vierailija
Tätähän on vatvottu jo reilu kuukausi, vaikkei tällä ole mitään merkitystä.Musta tuntuu, että B (ja muukin bändi) viljelee näitä LGBT-viittauksia ikään kuin vihjeinä, joista tavallaan toivookin, että joku jo hiffaisi, ettei hän ole täysin hetero... Ja ihan ylipäätään, vaikka hänen seksuaalinen suuntautumisensa ei kuulukaan kenellekään meistä, niin kun täällä joka tapauksessa spekuloidaan kaikella, niin heitän nyt tiskiin, että oma vahva tuntumani kaiken mahdollisen videomateriaalin moneen kertaan nähtyäni on se, että B on itseasiassa 100 % gay. Mun perstuntuma on tämä. B on kasvanut varmaan tosi vahvasti heteronormatiivisessa ympäristössä, ja siksi itsensä löytäminen on vienyt kauemmin. Ja onhan niitä paljon, jotka ehtivät jo ihan perustaa heteronormatiivisen perheenkin, ja vasta kun lapset on jo tyyliin aikuisia, niin tullaan kaapista. No, emme voi tietää totuutta, ja ehkä asia ei koskaan paljastu. Jostain syystä mulla vaan on todella selvät vibat tästä nyt. Ehkä olen yksin näiden vibojeni kanssa, mutta halusin vaan laittaa tämän nyt tänne, jos vaikka ensi vuonna yhtäkkiä B tuleekin kaapista.