vierailija
Kiitos! Olipa muuten hyvä lukea tuo uudestaan, oli jo ehtinyt unohtua osittain.2.7. taisi olla jos löysin oikean luennan. Sivulla 114.
Kiitos! Olipa muuten hyvä lukea tuo uudestaan, oli jo ehtinyt unohtua osittain.2.7. taisi olla jos löysin oikean luennan. Sivulla 114.
Kiitos! Ja joo, 2.7 on liian vastikään tehty luenta, noi samat jutut on hyvin todennäköisesti ”päällä” vieläkin. Eli joko pitäisi olla joku erilainen kysymys tai lähestymistapa tai sitten odottaa parin viikon päähän että voi tehdä luennan heidän sen hetken tunteista.2.7. taisi olla jos löysin oikean luennan. Sivulla 114.
Juuri näin minäkin koen, mutten olisi osannut sitä näin hyvin pukea sanoiksi! Kiitos Sipriina!Lämmin kiitos Tarotar, olet hellävaraisesti johdattanut meidät läpi Jeren ja Bojanin yhteisen matkan. Minulla on siitä nyt selvä kuva, ja varmasti muillakin, jotka luentoihin uskovat.
Siellä viisukuplassa pääsivät siis suuret tunteet valloilleen, molemmilla. Niissä tunteissa tuli tehtyä tunnustuksia ja lupauksia, joita Jere puolestaan ei sitten arjessa pystynyt ihan pitämään. Siitä se Jeren konfliktin tunne.
Se haastatteluvideo, 'I love you Bojan, come to Finland, with me' on tehty, kun Jere oli vielä viisuhuumassa. Jos ei tuosta viisukuplassa luodut odotukset vahvene, niin ei mistään. Mutta Jerellä oli aikaa ajatella asioita vasta tämän videon jälkeen, luultavasti siellä Malediiveillä. Voi myös olla, että ei paljoa ehtinyt tyttöystäväänsä edes nähdä ennen lomaa. Lomalla on sitten tuijotettu kattoon ja mietitty, mitä kaikkea on tapahtunut. Ymmärrän oikein hyvin, että tämä oli Jerelle tarpeen. Mainitsihan hän jopa ammattiavun, jota voisi tarvita. Tyttöystävä on myöskin ehkä avannut suunsa asiasta vasta lomalla. Näin tippui ruusumme maan pinnalle, ja alkoi ymmärtää, millaisessa konfliktissa hän on.
Bojanin vierailu alkoi upeilla keikoilla ja molemmat ruusumme säihkyivät taas. Bojan oli kuitenkin varmasti odottanut edes jonkunlaista aikaa kahden kesken, ja sitä tuskin oli. Näin he eivät koskaan ehkä päässeet samaan yhteyden tunteeseen kuin viisuissa. Hyvin pian vierailun jälkeen Jere ehdotti somehiljaisuutta ja Bojanin oli pakko myöntyä. Olen varma, että se oli Jere. Rakastunut Bojan oli valmis ottamaan riskejä. Ne Jeren 'lonely-videot' sieltä mökiltä seurasivat tätä somehiljaisuuden alkua, ja niillä Jere sitten varmaankin viimeistä kertaa viestitteli Bojanille, että ei tämä helppoa ole. Ja katseli Bojania viettämässä rantapäivää jonkun kaverinsa kanssa.
Luentojen mukaan varsinaista välirikkoa ei ole. Uskon kuitenkin, että viisulupauksilta lähti pohja pois. En usko Jeren olevan menossa Sloveniaan. JO:n syyskuun keikkojen tahti taas on sen verran kova, että kahdenkeskistä aikaa tuskin saavat, ja haluavatkokaan juuri nyt. Se lohduttaa, että luentojen mukaan tässä on kuitenkin niin vahva yhteys, että se ei ihan helpolla unohdu. Jotain voi vielä tapahtua tulevaisuudessa. Tavannevat myös marraskuussa Hollannin viisubileissä.
En usko, että Jeren ja tyttöystävän suhteesta tulee erityisen pitkä. Yleensä, jos jo suhteen alkuvaiheessa siihen tulee vastaava särö, kolmannelle hengelle on tilaa, ei ainakaan kannattaisi jatkaa vuositolkulla. Ehkä meillä puutarhureilla on vielä toivoa. Emme vaan saaneet sitä onnellista loppua haluamassamme vauhdissa.
Jatkan kaikesta huolimatta puutarhurina, vaikka uskon, että tuon somehiljaisuuden myötä meillä tulee olemaan vähemmän puitavaa. Ensi kuun alussa Tarot-pöivitys, jees!
Sipriina
Todellakin. Noista samoista vanhoista videoista tupsahtelee välillä julkisuuteen esim. pidempiä versioita. Ja silloin niihin saattaa saada ihan erinäkökulman. Kuten esim. se Titanic "i feel you" kohtaEiköhän meille löydy vielä puitavaa. Keikkavideoita on tiedossa vielä pitkään, myös Suomen Jokeri-keikat (oli K menossa mukana vai ei), Hollanti, ja kun miettii että miten paljon kaikkea kamaa tulee esiin vasta viiveellä. Vanhoja Jokeri- ja Kärtsä-videoita noussee esiin ja uskon, että viisuistakin löytyy vielä jotain matskua, johon emme ole törmänneet. Ja eivät K&B tunnu nytkään osaavan oikein pitää suutaan kokonaan ummessa.
- Joymuffin
Se I feel you -kohta oli kyllä mainio osoitus siitä, että poikien huumori on ihan samalla tasollaTodellakin. Noista samoista vanhoista videoista tupsahtelee välillä julkisuuteen esim. pidempiä versioita. Ja silloin niihin saattaa saada ihan erinäkökulman. Kuten esim. se Titanic "i feel you" kohta
Toi I feel you-kohta ku tuli ilmi ni oon sen jälkeen kattonu kyseisen videon ihan liian monta kertaa Se K:n veikee ilme siinä kohtaaTodellakin. Noista samoista vanhoista videoista tupsahtelee välillä julkisuuteen esim. pidempiä versioita. Ja silloin niihin saattaa saada ihan erinäkökulman. Kuten esim. se Titanic "i feel you" kohta
Mitä ihmettä? Siis miten voi kaikki kietoutua näin yhteen ? Ja tiesittekös sitä, että Frank oli mukana jo JO euroviisuvideossa? Sieltä ilmeisesti ui Malediiveille J:n mukaanJa jatkona äskeiseen ruusu-symboliviestiini, siis löytyy LGBT symbols -artikkelista wikipediasta, jonne päädyin kun etsin varmistusta, että yksisarvinen on myös LGBT-symboli, ja onhan sekin. Sehän on Bojanin emoji JO:n twitterin mukaan...
Ootteko olleet alusta asti mukana!? Minä esim. mainitsin tuosta kohdasta tuoreeltaan, mutta sain vain alapeukkuja vauvalla.Todellakin. Noista samoista vanhoista videoista tupsahtelee välillä julkisuuteen esim. pidempiä versioita. Ja silloin niihin saattaa saada ihan erinäkökulman. Kuten esim. se Titanic "i feel you" kohta
Frankin kollegahan oli Bojanin rantakamuna Instassa jo tyyliin 2018...Mitä ihmettä? Siis miten voi kaikki kietoutua näin yhteen ? Ja tiesittekös sitä, että Frank oli mukana jo JO euroviisuvideossa? Sieltä ilmeisesti ui Malediiveille J:n mukaan
Olisi kiinnostava aihe! Joskin minua kiinnostaa myös se väitetty puhumattomuus-kurkkujumi.Kiinnostaisi kyllä tietää miksi Jere vaikutti Malediiveilla niin ahdistuneelta, voisikohan siitä tehdä luentaa…?
Meinasin ehdottaa samaa mutta onkoha se liian tungettelevaa?Kiinnostaisi kyllä tietää miksi Jere vaikutti Malediiveilla niin ahdistuneelta, voisikohan siitä tehdä luentaa…?
Musta tuntuu, että B (ja muukin bändi) viljelee näitä LGBT-viittauksia ikään kuin vihjeinä, joista tavallaan toivookin, että joku jo hiffaisi, ettei hän ole täysin hetero... Ja ihan ylipäätään, vaikka hänen seksuaalinen suuntautumisensa ei kuulukaan kenellekään meistä, niin kun täällä joka tapauksessa spekuloidaan kaikella, niin heitän nyt tiskiin, että oma vahva tuntumani kaiken mahdollisen videomateriaalin moneen kertaan nähtyäni on se, että B on itseasiassa 100 % gay. Mun perstuntuma on tämä. B on kasvanut varmaan tosi vahvasti heteronormatiivisessa ympäristössä, ja siksi itsensä löytäminen on vienyt kauemmin. Ja onhan niitä paljon, jotka ehtivät jo ihan perustaa heteronormatiivisen perheenkin, ja vasta kun lapset on jo tyyliin aikuisia, niin tullaan kaapista. No, emme voi tietää totuutta, ja ehkä asia ei koskaan paljastu. Jostain syystä mulla vaan on todella selvät vibat tästä nyt. Ehkä olen yksin näiden vibojeni kanssa, mutta halusin vaan laittaa tämän nyt tänne, jos vaikka ensi vuonna yhtäkkiä B tuleekin kaapista.Ja jatkona äskeiseen ruusu-symboliviestiini, siis löytyy LGBT symbols -artikkelista wikipediasta, jonne päädyin kun etsin varmistusta, että yksisarvinen on myös LGBT-symboli, ja onhan sekin. Sehän on Bojanin emoji JO:n twitterin mukaan...
Olen muutoin samoilla linjoilla, mutta minulle on tullut tunne, että pyyntö rajoittaa julkista some-kommentointia on saattanut tulla Bojanin suunnalta.Lämmin kiitos Tarotar, olet hellävaraisesti johdattanut meidät läpi Jeren ja Bojanin yhteisen matkan. Minulla on siitä nyt selvä kuva, ja varmasti muillakin, jotka luentoihin uskovat.
Siellä viisukuplassa pääsivät siis suuret tunteet valloilleen, molemmilla. Niissä tunteissa tuli tehtyä tunnustuksia ja lupauksia, joita Jere puolestaan ei sitten arjessa pystynyt ihan pitämään. Siitä se Jeren konfliktin tunne.
Se haastatteluvideo, 'I love you Bojan, come to Finland, with me' on tehty, kun Jere oli vielä viisuhuumassa. Jos ei tuosta viisukuplassa luodut odotukset vahvene, niin ei mistään. Mutta Jerellä oli aikaa ajatella asioita vasta tämän videon jälkeen, luultavasti siellä Malediiveillä. Voi myös olla, että ei paljoa ehtinyt tyttöystäväänsä edes nähdä ennen lomaa. Lomalla on sitten tuijotettu kattoon ja mietitty, mitä kaikkea on tapahtunut. Ymmärrän oikein hyvin, että tämä oli Jerelle tarpeen. Mainitsihan hän jopa ammattiavun, jota voisi tarvita. Tyttöystävä on myöskin ehkä avannut suunsa asiasta vasta lomalla. Näin tippui ruusumme maan pinnalle, ja alkoi ymmärtää, millaisessa konfliktissa hän on.
Bojanin vierailu alkoi upeilla keikoilla ja molemmat ruusumme säihkyivät taas. Bojan oli kuitenkin varmasti odottanut edes jonkunlaista aikaa kahden kesken, ja sitä tuskin oli. Näin he eivät koskaan ehkä päässeet samaan yhteyden tunteeseen kuin viisuissa. Hyvin pian vierailun jälkeen Jere ehdotti somehiljaisuutta ja Bojanin oli pakko myöntyä. Olen varma, että se oli Jere. Rakastunut Bojan oli valmis ottamaan riskejä. Ne Jeren 'lonely-videot' sieltä mökiltä seurasivat tätä somehiljaisuuden alkua, ja niillä Jere sitten varmaankin viimeistä kertaa viestitteli Bojanille, että ei tämä helppoa ole. Ja katseli Bojania viettämässä rantapäivää jonkun kaverinsa kanssa.
Luentojen mukaan varsinaista välirikkoa ei ole. Uskon kuitenkin, että viisulupauksilta lähti pohja pois. En usko Jeren olevan menossa Sloveniaan. JO:n syyskuun keikkojen tahti taas on sen verran kova, että kahdenkeskistä aikaa tuskin saavat, ja haluavatkokaan juuri nyt. Se lohduttaa, että luentojen mukaan tässä on kuitenkin niin vahva yhteys, että se ei ihan helpolla unohdu. Jotain voi vielä tapahtua tulevaisuudessa. Tavannevat myös marraskuussa Hollannin viisubileissä.
En usko, että Jeren ja tyttöystävän suhteesta tulee erityisen pitkä. Yleensä, jos jo suhteen alkuvaiheessa siihen tulee vastaava särö, kolmannelle hengelle on tilaa, ei ainakaan kannattaisi jatkaa vuositolkulla. Ehkä meillä puutarhureilla on vielä toivoa. Emme vaan saaneet sitä onnellista loppua haluamassamme vauhdissa.
Jatkan kaikesta huolimatta puutarhurina, vaikka uskon, että tuon somehiljaisuuden myötä meillä tulee olemaan vähemmän puitavaa. Ensi kuun alussa Tarot-pöivitys, jees!
Sipriina
En ole aiemmin tehny tällaisia varsinaisia julkkis luentoja. Mutta muutama kaverini on true crime fanaatikkoja ja sen takia olen tehnyt eri tapauksista luentoja, esim Menendez veljeksistä. Eli ehkä ne voisi tavallaan laskea julkkis luennoiksi kun olen niidenkin kohdalla joutunu katsomaan videoita saadakseni tapauksiin tuntumaa.Vähän nyt ehkä ohi mutta onko tarotar aiemmin tehny tällaisia julkkis luentoja? Vai ollaanko me täysin kaapattu sut nyt tähän mukaan?
Alan nyt käyttää omina merkkeinäni alkuperäiset puutarhurit muistaa että Jeren kukka oli yhessä vaiheessa auringonkukka ja olen nimenomaan Jere fani