vierailija
Kiitos ajatuksestasi samoin kuin moni muu kirjoittaja. Aikamoinen merenkäynti on ollut ja monenlaiset tunteet risteilleet myös omassa päässä. Tähän Joymuffinin ajatukseen haluaisin nyt fokusoitua.Ihmiset ovat hurjan monimutkaisia. Samalla lailla kuin ihminen voi olla homo, hetero tai miljoona eri juttua siitä välistä tai ensin ajatella olevansa X ja sitten Y ja myöhemmin tuntuukin enemmän Z:ltä, samaan tapaan meillä on lukuisia eri ulottuvuuksia muilla tavoilla. Ihastukset voivat olla "it's complicated" ja puheet voivat olla samaan aikaan huumoria ja eivät ola. Itse en näe tässä mitään huijauksia vaan tilanteen, joka on monella tapaa monimutkainen ja siihen sisöltyy myös huumoria ja rooleja, jotka eivät sulje pois muita asioita.
Maalma ei ole mustavalkoinen. Ja itse olen edelleen hyvillä ja luottavaisin mielin vaikka tiedän, että on hyvin mahdollista, että tämä kaikki loppuu ihan muuten kuin miten toivoisimme.
- Joymuffin
Paljon rumaa kirjoittelua, toisaalta tunteitaan avanneiden hiljentämistä. Ikävää, mutta kertoo siitä että johonkin jäävuoreen osuttiin kyllä. Itse koen että vähän jotain pyhää sorkkaistiin mutta ehkä se pyhä on vain mun päässä eikä reaalimaailmassa ollenkaan. Sitä jotakin pyhää tässä nyt kuitenkin pari kuukautta on hellitty. Luopuminen on vaikeaa etenkin kun tämä on kietoutunut omaan identiteettiin ja kriiseilyyn, mikä ei enää toki liity kaksikkoon lopulta mitenkään.
Puutarhureissa on paljon herkkää väkeä ja toivon että vähän "hörhöt" analyysit ja tulkinnat sallittaisiin myös. Aiemmin niille tuntui olevan täällä se turvasatama mutta jokin on tässäkin muuttunut.
Uusi aamu toi kuitenkin perspektiiviä tähänkin käänteeseen. Aurinko nousi tänäänkin vaikka kuutamon kajo oli piilossa.