Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmi jos ei kerran pysty tekemään tällä hetkellä tarot luentaa noiden tunteista kun tuntuisi olevan just nyt sille aika kovakin tarve tässä aallokossa kiva kuitenki energiamammalta kuulla jos olisi möykky vähän poistunu Jeren kurkusta, ehkä se sitte voisi meinata jotain.
Sama juttu mulla, niistä aina saa jotenki uutta näkökulmaa kaikkeen nii ois kiva tietää mitä ihmettä nyt on meneillään 🌻🌻
 
vierailija
Viime yön aallot ja nyt hienovaraiset tämä on loppu -viestit musersi mut. Olin ihan maani myynyt jälleen kerran, mutta yksi pieni painallus, yksi tykkäys on lääkettä. Tästä vielä noustaan <3

ja kyllä, minä rakastan sinua on kolmesanainen😭
 
vierailija
Ja nyt te kaikki, jotka olitte huolissanne siitä onko B loukkaantunut K:n postauksesta jne, ihan oikeasti katsokaa peiliin ja miettikää vähän asioita. Miksi teillä on niin suuri tarve olettaa jotain muiden ihmisten tunnetiloista ja olla huolissaan teille käutännössä tunemattoman ihmisen tunteista. Jotkut jo odottivat että B unfollaa K:n, mutta nyt on siis päinvastoin, B tykkäsi K:n kuvasta. Te ette oikeasti tiedä yhtään mitään näiden ihmisten pään sisäisistä asioista, ettekä voi koskaan tietää.
 
vierailija
Ja nyt te kaikki, jotka olitte huolissanne siitä onko B loukkaantunut K:n postauksesta jne, ihan oikeasti katsokaa peiliin ja miettikää vähän asioita. Miksi teillä on niin suuri tarve olettaa jotain muiden ihmisten tunnetiloista ja olla huolissaan teille käutännössä tunemattoman ihmisen tunteista. Jotkut jo odottivat että B unfollaa K:n, mutta nyt on siis päinvastoin, B tykkäsi K:n kuvasta. Te ette oikeasti tiedä yhtään mitään näiden ihmisten pään sisäisistä asioista, ettekä voi koskaan tietää.
Kaikkein ärsyttävimmät tyypit tässä laivassa on kyllä noi Jeren ainaiset haukkujat ja Bojanin puolesta loukkaantujat. Hyppäsin öiset viestit vaan kokonaan ohi, en edes tuhlaa aikaani noihin jankutuksiin 🌻🌻
 
vierailija
Hah, harvemmin mä saan noin nopeasti universumilta vastauksen!

Eli ne vaan nauraa meille ja meidän kanssa. Joo, lupaan olla huolestumatta enää mistään muusta kuin omasta mielenterveydestä 😉

Enid
 
vierailija
Ja nyt te kaikki, jotka olitte huolissanne siitä onko B loukkaantunut K:n postauksesta jne, ihan oikeasti katsokaa peiliin ja miettikää vähän asioita. Miksi teillä on niin suuri tarve olettaa jotain muiden ihmisten tunnetiloista ja olla huolissaan teille käutännössä tunemattoman ihmisen tunteista. Jotkut jo odottivat että B unfollaa K:n, mutta nyt on siis päinvastoin, B tykkäsi K:n kuvasta. Te ette oikeasti tiedä yhtään mitään näiden ihmisten pään sisäisistä asioista, ettekä voi koskaan tietää.
Just näin! Ja itse en edelleenkään tajua, että MIKSI bojan olisi loukkaantunut kärtsän eilisestä postauksesta?
 
vierailija
Hah, harvemmin mä saan noin nopeasti universumilta vastauksen!

Eli ne vaan nauraa meille ja meidän kanssa. Joo, lupaan olla huolestumatta enää mistään muusta kuin omasta mielenterveydestä

Enid
Voitaisiinko tehdä ihan sellainen kollektiivinen lupaus, ettei loukkaannuta muiden puolesta tai huolestuta meille todellisuudessa tuntemattomien ihmisten tunnetiloista? Voisimme ihan kaikki tässä kollektiivisesti myöntää, että emme voi koskaan oikeasti tietää, mitä näiden kahden ihmisen mielessä oikeasti liikkuu? Spekuloida saa, mutta siinä vaiheessa kun se menee omiin tunteisiin, kuten täällä eilen monilla meni, on asia mennyt liikaa ihon alle tai on syytä olla huolissaan omasta mielenterveydestä.
 
vierailija
Viime yön aallot ja nyt hienovaraiset tämä on loppu -viestit musersi mut. Olin ihan maani myynyt jälleen kerran, mutta yksi pieni painallus, yksi tykkäys on lääkettä. Tästä vielä noustaan <3

ja kyllä, minä rakastan sinua on kolmesanainen
Sama juttu. Voi luoja että voi ihminen olla sekaisin. Olen puutarhassa, siis oikeassa ja pillitän ruusuihin. Voi elämän kevät.
 
vierailija
Voitaisiinko tehdä ihan sellainen kollektiivinen lupaus, ettei loukkaannuta muiden puolesta tai huolestuta meille todellisuudessa tuntemattomien ihmisten tunnetiloista? Voisimme ihan kaikki tässä kollektiivisesti myöntää, että emme voi koskaan oikeasti tietää, mitä näiden kahden ihmisen mielessä oikeasti liikkuu? Spekuloida saa, mutta siinä vaiheessa kun se menee omiin tunteisiin, kuten täällä eilen monilla meni, on asia mennyt liikaa ihon alle tai on syytä olla huolissaan omasta mielenterveydestä.
Ei voida. Tämä on tunteellisten shippiketju.
 
vierailija
Yölliset viestit on kyllä luettu ja nyt on uusi päivä. En nyt ymmärrä yhtään mitä haluat sanoa. Jos et halua shipata tai tämä ei tunnu sinusta hyvältä, voit poistua, se on ihan ok
"En halua shipata", kysyiköhän Jere minulta mitään, kun suoltaa valheellista shaibaa ihmisten nenille? Ei kysynyt. Enää en vain halua, että kukaan muu on tässä mukana ajatellen, että Jerellä on oikeita tunteita Bojania kohtaan ja odottaa siksi Slveniaa, JO:n Suomen keikkoja, ensi kesää jne. Voihan olla, ettei muita hölmöjä enää ole, mutta just in case.
Koska Jere ei tule ikinä myöntämään, että kusetti tai vedätti, ei itse edes koe tekevänsä niin, vaan homman annetaan vain kaatua johonkin mahdottomuuteen ja samaan aikaan Jere on oikeasti käyttänyt kaikkea tätä miehillä leikkimiskuvastoa saadakseen huomiota, faneja lisää ja keikkoja myytyä. Missä ei ois mitään pahaa, ellei ois sotkenut siihen mukaan Bojania. Jos Bojankin sitten paljastuu pitkäaikaisesti täysin heteroksi, niin siinä tapauksessa olin väärässä ihan kaikesta.
 
vierailija
Herranen aika mikä purkaus ja hyökkäys. Yritän vastata lyhyesti:

Minun maailmassani on ulottuvuuksia, värejä ja mahdollisuuksia loputtomiin. Kyllä, uskon ettei savua ilman tulta, eli jotain noiden kahden suhteessa on sellaista, että tämä shippi ylipäätään on syntynyt. Mutta sen enempää minä saati kukaan muu kuin he itse ei asiasta ja heidän tunteistaan tiedä.

Kyllä, olisi ihanaa jos heillä olisi (ollut/olisi edelleen) myös muita kuin platonisia tunteita. Ja siihen perustan omankin shippaukseni. Samaan aikaan tiedostan, että kyseessä on kaksi oikeaa ihmistä, jotka eivät köyttäydy minun haaveilujeni mukaisesti, eikä heidän pidäkään. Osaan siis pitää shipin ja todellisuuden erillään toisistaan. Silti uskon, että he ovat edelleen hyviä ystäviä, ja se on minulle lopulta kaikkein tärkeintä. Se aito bromance. Siksi odotan sitä mahdollista Slovenian reissuakin innolla.

K on kuuma. B on kuuma. Yhdessä he ovat jotain kuumaakiin kuumempaa, se heidän välisensä kemia on vain jotain niin vastustamatonta.

Kommenttisi viimeinen lause oli todella ala-arvoinen.
Mitäs mietit siitä, että niitä tunteita olisikin ollut vain Bojanilla, ja hän olisi ollut halukas tai valmis menemään pidemmälle? Meinaan Jere on sanonut jo loukanneensa aikoinaan naisia antamalla ymmärtää ("mä en vain luvannut nille mitään") mutta ei sitten antanut, mitä toiset ymmärsivät, pidän sellaista aika alhaisena käytöksenä.
Mä en voi arvostaa Jereä, koska en voi olla ihan varma, että hän katsoi, ettei tee Bojanille samoin. Todella moni on sanonut, että Bojan on vaikuttanut aidosti ihastuneelta, mutta eihän Jere ole, sen näkee sen noista eilisen postauksista. täysin vain huomionhakuista hommaa, ilman minkäänlaista toisen kunnioittamista, jos olisivat oikeasti suhteen edessä tai sitä miettineet tahoillaan.
Ja joo, en ota vastaukseksi, että tää on vain spekulaatiota, niin, mä ajattelen asioista näin koska tämä on täysin mahdollinen skenaario.
 
vierailija
Jerehän on aito ja mikä hienoa, hän puolustaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
Ei ole aito. Aito ihminen ei ois harhauttanut ihmisiä luulemaan, että se lisääntynyt fyysisyys miehiä kohtaan tarkoittaisi jotain aitoa kiinnostusta aiheeseen. Siis kun oli case Bojan siellä pohjalla. Ei tyhjiössä tietenkään niistä muuten sellaista ajattelua niin helposti syntyisi.
 
vierailija
Mitäs mietit siitä, että niitä tunteita olisikin ollut vain Bojanilla, ja hän olisi ollut halukas tai valmis menemään pidemmälle? Meinaan Jere on sanonut jo loukanneensa aikoinaan naisia antamalla ymmärtää ("mä en vain luvannut nille mitään") mutta ei sitten antanut, mitä toiset ymmärsivät, pidän sellaista aika alhaisena käytöksenä.
Mä en voi arvostaa Jereä, koska en voi olla ihan varma, että hän katsoi, ettei tee Bojanille samoin. Todella moni on sanonut, että Bojan on vaikuttanut aidosti ihastuneelta, mutta eihän Jere ole, sen näkee sen noista eilisen postauksista. täysin vain huomionhakuista hommaa, ilman minkäänlaista toisen kunnioittamista, jos olisivat oikeasti suhteen edessä tai sitä miettineet tahoillaan.
Ja joo, en ota vastaukseksi, että tää on vain spekulaatiota, niin, mä ajattelen asioista näin koska tämä on täysin mahdollinen skenaario.
Jere kyllä vaikuttaa tössä valossa omanarvontavoittelijalta ja suosionhakuiselta välittämättä toisten tunteista pätkääkään.
 
vierailija
Minulla tämä eilinen vahvisti Jerestä sitä että jotakin vahvempia tunteita ja oman seksuaalisuuden tutkailua saattaa olla olemassa. Hän on sanonut olevansa ’open-minded’. Se riittää mulle. Omaa seksuaalisuutta ei ole tarpeen määritellä tuon enempää. Se ei kuulu meille.

Mulle on kuitenkin aivan selvää että sekä K että B kokivat keväällä jotakin keskenään ainutlaatuista, sitä ei heiltä kukaan ota pois. Tämän he ovat sanoittaneet ääneen kertomalla olevansa ystäviä. Jere on puhunut kemiasta ja Bojan on tullut keskeltä omaa kiertuettaan ystävänsä keikalle. On sanoja, tekoja, videoita. Miksi tämä yksi kuva nyt muuttaisi yhtään mitään.

Jos täällä joku yöllinen viestittelijä väittää tietävänsä Jeren tarkoitusperät tai Bojanin tunteet, niin tuollaisilla viesteillä on yhtä paljon arvoa totuuden kannalta kuin harakan hutulla.

Ja loppujenlopuksi totuudella ei ole mitään merkitystä. Viisujen aikaista kontenttia ei kukaan ota meiltä pois, se on netissä ikuisesti, se mitä silloin tapahtui tuottaa ihmisille iloa vielä vuosikymmenten päästä.
Se oli ihan tavallista (lämmintä ja hyvää) ystävyyttä, jos ei se jatku jollain muotoa joskus vielä tässä elämässä, eikä mitään sen ihmeellisempää.
 
vierailija
"En halua shipata", kysyiköhän Jere minulta mitään, kun suoltaa valheellista shaibaa ihmisten nenille? Ei kysynyt. Enää en vain halua, että kukaan muu on tässä mukana ajatellen, että Jerellä on oikeita tunteita Bojania kohtaan ja odottaa siksi Slveniaa, JO:n Suomen keikkoja, ensi kesää jne. Voihan olla, ettei muita hölmöjä enää ole, mutta just in case.
Koska Jere ei tule ikinä myöntämään, että kusetti tai vedätti, ei itse edes koe tekevänsä niin, vaan homman annetaan vain kaatua johonkin mahdottomuuteen ja samaan aikaan Jere on oikeasti käyttänyt kaikkea tätä miehillä leikkimiskuvastoa saadakseen huomiota, faneja lisää ja keikkoja myytyä. Missä ei ois mitään pahaa, ellei ois sotkenut siihen mukaan Bojania. Jos Bojankin sitten paljastuu pitkäaikaisesti täysin heteroksi, niin siinä tapauksessa olin väärässä ihan kaikesta.
👍👍
 
vierailija
Lohdullinen, ihana viesti. Realistisesti, yksi ronski anaaliseksillä vitsaileva postaus ei poista mitään tapahtunutta.

Lisäksi mietin nyt uuden aamun jälkeen että tuo on aivan ominaista K:lle. Aiemminkin kun oli joku herkempi juttu B liittyen, laittoi jonkun vitsin tai muuten vaan tilannetta neutralisoivan jutun. Kylmää, Kuumaa...

Olen varma että Nivalassa puhutut B puheet nostivat nämä pintaan ja myös testaa nyt somehiljaisuuden purkua kun tykkäsi JO päivityksestä. Nähtäväksi jää onko siellä Sloveniassa nyt kylmää vai kuumaa.

Joka tapauksessa seilaavat sisaret (sukupuoliin katsomatta):
Never regret anything that made you happy. Ja viisut ja se yhteyden seuraaminen todella teki, vai mitä..
Mitä väliä sillä on, onko Slveniassa, jos sinne kukaan nyt ikinä menee, minkäänlaista? Näistä kahdesta ei koskaan tule romanttista paria, miksi et sitten samantien fanita Bojanin ja Krisin välistä ystävyyttä? Ne ovat siellä lähes 24/7 saatavilla.
En usko edes, että jos K nyt Sloveniaan menisi, että Bojan haluaa tuollaisten rumien kuvien jälkeen enää altistaa itseään hyppäämällä taas Jeren hupailukelkkaan. Koska jos hänellä oli jokin prosessi päästä sieltä edelliosen kerran ylös, niin ei varmaan halua samaa uudelleen. Ja vaikka hupailisivatkin jotain, niin itse katselisin sitä täysin sammunein silmin, tietäen, ettei se johda ikinä mihinkään, mikä tahansa hyvä ja syvä ystävyys on saman arvoinen. Ja mulla on esim. jos sellainen (mies)ihminen mun elämässäni. En tarvitse tuosta jutusta mitään enempää itselleni silloin.
Vain se kipinät herättävä puuttuu, mutta saapi olla.
 
vierailija
"En halua shipata", kysyiköhän Jere minulta mitään, kun suoltaa valheellista shaibaa ihmisten nenille? Ei kysynyt. Enää en vain halua, että kukaan muu on tässä mukana ajatellen, että Jerellä on oikeita tunteita Bojania kohtaan ja odottaa siksi Slveniaa, JO:n Suomen keikkoja, ensi kesää jne. Voihan olla, ettei muita hölmöjä enää ole, mutta just in case.
Koska Jere ei tule ikinä myöntämään, että kusetti tai vedätti, ei itse edes koe tekevänsä niin, vaan homman annetaan vain kaatua johonkin mahdottomuuteen ja samaan aikaan Jere on oikeasti käyttänyt kaikkea tätä miehillä leikkimiskuvastoa saadakseen huomiota, faneja lisää ja keikkoja myytyä. Missä ei ois mitään pahaa, ellei ois sotkenut siihen mukaan Bojania. Jos Bojankin sitten paljastuu pitkäaikaisesti täysin heteroksi, niin siinä tapauksessa olin väärässä ihan kaikesta.
”Enää en vain halua, että kukaan muu on tässä mukana”. Ei. Nyt seis. Tää homma ei toimi näin että muiden pitää tuntea tai ajatella samoin kuin sä. Mä haluan olla tässä mukana omasta halustani. Jos SÄ et halua, sä menet pois. Mene vauvalle. Kaikella ystävällisyydellä.
 
vierailija
Ei voida. Tämä on tunteellisten shippiketju.
Mutta nimenomaan tuo liikaa eläytyminen ja liikaa tunteella tässä keississä mukana oleminen näyttää aiheuttavan ihmisille kärsimystä, joten siitä kannattaisi pyrkiä eroon. Siis ainakin siltä vaikuttaa, että moni eilenkin oikeasti kärsi, ja vielä tänäänkin, esim. voimakkaista pettymyksen tunteista, jotka siis kumpusivat täysin näiden ihmisten omista mielikuvituksista. Onko järkeä kiduttaa itseään näin, kun fakta on siis se, että meistä kukaan ei voi tietää eikä arvata, mitä noiden kahden päässä liikkuu ja mitä tunteita he kokevat.
Homma on mennyt jo oikeasti sairaalloisuuden puolelle monilla. Itse olen ollut aika hc-shippaaja tässä jo pari kuukautta, mutta tässä menee mulla raja. Siis nyt jotenkin tuli tän ilmiön sairaat puolet enemmän esille, miten sekaisin jotkut on tästä menneet. Itse pyrin varmaan ottamaan nyt vähän etäisyyttä tähän koko keissiin.
 

Yhteistyössä