vierailija
Kiitos keikkarapsasta. Mä oon aina välillä miettinyt samaa, että kun on kaipailtu ’sitä viisujen aikaista Käärijää’, mutta ainakin Bojanin kanssa, niissä pätkissä mitä me ollaan nähty, olikin Jere, ei Käärijä. Siksikin ero voi joistain tuntua suurelta. Että se tosiaan oli reallife.Olipa hikinen keikka Aitoossa! Tykkään tuosta Aitoon Rytmiliiteristä, koska siellä keikasta tulee todella intensiivinen. Paikka on sellainen perinteisen tanssilavan tyylinen, joten kun meno yltyy, niin lattia tosiaan notkuu jalkojen alla. Tapahtuma oli loppuunmyyty ja väkimäärä valtava. Tää keikka oli ikärajaton, ja omaan mieleeni turhankin suitsittu. K otti lapset hyvin huomioon, keräili pikkuhiljaa yleisön joukosta kaikki lahjat, jotka vaan huomasi. Lavalle kun ei saanut heittää mitään. Mutta itse olisin toivonut välispiikkeihin enemmän sitä räävittömänpää Käärijää. Varmasti vaikeaa tuollaisena artistina heittäytyä välillä lastenkonsertti meininkiin, mutta hyvin siitä tällä kertaa selviytyi.
Keikka oli kuitenkin hyvä, koska biisit on aina parempia livenä
Ja sitten, miltä tuntui nähdä K kaikkien näiden juttujen jäljiltä? No, vähän ehkä ensin nolotti ja huomasi niitten välispiikkejen aikana ajatusten harhailevan kaikenlaiseen Mutta ehkä yllättäen tajusin, että niissä klipeissä B kanssa, niissä on nimenomaan J ei K. Ja siitä tuli jotenkin hämmentynyt olo, että oikeestiko tässä on seurattu ihan todella reallife klippeinä, vaikka se välillä on tuntunut jopa joltain elokuvalta? Eli siis lavalla ainakaan tuolla, ei suinkaan ollut se hersyvän iloinen, välitön tyyppi, joka esiintyy niissä videoissa. Ystävällinen, energinen ja yleisön huomioonottava joo, mutta selkeästi eri tyyppi. Ja ei tuo tainnut ollut kunnolla edes Käärijä, kun piti himmailla niitten välispiikkien kanssa, vähän sellainen välimalli
Seuraavaa kokemusta kohti, lippu Tampereen Pakkahuoneelle valmiina, toivottavasti sielläkin eturivi