nyt hyvä ihminen hetki peiliin ja mieti ihan oikeasti tekemisiäsi. Tuo ei ole aikuisen ihmisen käytöstä, ei vaikka miten olisi pettynyt ja vihainen.
 
vierailija
Moni on miettinyt, minkä takia sekosi tästä shipistä, tai että mistä shippaaminen ylipäätään johtuu? Minulla on teoria, joka koskee ainakin 100% itseäni. Shipatessa se pari (ensin ehkä vain toinen) on ihmisen mielestä niin ihana, että hän toivoisi, että joku rakastaisi häntä. Jos joku sitten vaikuttaa rakastavan häntä, tämä toive täyttyy. Ja koska se joku rakastaa tätä ihanaa henkilöä, niin hänenkin täytyy olla vain ihana. Näin molemmista tulee ihania. Mutta miksi näin tapahtuu? Uskon, että se on jollain tavalla sellaista tunteensiirtoa, jossa se ajatus siitä, että voi kun sitä ihanaa ihmistä rakastaisi joku, eli "Voi kun joku rakastaisi minua!" JA sitten joku alkaa rakastaa "minua". Eli sitä ihanaa ihmistä. Ja klips, näin oletkin koukussa.
Tämä vain, kun moni sanoi, ettei siinä omassa parisuhteessa tai sinkkuelämässä ole oikein sitä jotakuta, joka minua rakastaisi, ollut.
Ei ollut minullakaan.
 
vierailija
Moni on miettinyt, minkä takia sekosi tästä shipistä, tai että mistä shippaaminen ylipäätään johtuu? Minulla on teoria, joka koskee ainakin 100% itseäni. Shipatessa se pari (ensin ehkä vain toinen) on ihmisen mielestä niin ihana, että hän toivoisi, että joku rakastaisi häntä. Jos joku sitten vaikuttaa rakastavan häntä, tämä toive täyttyy. Ja koska se joku rakastaa tätä ihanaa henkilöä, niin hänenkin täytyy olla vain ihana. Näin molemmista tulee ihania. Mutta miksi näin tapahtuu? Uskon, että se on jollain tavalla sellaista tunteensiirtoa, jossa se ajatus siitä, että voi kun sitä ihanaa ihmistä rakastaisi joku, eli "Voi kun joku rakastaisi minua!" JA sitten joku alkaa rakastaa "minua". Eli sitä ihanaa ihmistä. Ja klips, näin oletkin koukussa.
Tämä vain, kun moni sanoi, ettei siinä omassa parisuhteessa tai sinkkuelämässä ole oikein sitä jotakuta, joka minua rakastaisi, ollut.
Ei ollut minullakaan.
Mulle oli jotenkin tärkeää se, että olisi saanut varmistuksen sille, että jossain täällä maailmassa vielä on kaksi ihmistä, jotka oikeasti ovat toisilleen tärkeitä ja siis rakastavat toisiaan. En tiedä miten tämän muotoilisin, että en saisi trollin tai ankeuttajan leimaa, mutta minusta näyttää nyt siltä, että Jere yrittää käyttää viisuajan ihanalta näyttänyttä suhdetta edelleen joihinkin omiin tarkoituksiinsa ilman että suhteella on hänelle enää suurta merkitystä. Tarkoitan nyt esim. noita viimeisimpiä postauksia, jotka kyllä vie ajatukset Bojaniin ja kyllä Jeren se täytyy tietää. Voihan tietysti olla niinkin, että hän oikeasti kaipailee Bojania, mutta sen osoittaminen vähän nyt ontuu.
 
vierailija
Ihania! Ja näköjään tulee uusia huomioita vielä itselle: tuossa pussy magnet -videossa, joka on mun yks suosikki heidän klipeistään, Bn käsi menee takin alle halatessa Kta! Toki takki väljä ja auki, mut jotenkin suloista, että halatessa ottaa kiinni mahdollisimman läheltä. Mietin vaan, ns kehtaisinko ja olisko tarvetta halata itsellä kaveria yhden vaatekerroksen lähempää.. voihan toki olla vaan käytännön juttu tai mitä vaa!
Kyllä kun noitakin pätkiä katsoo, niin ei jää epäselväksi että todellakin aidot tunteet J:lläkin koko ajan oli, olkoon ne tunteet sitten ihastusta tai muuta ihailua, mutta tuollaista sädehtimistä toisen ihmisen seurassa ei voi kukaan näytellä.
 
vierailija
Sanoin jo vauvallakin ja sanon nytkin että mä ymmärrän että olet surullinen loukkaantunut, pettynyt ja vihainen. Ne on ihan todellisia tunteita. Olen pahoillani että sulla on paha olla. Mä uskon että parempi tapa käsitellä tää loppuun on kuitenkin ottaa etäisyyttä tähän nyt, laita luuri pois, mene metsään, uimaan, kävelylle, parvekkeelle tai mihin pystyt. Lue jotain ihan muuta. Koita nukkua. Syö, juo vettä. Sulla menee nyt sen verran lujaa että ihan tosissani suosittelen laastarin repäisyä ja tän aiheen jättämistä kokonaan. Ajatukset menee jumiin vaan enemmän jos jatkat. Uskon että parin päivän päästä olo helpottaa jo.
Olen jo sanonut, että jotain muuta, vasta kun on pakko. Uskon sen irrottavan (palstalta), tosin kun en ole tätä ennen kokenut, niin en voi satavarma olla. Että kun on ollut pakko 8h tehdä jotain muuta ja tulee kotiin, eikä K&B -shippaus ja mitä heille kuuluu enää kiinnosta, niin saattaa olla, että sitä miettiikin, että enpä ole 2 kuukauteen katsonut sitä ja sitä tube-kanavaa, että mitähän sinne kuuluu.
Toisaalta, on kyllä vaikeaa keksiä mitään tietyllä tavalla viihdyttävämpää, kuin tämä palstailu. Toisaalta kotikin on täysin rempallaan ja joskushan järjesteleminen on ihan kivaakin.
Sellaiseen vain ei aina ole työpäivän jälkeen enää voimia (toisin kuin näppiksen näpyttelyyn :p )
 
vierailija
Kantsii. Ei sitä oikein ite tajua kun on tilanne päällä (been there) mutta ulkopuolelta näkee että sulla on nyt joku iso juttu aktivoitunut tässä ja me ei voida auttaa enempää ja ihmiset pelästyy täällä ja muu keskustelu ei onnistu.
Itse tiedän, että ei kannata. Tiedän kyllä, että mun eräs aiempi niin ikään mihinkään johtamaton juttu tässä taustalla pyörii, sen käsittelystä en tulisi hullua hurskaammaksi missään terapiassa. Olin terapiassa as it happened. Jotenkin terapeuteista ei siitä ollut mitään puhuttavaa. Niiden kuittaus oli tasoa: Kannattaa mennä eteenpäin, jos mies kohtelee noin". Ja "Kannattaa valita mies, joka arvostaa sinua". Kun se ei ollut se pointtiii....
 
vierailija
Kuulepas nyt. Olet syyttänyt K:ta mm. itsekkääksi, mutta en ole hetkeen törmännyt yhtä itsekkääseen ihmiseen kuin sinä. Olet nyt pari päivää riehunut kahdella palstalla purkamassa kiukkuasi ja pahaa oloasi meihin muihin, joilla ei ole tunteidesi kanssa mitään tekemistä. Ja nyt vielä vaadit että täällä pitäisi sinulle löytyä parempi tapa purkaa kiukkuasi. Katso nyt hyvä ihminen hetki peiliin ja mieti ihan oikeasti tekemisiäsi. Tuo ei ole aikuisen ihmisen käytöstä, ei vaikka miten olisi pettynyt ja vihainen.
Ei kai se, että ihminen sanoo tai kokee jonkun olevan itsekäs tarkoita sitä, ettei itsekin voisi olla? Lisäksi K vaikuttaa miljooniin, itse vain muutamaan kymmeneen. En varmana miljoonan ihmisen edessä toimisi näin.
Ja siis netti on mulle kuin luotu purkamaan itsekkyyttä ja muita paskafiiliksiä. Jotainhan positiivistakin tästäkin irl-elämänpilaajasta on otettava.
 
vierailija
Täällä oli aiemmin vähän enemmän rakkautta, ja turvallinen paikka kertoa tunteistaan, niin kauan kun sen teki nätisti. Eikä meillä ollut tapana vähätellä toistemme sanomisia tai tuntemisia. Toivottavasti ne ajat tulevat takaisin. Kiitos shippaus-sääntöjen julkaisusta.

Leila kirjoitti taas todella koskettavasti, kiitos! En ihmettele, jos tuli kyyneltä silmään siellä ja täällä.

Tarotar, olet kuljettanut tätä laivaa mielenkiintoisesti eteenpäin. Minua kiinnostaa sekä Malediivien luenta, ja ihan mikä tahansa asiaan liittyvä. Malediiveista oli tuolla aika paljon aiempana koottu linkkejä, mutta voidaanhan ne tarvittaessa koota uudestaankin. Olen suuri luentojesi kannattaja ja ihailija.

JO:n Dublinin video oli ihanaa katseltavaa. En voinut olla ajattelematta, että B kantoi sisällään suurta 'salaisuutta', että aivan parin päivän päästä näkee taas ystävänsä. Tunsin ne perhoset omassakin vatsassa.

Käärijän lentokoneessa filmatun kädenväännön uskon olevan, vaikka kuinka mones, näistä ihmeellisistä yhteensattumista. Joko B oli kertonut reissullaan asiasta, tai jopa lähettänyt tuona päivänä jonkun klipin K:lle? Monien näiden yhteensattumien takana uskon olevan ruusujen yhteydenpito. Niin usein tekevät samaa, postaavat samoista asioista samaan aikaan jne.

Mietin, että ruusuistamme saisi aivan mahtavan tosielämän kuvitelmiin perustuvan elokuvan, josta ei silmäniloa puuttuisi. Joku lahjakas kirjoittaja vaan kirjoittamaan käsikirjoitusta! Tämä on ollut parasta viihdettä vuosiin.

Jatketaan...joka viikko on tähän mennessä tuonut jotain uutta...!

Sipriina
 
vierailija
Miksi tämä puhetyyli on nyt pesiytynyt tänne? Miksi vähättelisimme toisiamme?

Sipriina
Mulla (en ole tuo lehti-kommentoija) nousi raivo myös nettipalstalla kirjoitelleita kohtaan, ei kylläkään ketään täällä kohtaan, täällä on oltu niin kilttejä ja muita arvostavia, mutta siis Vauvalla kirjoitelleita (kasvottomia, eli en tietenkään tiedä, keitä ovat olleet) kohtaan. Koska koin, että siellä on kirjoiteltu totena asioita, tunteita, joita uskoin näkeväni tosina ja ajattelin, että muutkin olisivat tyrmistyneitä siitä, miten K&B - asiasta K voi tehdä niin rumaa kontenttia ja yhdistää siihen sen Bieberin kappaleen. Kun ajattelin, että ihastus Bojaniin on turhan intiimiä tuoda oikeasti esille, niin heijastelee sitten sitä vain somesisällössään meille seuraajille.
Mutta en saanut siitä housut auki kuvasta mitenkään "liian intiimiä", ettei voi julkaista, se oli minusta intiimiin tilanteeseen johtavalla asialla pelleilyä ja suutuin.
Mutta kukaan muu ei nähnyt asiaa samalla tavalla, vaan sillä loukkaavalla tavalla, ylistäen sitä tapaa tehdä sisältöä someen ja mulla vaan keitti täysin yli.
Lisäksi se tajuaminen, että K on ksettaja tapahtui tällä palstalla niin uhmakkaasti sitten vain rupesin veetuilemaan tänne. Että "katsotaanpa, provosoituuko joku! Jos provosoituu, sehän tarkoittaa sitä, että piti siitä housut auki-viestistä Biebereineen!" ja se ei mulle sopinut siinä mielentilassa.
 
vierailija
Juttelin tästä shipin lopusta äsken sen ainoan henkilön kanssa, jolle olin tästä kertonut ja jolle onneksi voin puhua kaikesta. Tajusin siinä puhuessani, että (kun minä olen henk koht nyt sitä mieltä, että K ei ole aito, sinä saat olla sitä mieltä, että hän on) mulle kyllä todellakin tuli monista viisuklipeistä sellainen olo, että ei toi Käärijä ole aito -olo, niin sivuutin sen vain ajatuksella, että "Hän on vain eri tavalla aito, kuin mihin minä olen tottunut". Nyt toi naurattaa mua! Jos olisin silloin heti uskonut itseäni, en ehkä olisi uponnut niin syvälle itselleni näköjään täysin vieraaseen suohon! Koitin siis kovasti olla arvostelematta ja tuomitsematta Kärtsää. Mutta enää en voi. Mä en koe häntä enää aidoksi ja koitin vain taivuttaa liikaa omaa todellisuuttani ja olla avarakatseinen ja avartaa ajatteluani. Että kai noinkin voi olla aito? Ehkä mua siis sitä epäaitouden tunnetta teki se, että minusta hän vain oikeasti oli liian läheisesti Bojanin kanssa, vaikuttamatta yhtään homolta. Tai rohkealta. Tai siis rohkealta hän vaikutti, mutta minusta kun sä jo olet rohkea, se ei tarvitse "rohkeaa läheisyyttä, kaikki hei huomatkaa". No nyt joku voi syyttää, että miksi mies ei saisi olla lähekkäin toisen miehen kanssa?
Enpä osaa sanoa.
Siihen olisin halunnut nähdä, että hän ottaa ton bojanin. Mutta en enää usko sitä näkeväni. Tämä teksti siis yölliseltä ja eilisen raivoajalta.
 

Yhteistyössä